ELUNE SAGA یک بازی بسیار زیبا با گرافیک اچ دی برای Android می باشد . ذر این بازی شما به آستوریا سفر می کنید تا برای تبدیل شدن به قوی ترین قهرمان با دشمنان بجنگید ، البته در این سفر تنها نیستید و چند نفر دیگر به کمکتان خواهند آمد. به همه ثابت کنید که شما قوی ترین هستید! همچنین می توانید قهرمانان خودتان را با لباس و مهارت های گوناگونی تجهیز کنید. یکی از قابلیت های این بازی به صورت تک نفره و چند نفره است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Elune Saga 1.1.4 بازی قهرمانان Elune Saga 1.1.4 – اندروید

در بازی فکری جدید Monument Valley که به تازگی برای اندروید متشر شده است، به طور کلی از معماری های غیر ممکن و حساب نشده استفاده گردیده است و وظیفه ی شما هدایت یک شاهزاده خانم با نام Ida می باشد که با ایده های جالب خود می بایستی شاهزاده را از بناهای تاریخی و راه های پر از رمز و راز و مخفی بگذرانید و هر مرحله را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید!از قابلیت اصلی این بازی می توان به همگام سازی خودکار ، گرافیک خیلی خوب و حل کردن معماها اشاره داشت . لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز می باشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Monument Valley 1.0.5.8 بازی فکری Monument Valley 1.0.5.8 – اندروید

بازی Die For Metal را دانلود کنید و جذابیت موسیقی و سبک این بازی را تجربه کنید. وارد دنیای ظالمان شده و سرزمین تاریکی را با فلز تجربه نمایید . داستان این بازی درباره یک مرد افسانه ای است که در رویا و خواب خود وارد یک سرزمین ناشناخته می شود . اکنون شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و از این سرزمین عجیب و غریب فرار کنید . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده حرفه ای می باشند .گرافیک فوق العاده بازی به قدری جذاب است که شما را متحیر خواهد کرد. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Die For Metal 2.5 بازی مرگ Die For Metal 2.5 – آیفون ، آیپد و آیپاد

اگر شما هم به خواندن کتاب علاقه داشته و یا خواهان آشنایی با آنها هستید فقط کافیست با دریافت برنامه Manga Watcher به هزاران کتاب با موضوعات مختلف دسترسی پیدا کنید. با کمک برنامه Manga Watcher کتاب های دلخواه خود را روی گوشی همراه خود داشته باشید. این نرم افزار قابلیت انتشار مطالب در فیس بوک و توییتر را دارد و از زبان های مختلفی پشتیبانی میکند و کاملا لمسی می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Manga Watcher v1.0.4 نرم افزار خواندن کتاب Manga Watcher v1.0.4 – اندروید

در بازی اکشن Zombies and Guns شما در غرب وحشی باید با زامبی ها مبارزه کنید.شهر به وسیله زامبی ها اشغال شده و روز به روز کشتار بیشتر می شود ! عفونت زامبی همه جا را فرا گرفته است . شما تنها کسی هستید که می توانید عفونت را متوقف کنید . آیا شما قهرمان هستید ؟ آیا توانایی این را دارید که از اسلحه های خود استفاده نموده و از مردم خود محافظت نمایید ؟ خودتان امتحان کنید !شما در بازی تجهیزات و سلاح های مدرن و کاملا به روز را در اختیار دارید و صد البته که می توانید این سلاح ها را ارتقا دهید و از نظر سرعت و تعداد آتش در دقیقه یا حجم و قدرت مانور آتش آنها را در بالاترین سطح ممکن به روز کنید, البته برای اینکار نیاز به پول دارید که برای آن نیز باید زنده بمانید و نجات دهید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Zombies and Guns v1.1.0 بازی زامبی ها Zombies and Guns v1.1.0 – اندروید

بازی Smart Sophia یکی از بازی های جذاب و سرگرم کننده اندروید می باشد که دارای گرافیک عالی با فیزیک واقع گرایانه می باشد.سوفی دختری باهوش است که با استفاده از هوش خود معماها و منطق های مختلف را حل می کند. سوفی دختری شجاع است که با حل معماهای مختلف قصد کمک به ستاره ها را دارد. برای عبور از هر مرحله باید کنجکاو باشید تا بتوانید از آن ها عبور کنید.هم چنین می توانید امتیازات خود را در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، تویتتر و … به اشتراک بگذارید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Smart Sophia v1.3 بازی سوفی Smart Sophia v1.3 – اندروید

