Avid Sibelius آخرین نسل از بهترین نرم افزار نت نویسی می باشد که نیاز بهترین سازنده های موسیقی ، تنظیم کننده ها و منتشر کننده ها را بر طرف کرده و برای افراد مبتدی و دانش آموزان نیز بسیار مفید است. این نرم افزار اولین نرم افزار نت نویسی ۶۴bit تولید شده می باشد که به شما اجازه می دهد که از قدرت کامل سیستم های ۶۴bit استفاده کرده و سرعت اجرای ابزار مجازی و افکت ها در آن بسیار افزایش می یابد.Avid Sibelius به شما امکان می دهد که به سادگی انواع فرمت های گرافیکی را وارد نرم افزار کرده و سپس آنها را دستکری کرده تا قالب زیبا برای انتشار و ساخت منابع آموزشی استفاده کنید.همچنین می توانید تمام متون موسیقیایی را به عنوان PDF ذخیره کنید.یک کتاب و صفحات منفرد یا قسمت کوچکی از فرمت های EPS ، PNG یا SVG را می توانید توسط این نرم افزار به سادگی بسازید.

 

Avid Sibelius v7.5.1 نرم افزار نت نویسی موسیقی Avid Sibelius v7.5.1

 

موسیقی متن  بازی Call of Duty Advanced Warfare را که شامل ۴۶ قطعه میباشدهم اکنون می توانید نسخه ی ۳۲۰Kbps رابه صورت رایگان از دانلودها دریافت نمایید.بازی در سال ۲۰۵۴ دنبال می شود، جایی که تکنولوژی به اندازه تاکتیک های نظامی، در جنگ ها از اهمیت برخوردار است. در این بازه ی زمانی شرکت های نظامی خصوصی حرف اول را در دنیا می زنند و تکنولوژی هایی که آن ها در اختیار دارند سبب شده است تا این نیرو ها تا حد ارتش کشور های مختلف، قدرتمند باشند. این شرکت ها در ابتدا نقشی در جنگ ها نداشتند و بیشتر در بازسازی شهر های جنگ زده و کمک رسانی بعد از حوادث طبیعی شرکت داشتند. بزرگ ترین و پیشرفته ترین شرکت در این زمینه، شرکت Atlas می باشد. این شرکت اولین کار خود را به عنوان بازسازی بغداد در طول ۳ سال انجام داد و به حدی عالی عمل کرد که ارتش یک کشور چنین توانایی را نداشت. مدیر عامل این شرکت شخصی به نام Jonathan Irons می باشد که با داشتن منابع مالی مناسب، توانست این شرکت را به عنوان یکی از قدرتمند ترین نیرو های نظامی در جهان مطرح کند.

 

COD%202014 دانلود موسیقی متن بازی Call of Duty Advanced Warfare

 

موسیقی متن  بازی Batman Arkham Origins را که شامل ۳۱ قطعه میباشدهم اکنون می توانید نسخه ی ۳۲۰Kbps رابه صورت رایگان از دانلودها دریافت نمایید.در این نسخه،همه ی شخصیت های افسانه ی Batman دور هم جمع شده اند تا باری دیگر نام این قهرمان را سر زبان ها بیاندازد،حتی جوکر هم دیوانه تر از همیشه برگشته، و همگان تعب کردند، زیرا جوکر از قبر برگشته! اما اینطور نیست! بلکه داستان بازی به ۲۰ سال قبل از مرگ جوکر باز می گردد و جوکر شادتر و قاتل تر از همیشه بازگشته تا بتمن جوان را دیوانه کند!

 

Btam AO دانلود موسیقی متن بازی Batman Arkham Origins

موسیقی متن  بازی Assassins Creed : Brotherhood را که شامل ۲۲ قطعه میباشدهم اکنون می توانید نسخه ی ۱۹۲Kbps رابه صورت رایگان از ارورد دریافت نمایید. بازی در سال ۱۵۰۳، مدت کوتاهی پس از اتفاقات رخ داده در AC II آغاز می‌شود. شهر Monteriggioni تحت محاصره‌ی نیروهای سربازان Borgia درآمده که رهبری آنها را Cesare Borgia، پسر Rodrigo (که Ezio در آخر بازی قبل وی را به قتل رساند) بر عهده دارد.

 

Brotherhood دانلود موسیقی متن بازی Assassins Creed : Brotherhood

 

 

موسیقی متن  بازی Need for speed :Rival را که شامل ۳۵ قطعه میباشدهم اکنون می توانید نسخه ی ۱۹۲Kbps رابه صورت رایگان از دانلودها دریافت نمایید.Rival بازی خوبی است و با نوآوری هایی که Ghost Games از خودش نشان داده است میشود امیدوار بود سری دوست داشتنی NFS پس از سال ها فراز و نشیب بلاخره استدیوی ثابت خوبی برای خود پیدا کرده است ولی باز هم علی رغم اینکه با بازی خوبی طرف هستیم کم پیش می آید آن حس ناب NFS بازی کردن که در گذشته داشتیم را در Rivals تجربه کنیم . همچنان میشود سایه ی سنگین “کرایتریون” را در هسته و مکانیزم های اصلی بازی دید و خوب خود استدیو تکلیف را با کسانی که منتظر یک NFS واقعی هستند یک سره کرده است و اعلام کرده بود که به سبک خودش NFS را خواهد ساخت! به طور کلی حتی اگر خیلی اهل بازی های مسابقه ای نبوده باشید و NFS های سال ها ی اخیر هم دوست نداشته باشید باز هم ممکن نیست Rivals را بازی کرده و آدرنالین خونتان بالا نرود و هیجان زده نشوید.

 

Need For Speed Rivals Original Soundtrack دانلود موسیقی متن بازی Need for speed Rival

موسیقی متن  بازی Need for speed : THE Run را که شامل ۲۵ قطعه میباشدهم اکنون می توانید نسخه ی ۳۲۰Kbps رابه صورت رایگان از دانلودها دریافت نمایید.داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حرفه ایست. او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این اتفاق افتاده؛ اما دیگر او همانند یک گرگ زخمی است و از تمام پلیس ها نفرت دارد. با اینکه بیشتر جوانی اش را در زندان گذرانده، حال می خواهد روند خرابکاری هایش را ادامه بدهد و با یک ماشین نه چندان حرفه ای به سراغ دیگر راننده های ایالات امریکا می رود.

 

Need For Speed run دانلود موسیقی متن بازی Need for speed THE Run

موسیقی متن بازی Rayman: Legends اثری از  Christophe Héral & Billy Martin و شامل ۴۷ قطعه میباشدهم اکنون می توانید نسخه ی ۱۲۸Kbps رابه صورت رایگان از دانلودها دریافت نمایید.داستان بازی از آنجا شروع میشود که ریمن با گلوبامس و تنیسی ها به جنگلی میروتد و در جنگل در حال قدم زدن هستند که به طور ناگهانی چشمشان به چند تابلوی زیبا می افتد و آنها کنجکاو میشوند تا ببینند که نقش و نگار های این تابلو ها بیانگر چیست که به طور ناگهانی یکی از تابلو ها را به درون خود میکشد و از آنجا به بعد سفر های بازی باز شروع میشود.

 

Rayman 2013  دانلود موسیقی های متن بازی ریمن: افسانه ها Rayman: Legends

آلبوم The Very Best of Beethoven مجموعه ای است از بهترین آثار بتهوون که در سال ۲۰۰۵ میلادی عرضه شده است و شامل ۲۰ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر از دانلودها دریافت نمایید.

 

The Very Best of Beethoven %282005%29  دانلود مجموعه ایی از برترین آثار بتهوون The Very Best of Beethoven

ooVoo نرم افزاری جهت ارتباط صوتی و تصویری می باشد . نرم افزار ooVoo ابزار حرفه ای و محبوب برای برقراری ارتباط های تصویری می باشد . قادر به ارتباط تصویری همزمان با ۱۶ نفر در سراسر دنیا می باشد. که مهم ترین ویژگی این برنامه به حساب می آید . قابلیت چت نوشتاری نیز برای کاربران فراهم شده است . این برنامه برای سیستم عامل های ویندوز ، مک ، آندروید ، آیفون می توانید نصب نمایید . این نرم افزار قابلیت ارسال فایل و دریافت فایل همزمان را دارد که یکی از امکانات این نرم افزار می باشد . آخرین نسخه منتشر شده توسط شرکت ooVoo نسخه ۳.۶.۳.۱۱ می باشد که به صورت رایگان در دنیای مجازی منتشر شده است . یک امکان این برنامه داشتن تماس تلفنی به سراسر جهان یکی از ده ها قابلیت های این نرم افزار می باشد . در سایت اصلی این نرم افزار ذکر شده است که می توانید بدون داشتن اکانت در سایت با استفاده از اکانت فیس بوک لوگین نمایید.

ooVoo 3.6.3.11 ارتباط صوتی و تصویری ooVoo 3.6.3.11

 

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

 

Skype.Cover تماس صوتی و تصویری رایگان با اسکایپ Skype 6.16.0.105

 

 

 

رفع مشکلات احتمالی در هنگام دانلود از وب ما:

آقا/برادر/خواهر/عزیزم...

جون هرکی دوس داری این مطلبو تا آخرش بخون...

این قدرم سوال نپرسین جواب همه ی پرسش های شما اینجاســـــــــــــــــــــــــ

مرسی از همکاریتون...

(مدیر وب)

سلام امروز می خواهم ترفند هایی برای افزایش بیننده در سایت یا وبلاگ شما موثر هستند را بنویسم...

 

پیشنهاد ما به شما این است  به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 2

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد