WinMend Disk Cleaner کسانی که مدت مدیدی از سیستم عامل ویندوز استفاده کرده اند به خوبی میدانند که به مرور زمان تعداد زیادی از فایلهای زائد در کامپیوتر آنها انباشته میگردد که با روشهای معمولی قابل پاکسازی نمیباشند . این دسته از فایلها که بعضی از آنها اصولا غیر قابل رویت میباشند در Document And Setting ، پوشه اصلی ویندوز ، پوشه System 32 و حتی ریشه درایو C بوجود میایند و اندک اندک سبب کندی ویندوز میگردند تا جایی کاربر بلاخره ناچار از نصب مجدد ویندوز گردد که آن نیز لاجرم از صرف وقت و هزینه میباشد .WinMend Disk Cleaner یکی از کوچکترین نرم افزارهای پاکسازی این دسته از فایلها میباشد که با اجرا گاه به گاه آن میتوانیم به مقدار قابل توجهی بر عمر سیستم عامل بیفزاییم .

WinMend.Disk.Cleaner.Cover بهینه سازی ویندوز با حذف فایل های زاید با WinMend Disk Cleaner 1.5.7.0

WinMend Registry Cleaner نرم افزاری کاربردی برای بهینه سازی رجیستری ویندوز می باشد. این نرم افزار قدرتمند و با ابزارهای مختلف خود می تواند مشکلات ویندوز را برطرف نموده و باعث افزایش سرعت ویندوز شود. شما همچنین با این نرم افزار می توانید از رجیستری ها بک آپ بگیرید و همینطور از آن برای تبدیل به رجیستری در آینده استفاده کنید.

WinMend.Registry.Cleaner.Cover بهینه سازی و پاک سازی رجیستری با WinMend Registry Cleaner 1.7.0.0

WinMend Data Recovery نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی فایل های حذف شده به هر نحو است. بعد از بین رفتن فایل ها بایستی سریعا بدون ایجاد تغییرات دیگر در هارد دیسک نسب به بازیابی فایل ها اقدام کرد. با این نرم افزار میتوانید با جستجو اسکن قدرتمند درون هارد دیسک ، فلش مموری ها و کارت های حافظه میتواند فایل های حذف شده را بازیابی کند. این نرم افزار توانایی خوبی در جستجو جزئی درون حافظه ها دارد و میتواند به طور کلی یا جزئی درون حتی فولدری خاص را برای بازیابی فایل ها جستجو کند. همچنین دارای تنظیماتی جهت مشخص کردن حجم فایل ، فرمت فایل و… دارد تا جستجو سریعتر و دقیق تر انجام شود. نرم افزار از پروتکل های FAT12 / FAT16 / FAT32 / NTFS / NTFS5 پشتیبانی میکند. کاربرد با این نرم افزار بسیار ساده و بدون دردسر است و میتوانید بسیار سریع نسبت به بازیابی فایل های حذف شده اقدام کنید.

WinMend.Data.Recovery.Cover بازیابی فایل های حذف شده با WinMend Data Recovery 1.4.9.0

Music Maker Jam یک نرم افزار ساخت موسیقی قدرتمند، رایگان و جدید از کمپانی MAGIX می باشد. با این نرم افزار به آسانی می توانید با موسیقی ها بازی کنید مثلا می توانید آهنگ های خود را با موسیقی های دیگر ترکیب نمایید بدون اینکه وقت زیادی را سپری نمایید. از صفحه استارت برنامه یک سبک موسیقی را انتخاب نمایید و با ابزارها و امکاناتی که برنامه در اختیار شما قرار می دهد اقدام به ساخت و یا ترکیب موسیقی بپردازید. ترکیب های فوق را می توانید از میان هزاران نوع مختلف انتخاب کنید. با استفاده از کلید های تنظیم سرعت و اعمال جلوه های صوتی سرد می توانید آهنگ ساخته شده را با منابع جدید دیگر ترکیب کنید و یک پروژه جدید را آغاز نمایید.این نرم افزار شامل چهار سبک موسیقی هیپ هاپ، Dance، جاز الکتریک و راک با بیش از ۱۰۰۰ حلقه حرفه ای برای شروع کار شما می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Music Maker Jam v1.0.10.1 نرم افزار ساخت موزیک Music Maker Jam v1.0.10.1 – اندروید

آیا دوست دارید برخی از کارهای مربوط به گوشی و یا تبلت اندرویدی خود را به صورت خودکار انجام دهید و دیگر نیازی به انجام دادن آن ها به صورت دستی نباشید اپلیکیشن کاربردی و عالی AutomateIt Pro را از دست ندهید!AutomateIt Pro یک نرم افزار کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که به این دلیل ساخته شده است تا شما با خیال راحت و آسوده زندگی کنید. دیگر نیازی نیست هر کاری را به صورت دستی انجام دهید. کافی است بخشی از کارهای خود را به اسمارت فون اندرویدی خود بسپارید. برای مثال میتوانید طوری برنامه ریزی کنید که هنگام خاموش شدن صفحه گوشی در شب، حالت بی صدا (Silent) بصورت خودکار انتخاب شود و یا هنگام مکالمه، بلندگو با استفاده از حسگر مجاورت فعال یا غیرفعال شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

AutomateIt Pro 4.0.101 نرم افزار انجام خودکار وظایف AutomateIt Pro 4.0.101 – اندروید

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

KLite Mega Codec برترین مجموعه کدک های پخش مالتی مدیا K Lite Codec Pack Update 10.8.2

پس از موفقیت بی نظیر انیمیشن سریالی آواتار: افسانه کورا، حال بازی این انیمیشن بسیار محبوب ریلیز شده است. بازی در همان راستای داستان اصلی انیمیشن سعی شده است که باشد و گرافیک بازی، گرافیکی درخور خود انیمیشن بوده است. سعی شده است تا گرافیک شخصیت ها تفاوتی با نسخه انیمیشنی آن زیاد نبوده باشد و حجم معقولی برای بازی رعایت شده است. در این بازی، نیروی شیطانی کهنی از درگاه ها پدیدار شده و تعادل هر دو دنیا را تهدید کرده است! تنها آواتار است که می تواند در برابر این تهدید بوجود آمده مقاومت کند. در این بازی شما می توانید از ترکیبات مختلفی استفاده کنید تا حرکات نبردی فوق العاده جذابی را به نمایش بگذارید که هر ۴عنصر آب، خاک، آتش و هوا را شامل می شود.

 

The Legend of Korra PC-FLT

 

The Legend of Korra pc game pc cover دانلود بازی The Legend of Korra برای PC

بازی Dreamfall را می توان یکی از برترین بازی های سبک ماجراجویی دانست که قرار است در چندین قسمت منتشر شود. این بازی شامل ۵ قسمت خواهد بود و این قسمت ها به یکدیگر متصل می باشد. داستان بازی از این قرار است که گروهی به زمان آینده سفر کرده و در آن زندگی می کنند. این بازی یک بازی داستان محور است که درباره ی تصمیمات و عواقب آن، رویاها و واقعیت، جادو و علم، آشوب و سایر موارد صحبت می کند. بازی Dreamfall یک بازی احساسی، بزرگسالانه، تاریک، جادویی و بسیار جذاب است که با سورپرایزهایی که در بازی رخ می دهد شما را جذب خود خواهد کرد.

 

Dreamfall Chapters Book One Reborn PC-FLT

 

Dreamfall Chapters pc cover دانلود بازی Dreamfall Chapters Book One Reborn برای PC

این بازی در سبک یک بازی ترکیبی از سبک های Indie, RPG و استراتژیک می باشد که می توان بازگشتی دوباره با نسخه ای قدرتمند از این بازی دانست! این بازی بر روی تاکتیک ها، نبردهای خشن، مدیریت تیم ضربت خود و شخصیت های روانی در بازی محوریت دارد که یک ترکیب منحصر به فرد از آن ها را ارائه می کند. داستان بازی از این قرار است که در سال ۱۹۸۸، جزیره ای با نام Caribbean به دست رهبری نادرست می افتد و در این گیر و دار، گروهی درگیرد نبردهای دموکراتیک برای ارزش ها و آزادی هستند. حال وقتی که سردسته ی این گروه دستگیر می شود، این خبر به زودی پخش می شود و هواداران این گروه سعی در پیداکردن سردسته ی خود می کنند تا اوضاع از این بدتر نشود و در این راستا نبردها و ماجراهای کشنده اما جذاب رخ می دهد.

 

Jagged Alliance Flashback PC-FLT

 

Jagged Alliance Flashback pc cover دانلود بازی Jagged Alliance Flashback برای PC

شاید بتوان گفت که بازی سیمز ۴، تنها بازی است که از آن اتنظار می رود تا زندگی روزمره ی انسانی را به طور حرفه ای و بهترین نحو شبیه سازی کند و به شما اجازه زندگی در دنیای مجازی را به طوری که هیچ وقت آن را بدین صورت تجربه نکرده اید، بدهد! در چهارمین نسخه از این بازی فوق العاده موفق، شما به کنترل و مدیریت سیمز با چهره ها، شخصیت ها، رفتارها و احساسات جدید و منحصر به فرد خواهید پرداخت. سطوح جدیدی از بازی را تجربه کنید و با استفاده از قابلیت طراحی خانه با استفاده از گزینه های از پیش تعیین شده در بازی، طراحی زیبایی برای شخصیت خود داشته باشید. از گالری خود برای انتخاب، اشتراک گذاری و دانلود اجزاء جدید بدون ترک بازی استفاده کنید. قلب، فکر و بدن شخصیت های مجازی خود را بدست بگیرید و گیم پلی خود را با همسایگان خود طعمی تازه ببخشید، به طوری که تا به حال تجربه نکرده اید!

 

The Sims 4 PC-RELOADED

 

The Sims 4 pc cover small دانلود بازی The Sims 4 برای PC

داستان بازی، تا آن جایی که مشخص شده است، خیلی خلاقانه و نو نیست. کلیشه تیمارستان سالیان زیادی بوده، که امتحان خود را در بازی ها و فیلم ها پس داده است. این موضوعی تازه نیست، ولی می توان با قدری کار کردن برروی آن، آن را تبدیل به داستانی کرد، که هیچگاه از خاطر گیمران نرود. بازی از جایی شروع می شود، که ماشین های پلیس بدون سرنشین در خیابان نزدیک تیمارستان حضور دارند. سباستین کاستلانوس(Sebastian castellanos) شخصیت اول بازی و یک مامور پلیس است، که به همراه چند نفر دیگر برای بررسی صحنه جرم وارد می شوند. آن ها با صحنه عجیبی روبرو می شوند، هیچ پلیسی نیست، یا بهتر اینکه هیچ فرد زنده ای نیست. آن ها متوجه می شوند، که یک جای کار می لنگد. پس از وارد شدن به تیمارستان، سباستین متوجه بوی خون می شود. اجساد سراسر سالن پخش شده اند. فیلم دوربین های امنیتی را مشاهده می کنند و تصویر یک زن به صورت شبح مانند، را می بینند، که در حال کشتن ماموران پلیس است. سپس سباستین را به صورت وارونه آویزان مشاهده می کنیم. مردی با هیکل درشت در حال سلاخی و تکه تکه کردن گوشت انسان هاست. او برای بردن شخص دیگری وارد می شود؛ سباستین می فهمد، که نفر بعد خود اوست؛ پس باید دست جنبانیده و خود را نجات دهد. این که شخصیت بازی فردی مستاصل است و نیرویی برای مقابله با دشمنان ندارد، به خودی خود کمی اضطراب بوجود خواهد آورد. سباستین پس از باز کردن خود متوجه در قفل می شود و می بایست کلید آن را از کنار مرد قصاب پیدا کند. اما، او متوجه حضورش می شود. یکی دیگر از عوامل ترس و هیجان مفرط تعقیب و گریز است. در این بازی هم از این اتفاقات کم نخواهد بود. مرد قصاب به دنبال سباستین می آید و خوشبختانه سباستین موفق به فرار می شود.

 

The Evil Within PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۳.۴ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

The Evil Within pc cover small دانلود بازی The Evil Within برای PC

 

 

در ادامه سباستین راه خروج از تیمارستان را پیدا می کند ولی دنیای بیرون چیزی متفاوت با قبل است. ماشین های بدون سرنشین، ساختمان های ویران و متروکه و خیابان های از بین رفته. می توانیم شاهد حضور دوستان او در طول بازی باشیم، که به گفته سازندگان تنها در دقایقی به صورت گذرا وارد بازی می شوند و تنهایی را از شما نمی گیرند.

سباستین به سمت خانه ای روستایی می رود، کم کم از این قسمت به بعد به قسمت های اکشن بازی می رسیم. دشمنان شبیه به زامبی بازی از زمین و زمان سوی شما می آیند و قصد کشتن شما را دارند. البته...

بازی سکوت خواب (به انگلیسی: Silence of the Sleep) یک بازی تحسین شده توسط بسیاری از وبسایت های نقد و بررسی بازی می باشد. این بازی، یک بازی با فضای ترسناک، معماهای چالش برانگیز، گرافیک و طراحی بی نظیر و موزیک بسیار مناسب می باشد و شاید بتوان آن را یکی از برترین آثار ترسناک سال ۲۰۱۴ دانست. این بازی شما را به کاوش و بررسی معماها وا می دارد و شما را غرق در کشف معماها خواهد نمود. شما در این بازی نقش مردی با نام Jacob Reeves را خواهید داشت که دلیل زنده بودنش را گم کرده است! وی خود را به یک تاریکی ابدی می اندازد تا به بدبختی های زندگی اش پایان بخشد، اما به جای اینکه زندگی وی پایان یابد و بمیرد، ناگهان از خواب بیدار شده و زندگی جدیدی را آغاز می کند. زندگی جدیدی که هیچ چیز از قدیم به یاد نمی آورد!

 

Silence of the Sleep PC-POSTMORTEM

 

Silence of the Sleep pc cover دانلود بازی Silence of the Sleep برای PC

بعد از طوفان مغناطیسی بسیار قدرتمندی… ناگهان شما به هوش می آیید! حافظه شما پاک شده و به کاوش دنیای اطراف خود می پردازید. چیزی یا کسی است که شما را به سمت بالا و بالاتر هدایت می کند. ناگهان، شما بزرگترین برجی که تا به حال دیده شده است را مقابل خود می بینید که از میان مه پدیدار می شود و متوجه می شوید که برای پاسخ به معماهای ذهن خود، باید به نوک این برج برسید. حال، چنان هم این موضوع ساده نیست و شما با یک سیستم امنیتی فوق تکنیکی مواجه هستید که از مکانیزم های پیچیده ساخته شده، لیزرهای کشنده و ربات ها نگهبان در سرتاسر این برج قرار داده شده اند و هر حرکت شما را ردیابی می کنند و به دنبال شما می گردند.

 

 DeadCore PC-RELOADED

 

Dead Core pc cover دانلود بازی  DeadCore برای PC

بازی Duck Dynasty یک بازی محبوب بر روی گوشی های اندرویدی بوده که حال پا به عرصه پلتفرم کامپیوتر گذاشته است. در این بازی شما به شکار، مسابقه و تکاپو خواهید پرداخت تا بتوانید خود را به یکی از اعضای خانواده ی روبرتسون تبدیل کنید و در این گروه خود را جای دهید! شما در این بازی شخصیتی با نام John را خواهید داشت که فرزند Willie بوده و در طی مراحل بازی، چگونگی تبدیل شدن به یکی از اعضای روبرتسون را فرا خواهید گرفت. در این بازی شما با ویلی، عمو سی و سایر اعضای خانواده تعامل خواهید داشت و درواقع شخصیت های تلویزیونی با شما در این بازی همراه خواهند بود. در این بازی شما به شکار اردک ها می پردازید و در حیات وحش های اطراف شهر لس آنجلس زندگی خواهید کرد. بازی بیشتر مبتنی بر داستانی می باشد که در سریال تلویزیونی با همین نام روایت می شود.

 

Duck Dynasty PC-CODEX

 

Duck Dynasty pc cover دانلود بازی Duck Dynasty برای PC

مجله ی Mac Life بزرگترین و معتبرترین مجله ی غیر وابسته به کمپانی  پرآوازه ی اپل است که به طور محسوسی تمام محصولات این کمپانی رو اعم از اپیکیشن ها و دیوایس ها و … را تحت پوشش خود قرار داده و در هر ماه انرا گردآوری میکند و در قالب مجله ی بسیار زیبا و شکیلی ارائه می کند حال با نزدیک شدن به سال ۲۰۱۵ و معرفی Iphone 6 وIphone 6 Plus و ios 8  این مجله اطلاعات مهمی را در اینباره تحت پوشش خود قرار داده است . هم اکنون میتوانید این مجله را از دانلودها دریافت نمایید.

| شماره های جدیدتر از این مجله در ماه های آینده در سایت قرار خواهد گرفت |

 

Mac Life  دانلود مجله Mac Life USA   October 2014

بازی F1 2014 جدیدترین عنوان ساخت کمپانی Codemaster می باشد که هر ساله عنوان جدیدی از بازی محبوب ماشین سواری فرمول ۱ را عرضه می کند. شعار امسال این کمپانی برای این بازی عبارتست از: امسال، سالی است که ورزش تغییر می کند! پیست ها، قوانین، ایرودینامیک، مسابقات و حرکات ماشین سواری همگی آپدیت شده اند و تغییراتی اساسی در آن ها ایجاد شده است. امسال، سالی است که فرمول ۱ به طور کلی تغییر کرده است و شما با بازی کردن F1 2014 می توانید این تغییرات را احساس کنید. در نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تمامی رانندگان، ماشین ها و تیم های ماشین سواری آپدیت شده اند و دوباره بازسازی شده اند. به گفته ی خود کمپانی، نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تنها نسخه ای است که تا به امروز، مورد تایید کامل سازندگان بازی بوده است.

F1 2014 PS3-DUPLEX

 

F1 2014 ps3 cover small دانلود بازی F1 2014 برای PS3

بازی F1 2014 جدیدترین عنوان ساخت کمپانی Codemaster می باشد که هر ساله عنوان جدیدی از بازی محبوب ماشین سواری فرمول ۱ را عرضه می کند. شعار امسال این کمپانی برای این بازی عبارتست از: امسال، سالی است که ورزش تغییر می کند! پیست ها، قوانین، ایرودینامیک، مسابقات و حرکات ماشین سواری همگی آپدیت شده اند و تغییراتی اساسی در آن ها ایجاد شده است. امسال، سالی است که فرمول ۱ به طور کلی تغییر کرده است و شما با بازی کردن F1 2014 می توانید این تغییرات را احساس کنید. در نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تمامی رانندگان، ماشین ها و تیم های ماشین سواری آپدیت شده اند و دوباره بازسازی شده اند. به گفته ی خود کمپانی، نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تنها نسخه ای است که تا به امروز، مورد تایید کامل سازندگان بازی بوده است.

F1 2014 XBOX360-COMPLEX

 

F1 2014 xbox360 cover small دانلود بازی F1 2014 برای XBOX360

نرم افزار AdFender با ممانعت از نمایش تبلیغات امکانی را برای شما فراهم می کند تا بدون هیچ تبلیغات مزاحمی به مرور صفحات وب بپردازید که این کار به نوبه خود باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات شده و در پهنای باند مصرفی اینترنت شما نیز صرفه جویی می شود. بازاریابی و تبلیغات موثر در اینترنت امروزه بسیار رایج شده است و این امر موجب شده تا وارد هر وب سایتی که می شویم با تبلیغات زیادی مواجه شویم که برخی اوقات بیشتر حجم نمایش صفحه را به خود اختصاص داده اند که ممکن است دیدن هرباره این تبلیغات بسیار خسته کننده باشد.استفاده از این برنامه نیاز به هیچ آموزش خاصی ندارد و پس از نصب آن می‌توانید نتیجه عملکرد آن را در مرورگر خود مشاهده کنید.

 

AdFender 1.82 نرم افزار حذف تبلیغات در وب AdFender 1.82

با توجه به نیازهای دیرینه بشری و دقت خاص جامعه امروزی به ظاهری آراسته، رشته هایی مثل مد و طراحی لباس به عرصه ظهور رسیده اند. رشته طراحی مد و لباس از رشته های بسیار مدرن و پر طرفدار می باشد. افرادی که جذب این رشته می شوند، در پایان تحصیلات خود تخصص های بسیار بالایی در زمینه طراحی لباس، پارچه ،دوخت، الگوسازی و … کسب می نمایند.با استفاده از Marvelous Designer می توانید طرح و ایده های مدرن برای لباس را خلق کنید و آنها را با دقت بسیار بالا رندر کنید، و الگوهای دقیقی را بدون استفاده از الگوهای CAD طراحی نمایید.چه هدف شما طراحی پیراهن های ساده باشد و یا لباس های مجلسی پر زرق و برق این برنامه قادر به درآوردن جنس لباس و پارچه با دقت بالا بوده و می توانید مشخصات فیزیکی دلخواه خود را با جزئیات بالا مثل شکل و جنس دکمه و سایر متعلقات بر روی طراحی های خود اعمال کنید.یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار هماهنگ سازی ویرایش الگو و دراپینگ ۳ بعدی برای طراحی تعاملی می باشد. به این معنی که هر گونه تغییرات در الگو را به صورت کامل و بلافاصله بر روی دراپینگ لباس های سه بعدی منعکس می کند. این نرم افزار از انواع خواص فیزیکی پارچه ها از جمله: کششی، برشی، خم، سفتی، چگالی، ضخامت و … پشتیبانی می کند و کنترل این پارامترها به شما در شبیه سازی هر چه ببهتر مدل های طراحی شده کمک می کند.

 

Marvelous Designer 3 v1.4.14.7701 Enterprise نرم افزار طراحی لباس Marvelous Designer 3 v1.4.14.7701 Enterprise

آیا تا بحال برای اجرای بعضی برنامه ها خصوصا اجرای بازی هایی که حافظه RAM زیادی برای اجرانیاز دارد دچار مشکل شده اید؟ نرم افزار Memory Release Master سیستم شما را همیشه کنترل می کند. و به شما نشان میدهد که چه مقدار از فضای حافظه، سی پی یو و حافظه کمکی شما چه مقدار استفاده شده است.یکی از ابزارهای فوق العاده این نرم افزار Compers می باشد که به کمک ان می توانید حافظه رم سیستم خود را که توسط برنامه های درحال اجرا اشغال شده است را فشرده کرده و فضای بیشتری برای اجرای برنامه های جدید ایجاد کنید. طرزکار برنامه به اینصورت است که در مواردنارسایی وکمبود حافظه ، دیتاهای قدیمی را از روی دیسک حافظه با عملیاتی موسوم به Swap (معاوضه) برمی دارد تا برای اجرای برنامه جدید حافظه آزاد شود.سپس فضا را به برنامه جدیدی که میخواهد اجرا شود میدهد،با آزادشدن حافظه دیگر مشکل کمبود حافظه در میان نخواهد بود.

 

Memory Release Master v7.1.0.8260 نرم افزار مديريت حافظه سيستم Memory Release Master v7.1.0.8260