بازی F1 Race Stars یکی از جدیدترین بازیهایی است که در زمینه ماشین سواری توسط کمپانی نام آشنای Codemasters که خالق عنوانهایی همچون بازی dirt است.در بازی F1 Race Stars راه خود را برای پیروزی و قهرمانی در مسابقات ماشین های فرمول ۱ باز کنید! از تکنیک ها و امکانات لازم استفاده کنید تا در مسابقه ها رتبه بالایی کسب کنید.ر این بازی شما به عنوان یک راننده فرمول ۱ باید سعی کنید در مسابقات تور جهانی که در ایالتهای مختلف آمریکا برگزار میشود پیروز شده و رتبه اول را در دنیا کسب کنید . این بازی عنوانی خانوادگی محسوب می‌شود که حال و هوایی شبیه به Mario Kart دارد.امکان بازی چند نفره و آنلاین در این بازی وجود دارد، گرافیک بالایی دارد و جاده های فوق العاده ای از سراسر جهان برای مسابقه دادن در آنها فراهم است.همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

F1 Race Stars 1.5 بازی فرمول ۱ F1 Race Stars 1.5 – آیفون ، آیپد و آیپاد

 

لرزه! ربات ها برای به دست گرفتن قدرت بر جهان حمله کرده اند! هم اکنون شما آماده شوید و جلوی آن ها بایستید و به عنوان یک فرمانده و یک جنگنده ستمگران را از جهان خارج کنید! سربازانی بی باک را استخدام، زره پوش هایی قدرتمند را ایجاد و با انواع سلاح های مختلف یک سپاه قدرتمند را تشکیل دهید و زیباترین بازی استراتژیکی را تجربه کنید! شما با یک بازی در سبک بازی های دفاع از قلعه و استراتژیک روبرو می باشید که برای سیستم عامل آی او اس منتشر شده است.این بازی دارای مرحله متنوع و مختلف، قابلیت بازی آنلاین و متحد شدن یا جنگ با دوستان، دارای تعداد زیادی از نیروهای جدید از جمله ارتش های فضایی و … می باشد. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Toy Defense 4 Sci Fi بازی دفاع اسباب بازی ها Toy Defense 4: Sci Fi 1.2 – آیفون ، آیپد و آیپاد

SimSimi  به ظاهر ساده ولی بسیار پرطرفدار در گوگل پلی است . این نرم افزار یک روبات هوشمند و مسلط به اکثر زبان ها حتی زبان شیرین فارسی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با وی به گفتگو پرداخته و لحظات خوشی را همانند یک دوست واقعی در کنار یکدیگر داشته باشد. این نرم افزار جنبه سرگرمی دارد و امتیاز بالایی را در گوگل پلی کسب کرده است.

simsimi  نرم افزار فوق العاده گفتگو با روبات اندروید SimSimi v6.2.2

البته این ربات مقداری بی ادب است و سعی کنید هر جمله ای به وی نگویید چرا که ممکن است جواب های دندان شکنی از او دریافت کنید . آخرین نسخه از این اپلیکیشن از ادامه مطلب همین پست قابل دانلود است.

Cubistry یک بازی پازلی عالی که برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است . در بازی یک مکعب سه بعدی زیبا در اختیار دارید که باید آن را بچرخنید در سه بعد تا بتوانید آن ها را شبیه هم کنید، این بازی بسیار آسان به نظر می رسد ولی هرچه جلوتری می روید چالش برانگیزتر می شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Cubistry v1.2.1 بازی پازل Cubistry v1.2.1 – اندروید

ElectroChuck عنوان بازی بسیار زیباییست که شما عاشق آن خواهید شد! این بازی یک ماجراجویی اکشن با روندی سریع است .در این بازی وظیفه اصلی شما کنترل یک جوجه بامزه جهت برخورد نکردن با سیم های برق دار است. این بازی دارای گیم پلی شاد و فضای رقابتی، می باشد که ساعت ها شما را سرگرم خود می کند. این بازی دارای چندین دنیا با ده مرحله در هر دنیا، گرافیک رتینا و طراحی زیبا و … می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

ElectroChuck 2.0.0 بازی الکترو چاک ElectroChuck 2.0.0 – آیفون ، آیپد و آیپاد

 

 

رفع مشکلات احتمالی در هنگام دانلود از وب ما:

آقا/برادر/خواهر/عزیزم...

جون هرکی دوس داری این مطلبو تا آخرش بخون...

این قدرم سوال نپرسین جواب همه ی پرسش های شما اینجاســـــــــــــــــــــــــ

مرسی از همکاریتون...

(مدیر وب)

Mobogenie 2.2.5.21 نرم افزار رایگان با محیط کاربری آسان جهت مدیریت گوشی اندروید میباشد. به کمک نرم افزار شما میتوانید از گوشی آندروید خود فایل پشتیبان تهیه کنید و در رایانه خود نگهداری کنید تا در صورت لزوم بازگردانی کنید. امکان مدیریت برنامه ها ، پیامکها ، انتقال فیلم ، موزیک ، عکس ، و ... از رایانه به گوشی آندروید و بالعکس امکانپذیز است . نرم افزار لیستی از برترین وب سایت ها را جهت دانلود فیلم و عکس و ... برای دانلود در اختیار شما قرار میدهد.

امکان ویرایش دفترچه تلفن ، مدیریت پیامک و ارسال پیامک از طریق نرم افزار برخی از قابلیتهای نرم افزار رایگان Mobogenie میباشد.

Mobogenie

 

ادامه مطلب

دانلود بازی Angry Birds GO 1.0.6 برای اندروید + نسخه نامحدود و دیتا

 

دانلود بازی Angry Birds GO برای اندروید

| به همراه Data نسخه بی نهایت|

 

Angry Birds GO 1.0.6 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین در سبک مسابقه ای است که در سال ۲۰۱۳ توسط Rovio Mobile ساخته و برای سیستم عامل اندروید و آیفون عرضه شده است . در بازی انگری بردز گو با کاراکتر های معروف انگری بردز در مسابقات اتومبیل رانی شرکت خواهید نمود, در این میان همان خوک های سبز دردسر ساز این بار در این بازی سعی در انحراف مسیر و اذیت شما بر خواهند آمد و شما باید با سرعت فوق العاده زیاد همزمان با آنها نیز مقابله کنید. هر کاراکتر بازی Angry Birds GO ماشین مخصوص به خود را دارد که البته قابل تغییر و شخصی سازی نیز میباشد.

در بازی انگری برد گو که در جزیره پیگ ها انجام میشود, سرعت فوق العاده و المان های مختلف بازی و ماشین سواری را تجربه خواهید کرد شما همچنین در این بازی خواهید توانست با پیروزی در دورهای مختلف بازی ماشین و مهارت خود را ارتقا داده و بر چذابیت بازی بیافزایید. هم اکنون می توانید بازی Angry Birds GO را برای اندروید با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

ادامه مطلب

 
  •  Plants vs. Zombies بازی بسیار جذابی و پرطرفداری است که در عین سادگی توانسته توجه خیلی از بازی دوستان را به خود جلب کند. امروز نسخه اندروید این بازی زیبا را در اختیار شما قرار میدهیم. در بازی شما نقش یک باغبان را دارید که وظیفه کاشت گیاهان مختلف را بر عهده دارد اما زامبی ها به شما حمله میکنند و شما باید از گیاهان خود محافظت کنید و  در انتهای هر مرحله گیاهان خود را حفظ و امتیاز بیشتری بگیرید. با اینکه بازی خیلی ساده به نظر میرسد اما با شروع بازی متوجه جذابیت بازی خواهید. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب

 دانلود Asphalt 8: Airborne v1.0.1 - بازی آسفالت 8 اندروید !

نصب کاملا آفلاین تست شده

اضافه شدن خودروهای رویایی جدید و تغییرات چشمگیر دیگر

با سرعت برانید و گرد و غبار به پا کنید! اکنون نسخه هشتم بهترین و محبوب ترین بازی مسابقه ای اندروید منتشر شده است. با سرعت برانید و یک رانندگی پر از هیجان و خطر را با فیزیک عالی تجربه کنید!

 

 

 
  • بهبود گرافیک و گیم پلی بازی

    نسخه تست شده (نصب کاملا آفلاین)

    نقد و بررسی کامل بازی

 

  • کمتر کسی است که نام بازی Doodle Jump را نشنیده باشد ! شما باید هدایت شخصیت بازی را بر عهده بگیرید و با او تا ان جا که می توانید بالا بروید .شما باید از روی مکان هایی که در بازی وجود دارد بپرید و با خم کردن گوشی به چپ و راست می توانید این کار را انجام دهید . در هر مرحله ای که انتخاب می کنید دشمنان متفاوتی وجود دارد که با تیر زدن می توانید آن ها را نابود کنید . برای تیر زدن می توانید روی صفحه کلیک کنید .

 

ادامه مطلب

 

 
تغییرات بوجود آمده در این نسخه عبارت اند از :

نسخه پول بي نهايت

اضافه شدن 2 اتومبيل جديد

بهبود کيفيت بازي در شب

ترمز قوي تر و طبيعي تر

رفع مشکلات بازي

 

ادامه مطلب

بازی زیبای Zombie Highway  داستان فرار شما از دست زامبی‌ها است، این بار شما باید با اتومبیل خود از دست زامبی‌هایی که از همه‌طرف به‌سمت شما حمله‌ور می‌شوند فرار کنید. در میان راه نیز اتومبیل‌های خراب و موانعی وجود دارند که باید حواستان باشد با آن‌ها برخورد نکنید. البته اسلحه نیز در اختیار دارید و می‌توانید با آن زامبی‌هایی که خیلی به‌شما نزدیک شده‌اند را از پای در بیاورید. امکان به‌روزرسانی اسلحه‌ها و اتومبیل نیز از قابلیت‌های دیگر این بازی زیبا است. بازی Zombie Highway بر اساس مرحله نیست و در سبک Arcade است. شما باید تا جایی که می‌توانید به فرار خود ادامه دهید و سعی کنید رکورد را بشکنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

zombie highway android بازی جذاب Zombie Highway 1.6 – آندروید

 

 

تعداد صفحات : 2

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد