ارورد با ارائه کردن نسخه های مختلف نرم افزار تبلیفات تلگرام و همچنین فروش نرم افزار تبلیغات تلگرام ، وایبر و پیامک با قابلیت های متنوع در قیمت های مختلف،زمینه ی ارسال تبلیغات به صورت انبوه را برای تمامی کسب کار های کوچک و یزرگ فراهم کرده است.
 
((با توجه به درخواست بسیار زیاد کاربران و با نزدیک شدن به عید نوروز ما نسخه ی))
((طلایی راهم به قیمت نسخه ی نقره ای بفروش میرسانیم))
 
 
درباره ی نرم افزار
نرم افزار تبلیغات تلگرام ، نرم افزاری است که بر روی ویندوز نصب می شود و با اتصال به اینترنت پیام ها را به صورت هوشمند و انبوه به مخاطبان ارسال می کند. سعی کرده ایم تا نرم افزاری با کیفیت با ظاهری زیبا و برنامه نویسی قوی را برای مشتریان خود آماده کنیم تا به شما عزیزان این امکان را دهد در کمترین زمان و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی بتوانید با این نرم افزارها پیام ارسال کنید. دو نسخه ی طلایی و نقره ای برنامه برنامه ای ویژه می باشد که صرفا به منظور ارسال تبلیغات از تلگرام آماده شده است. نسخه ی رایگان برنامه نیز پکیجی از چند آموزش و یک ربات ارسال می باشد. توصیه میشود عزیزانی که آشنایی چندانی با الگوریتم ارسال ندارند حتما یکی از دو نسخه طلایی و یا نقره ای را تهیه کنند تا در یک محیط گرافیکی بدون درد سر و رایگان و تنها در سه گام اصلی تبلیغاتشان را ارسال نمایند.
 
سه گام اصلی برای ارسال تبلیغات تلگرامی:
 
 
مرحله اول : محتوای تبلیغات خود را وارد نمائید.
صفحه اصلی نرم افزار تبلیغات تلگرام در ابتدا متن پیام تبلیغاتی خود را وارد کنید . متن تبلیغاتی میتواند شامل آدرس URL وب سایت شما و همچنین لینک تصویر کاتالوگ شما باشد . در صورتی که تمایل داشته باشید میتوانید عکس و یا فایل مرتبط با محصول خود را نیز ارسال نمائید .
 
 

مرحله دوم : گیرندگان خود را مشخص نمائید
صفحه تنظیمات نرم افزار تبلیغات تلگرام در این مرحله شما باید شماره های گیرندگان خود را وارد کنید . میتوانید شماره ها را از فایل اکسل وارد کنید . همچنین میتوانید شماره ها به صورت دستی یا از فایل متنی وارد کنید . و یا میتوانید شماره ها را بر اساس بازه های مشخص تولید کنید !

 

مرحله سوم : روی دکمه ارسال کلیک کنید !
صفحه ارسال انبوه پیام تلگرامدر مرحله آخر با کلیک روی دکمه شروع عملیات ارسال پیام، پیام های شما شروع به ارسال میشوند ، پس از ارسال گزارشی به شما نمایش داده خواهد شد که نمایان گر وضعیت ارسال پیامها میباشد . در این گزارش لیست پیامهای دلیوری شده و لیست شماره هایی که در تلگرام موجود نیستند مشخص می باشد . شما میتوانید این گزارش را به صورت فایل اکسل ذخیره کنید تا در ارسال های بعدی از آن استفاده نمائید .

 

نتیجه تصویری برای تله پاپ آپ 

 

+کامپیوتر و سیستم عامل برای اجرای نرم افزار چه میباشد؟

سخت افزار مورد نیاز اجرای نرم افزار یک سیستم معمولی با رم حداقل ۱گیگ

فقط برای نصب نرم افزار سیستم عامل ویندوز ۷ , ۸ ,۸.۱ , ۱۰ هر کدام که نصب باشد قابلیت پشتبانی را دارد.

نکته :سیستم عامل ویندوز XP پشتیبانی نمیشود . از سیستم عامل XP تنها برای نسخه رایگان می توانید استفاده نمایید.

+سرعت ارسال پیام برنامه تبلیغات تلگرام در ساعت چه مقدار است؟

توسط نسخه های طلایی و نقره ای برنامه تبلیغات تلگرام در هر ساعت شما می توانید بین ۳۰۰ الی ۶۰۰ پیام تلگرامی ارسال نمایید و تعداد مجموع ارسال به مدت زمان ارسال شما دارد و محدودیتی در نرم افزار تعریف نشده است.

در نسخه ی رایگان نیز میتوانید در هر دقیقه ۳-۵ پیام ارسال نمایید

جهت ارسال با تمام توان نرم افزار  پیشنهاد میکنیم حداقل ۱۰۰ خط ارسال در نرم افزار اضافه و ارسال ها را از طریق سرور مجازی VPS انجام دهید. 

+تفاوت نرم افزار تبلیغات تلگرام با سامانه پیامک تحت وب چه میباشد؟

در سامانه تحت وب تلگرامی شما برای هر پیام تلگرامی بیش از ۵۰ ریال پرداخت می نمایید و نمی توانید گزارش ارسالی های واقعی را ببینید .

ولی در نرم افزار ارسال انبوه تبلیغات در تلگرام هزینه ارسال پیامک، رایگان و نامحدود می باشد.

و می توانید گزارش کاملی از ارسال ها شامل: تعداد کل ارسال ها ، زمان ارسال پیام به هر شماره ، تعداد شماره های تلگرامی و غیر تلگرامی را در نسخه های طلایی و نقره ای برنامه  داشته باشید.

+نرم افزار تلیغات تلگرام چگونه تشخیص میدهد چه کسانی تلگرام دارند و چه کسانی ندارند؟

پس از تنظیم متن پیام و شماره گیرندگان وارد بخش ارسال اتوماتیک نرم افزار شوید و نرم افزار بصورت کاملا اتوماتیک بدون دخالت هیچ تنظیمات خاصی شروع به ارسال پیام می کند و در ارسال پیام به هر خط، وضعیت تلگرام و غیر تلگرامی بودن شماره را به شما نمایش می دهد و در انتهای ارسال یک صفحه گزارش نمایش داده می شود که می توانید این گزارش را بصورت فایل اکسل دریافت و ذخیره نمایید.

+درصورت فیلتر شدن تلگرام وضعیت خرید ما چه میشود؟

در صورت فیلتر شدن تلگرام، سایت ما هیچگونه مسئولیتی ندارد و مبلغی بابت این موضوع عودت داده نمی شود.

البته بدیهی هست در صورت فیلتر شدن تلگرام دیگر تبلیغات تلگرام کارای خود را از دست خواهند داد.

البته طبق تجربیات حاصله در این امر بعید است تلگرام فیلتر شود و تا کنون نرم افزاری موفق بوده که بین کاربران ایرانی بسیار محبوب واقع گردیده 

نکته قابل توجه اینجاست که نرم افزار نسخه رایگان قابلیت تطبیق با تمامی پیامرسان هایی که نسخه دسکتاپ دارند راداراست و میتوان از آن به عنوان نرم افزار تبلیغ در سایر پیام رسان ها نیز استفاده نمود 

+آیا برای استفاده از نرم افزار نیازمند به دانش خاصی هستید؟

خیر، شما با دانش اولیه کار با کامپیوتر می توانید با نسخه های طلایی و نقره ای نرم افزار تبلیغات تلگرام کار کنید و همچنین همراه نرم افزار یک فایل آموزشی از لحظه نصب کردن تا ارسال کردن پیام بصورت کاملا دقیق توضیح داده شده است برای شما ارسال می شود و در صورت نیاز به کمک سایت می توانید نسخه ی طلایی را تهیه کنید تا بصورت رایگان نرم افزار را نصب شده آماده ارسال به شما تحویل می دهیم. البته کار کردن با نسخه ی رایگان کمی دشوار می باشد

 

برای خرید این مجموعه با شماره ی زیرتماس بگیرید

یا میتوانید با تلگرام ما در ارتباط باشد:

پاسخ گویی از طریق تلگرام سریع تر و کاملتر میباشد

 

قیمت واقعی مجموعه ی تبلیغ تلگرام 80000 تومان میباشد

ولی برای کاربران سایت ما: 50000 تومان میباشد

تصاویر لایه باز طرحهای اماده برای برنامه فتوشاپ و با فرمت PSD هستند که با استفاده از انها میتوانید طرحتان را به بهترین شکل ممکن  و با ساده ترین راه به سلیقه ی خودتان ویرایش کنید تنها کافیست تا فایل PSD را باز کرده و عکس مورد نظر خودتان را در ان قرار دهید . این فایل شامل ۲۳طرح لایه باز  پرچم ایران میباشد که هم اکنون میتوانید ان را از ارورد دریافت نمایید. 

 


دانلود مجموعه عناصر طراحی گرافیکی، قالب پیش نمایش، بروشور، مجله و ... - 12 Days Of Creative Market Bundle

بالاخره شرکت اتودسک از نسخه جدید نرم افزار محبوب و قدرتمند خود یعنی مایا تحت عنوان Autodesk Maya 2016 SP1 پرده برداری کرد و و ورژن جدید و کامل تری از این برنامه را روانه بازار کرد. مایا ۲۰۱۶ دارای ویژگی های جدید و المان های مدل سازی قوی تری نسبت به نسخه قبلی داشته و می توانید با سفارشی سازی و همچنین ایجاد محتواهای جدید سه بعدی طرح های گرافیکی خود را به بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن رسم نمایید.
از ویژگی هایی که برای نسخه جدید شمرده می شود می توان به ایجاد تصاویر واقعی به صورت شبیه سازی شده و انیمیشن های پویا اشاره کرد که بهبود قدرتمند و وسیعی را در این بین داشته است. امکان تولید منحنی های هندسی و پیوسته، ایجاد شبکه های درختی و شبکه ای و همچنین شبیه سازی دینامیکی و واقع گرایانه همه و همه از بخش های متنوع و جدید این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم و کاملا رایگان از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Autodesk Maya 2016 SP1 x64

 

Autodesk Maya 2016 SP1 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود حرفه ای ترین نرم افزار طراحی سه بعدی Autodesk Maya 2016 SP1 x64

ویژگی های نسخه جدید نرم افزار :

–  قابلیت جدید سلکت معناشناسی

–  پشتیبانی از حاشیه نویسی مدل های سه بعدی

–  ویژگی های جدید برای جریان های ورتکس

–  قابلیت های جدید سایه زدن

– و ....

حتما برای شما پیش آمده که رمز عبور ویندوز خود را فراموش کرده باشید و یا رمز عبور کاربر مدیریت سیستم یعنی Administrator را فراموش کرده باشید. در این حالت اکثر کاربران اقدام به تعویض ویندوز خود می کنند. ولی راه ساده تر و کاربردی تر استفاده از نرم افزار Passware Kit Enterprise که به شما کمک می کند تا رمز عبور فراموش شده خود را ریست کنید. همچنین شما قادر می شوید تا با ساخت یک فایل راه انداز و ذخیره آن بر روی فلش و یا رایت بر روی سی دی رمز عبور مدیر هر سیستمی را ریست کنید. این تنها یک بخش کوچکی از قابلیتهای این نرم افزار است. شما می توانید بوسیله Passware Kit Enterprise رمز عبور قرار داده شده بر روی هر نوع فایل را کشف کنید. همچنین شما می توانید کلیه رمزهای عبور مربوط به اینترنت از قبیل اتصالات اینترنت،وب سایتها و حسابهای ایمیل ها را از روی سیستم کشف کنید. با این نرم افزار دستیابی به هیچ رمز عبوری برای شما غیر ممکن نیست. شما حتی می توانید رمز عبور کاربر مدیر سیستم عامل جدید و محبوب ویندوز Seven را هم ریست کنید. شما می توانید رمز عبور بیش از ۱۸۰ نوع فایل و رمزهای قرار داده شده بر روی دیسک سخت را به وسیله این نرم افزار کشف کنید. از طرف دیگر شما می توانید سیستم خودتان را برای کشف و محافظت فایلهای رمز عبور خود اسکن کنید و از آنها با الگوریتمهای رمز نگاری محافظت کنید. شما تنها در عرض چند دقیقه می توانید رمز دیسکهای سختی را که با سیستم BitLocker محافظت شده اند بازیابی کنید. شما همچنین در عرض چند دقیقه می توانید رمزهای عبوری را که بر اساس TrueCrypt رمز نگاری شده اند حذف کنید. در پایان این توضیحات به شما پیشنهاد می کنیم که این نرم افزار بسیار مفید را حتما دانلود و تست کنید.

 

Passware Kit Forensic 13.5.8557 نرم افزار بازیابی پسورد ها Passware Kit Forensic 13.5.8557

MSD Organizer را می توان به عنوان یک نرم افزار فوق العاده برای حفظ اطلاعات شخصی و کاری در یک برنامه واحد، با استفاده ای آسان و در عین حال کامل و مطمئن می باشد. این نرم افزار امن با کارکرد ساده برای سازماندهی وظایف ، فعالیت های روزانه ، مدیریت مخاطبین ، کارهای آماده ، دست نوشته ها و نگهداری اطلاعات شخصی و … که کاربران خانگی ، متخصصان رایانه و شرکت ها می توانند در سطوح مختلف از این نرم افزار برای مقاصد یاد شده استفاهد کنند . MSD Organizer Multiuser امکانی را فراهم نموده است تا چند کاربر قادر به استفاده از یک برنامه MSD Organizer، از طریق اینترنت و یا شبکه محلی بوده و علاوه بر حفظ اطلاعات شخصی خود، قادر باشند اطلاعاتی را نیز به اشتراک بگذارند.

 

MSD Organizer 12.2 نرم افزار برنامه ریزی فعالیت روزانه MSD Organizer 12.2

Avid Sibelius آخرین نسل از بهترین نرم افزار نت نویسی می باشد که نیاز بهترین سازنده های موسیقی ، تنظیم کننده ها و منتشر کننده ها را بر طرف کرده و برای افراد مبتدی و دانش آموزان نیز بسیار مفید است. این نرم افزار اولین نرم افزار نت نویسی ۶۴bit تولید شده می باشد که به شما اجازه می دهد که از قدرت کامل سیستم های ۶۴bit استفاده کرده و سرعت اجرای ابزار مجازی و افکت ها در آن بسیار افزایش می یابد.Avid Sibelius به شما امکان می دهد که به سادگی انواع فرمت های گرافیکی را وارد نرم افزار کرده و سپس آنها را دستکری کرده تا قالب زیبا برای انتشار و ساخت منابع آموزشی استفاده کنید.همچنین می توانید تمام متون موسیقیایی را به عنوان PDF ذخیره کنید.یک کتاب و صفحات منفرد یا قسمت کوچکی از فرمت های EPS ، PNG یا SVG را می توانید توسط این نرم افزار به سادگی بسازید.

 

Avid Sibelius v7.5.1 نرم افزار نت نویسی موسیقی Avid Sibelius v7.5.1

 

همه تصاویر آنلاین قابلیت ذخیره سازی بر روی دیسک ها و هارد شما را داراست .Offline Map Maker ابزاری است که به شما برای به دست آوردن تصاویر آفلاین از نقشه های گوگل مپ، یاهو مپ و بینگ مپ کمک می کند . شما همچنین می توانید فعالیت هایی همچون دور یا نزدیک شدن ( zoom in – zoom out ) در نقشه آفلاین، تهیه نقشه آفلاین خروجی به عنوان یک فایل BMP به عنوان فایل های بین المللی xxx.bpw و تهیه خروجی یک فایل xxx.map OziExplorer را به کمک نرم افزار Offline Map Maker انجام دهید.

 

Getallmaps Offline Map Maker 5.02 نرم افزار ذخیره آفلاین نقشه های گوگل ، یاهو و بینگ Getallmaps Offline Map Maker 5.02

توسط SpeedyFox تنها با یک کلیک و بدون نیاز به نصب می توانید فایر فاکس خود را بهینه سازدید و باعث افزایش سرعت این مرورگر شوید. مرورگر موزیلا فایرفاکس ، مرورگری بسیار سریع است . اما به مرور زمان کند میشود . دلیلش هم تکه تکه شدن پایگا ه داده های عمومی است . نرم افزار SpeedyFox برای حل مشکل کند شدن فایرفاکس می باشد . این نرم افزار رایگان کاملا تست شده میباشد و با عث یکپارچگی پایگاه داده و همچنین افزایش ۳ برابری استفاده از فایر فاکس می شود . قابلیت های کلیدی نرم افزار SpeedyFox تقویت راه اندازی فایرفاکس تا ۳ برابر ، یکپارچه سازی پایگاه داده فایرفاکس ، سرعت نرم افزار در انجام کار ، رایگان و کم حجم بودن نرم افزار است .

SpeedyFox 2.0.8 Build 73 نرم افزار افزایش سرعت مرورگر فایرفاکس SpeedyFox 2.0.8 Build 73

Mozilla Firefox 33.1.1 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

 

Mozilla Firefox دانلود آخرین نسخه مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 33.1.1 Final

 

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. برای دانلود و اطلاع از تغییرات این نسخه از اپدیت به ادامه ی مطلب بروید.

 

nVIDIA.GeForce.Driver.Cover آخرین درایور کارت های گرافیک انویدیا nVIDIA GeForce Driver 344.65 WHQL

 

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

 

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، آپدیت شده ماه November 2014 |

 

Windows.8.1.AIO.Cover دانلود ویندوز ۸.۱ به همراه جدیدترین آپدیت ها – Windows 8.1 AIO x86/x64 November 2014

 

 

کدام نسخه ویندوز “۸.۱” را نصب کنیم؟

Windows 8.1 : عمومی‌ترین نسخه و همچنین نسخه پایه از ویندوز ۸.۱ در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ بیت عرضه شده است. این نسخه امکانات مورد نیاز برای کاربران خانگی اعم از صفحه شروع، کاشی‌های زنده، فروشگاه ویندوز، اینترنت اکسپلورر ۱۰، کاربری مایکروسافت و محیط دسکتاپ را در خود جای داده است.

 

Windows 8/1 Pro : این نسخه را می‌توانیم با ویندوز ۷ نسخه Professional و Ultimate در یک ردیف قرار دهیم. نسخه Pro برای کاربران حرفه‌ای (طرفداران ویندوز) و کاربران تجاری طراحی شده است و همه امکانات در نظر گرفته شده در ویندوز ۸.۱ در این نسخه در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. دسترسی از راه دور توسط Remote Desktop، سیستم رمزنگاری فایل‌ها، هارد‌دیسک مجازی و BitLocker برخی امکاناتی است که در این نسخه در اختیار شما قرار می‌گیرد. ابزار Windows Media Center نیز برای کاربران این نسخه از ویندوز به‌صورت بسته‌ای جداگانه عرضه شده و قابل استفاده است.

 

Windows 8.1 Enterprise :نسخه سازمانی ویندوز ۸.۱ یا همان Enterprise تمامی امکانات نسخه حرفه‌ای (Pro) را در خود جای داده است، با این تفاوت که از Windows Media Center پشتیبانی نمی‌کند.نسخه سازمانی در اختیار مشتریان تضمین شده همچون MSDN (شبکه توسعه‌دهندگان مایکروسافت) و مشترکان Technet قرار می‌گیرد.

 

Windows 8.1 RT : دوستداران سیستم‌عامل ویندوز که قصد دارند تبلت را جایگزین رایانه رومیزی یا لپ‌تاپ کنند، می‌توانند از این نسخه کمک بگیرند. ویندوز ۸.۱ ویرایش آر‌.تی برای دستگاه‌های مجهز به پردازنده ARM طراحی شده است که امروزه در بسیاری از تبلت‌ها یافت می‌شود. این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز ۸.۱ برای دستگاه‌های لمسی بهینه‌سازی شده است و نسخه پایه مجموعه آفیس شامل Word Excel PowerPoint و OneNote روی آن وجود دارد. ویندوز آر.‌تی امکانات کمتری نسبت به ویندوز ۸.۱ داشته و قادر به اجرای برنامه‌های دسکتاپی ویندوز نیست، اما قابلیت اجرای بسیاری از برنامه‌های محیط مترو را که روی ویندوز ۸.۱ اجرا می‌شود، دارد.
 و.......

ادامه مطلب

USBDeview نرم افزاری بسیار کوچک و بدون نیاز به نصب می باشد که به وسیله آن می توانید تمامی دستگاه هایی که توسط پورت USB به سیستم شما متصل شده اند را مشاهده و کنترل نمایید. این نرم افزار تمامی اطلاعات دستگاه های USB متصل (بعلاوه دستگاه هایی که قبلاً متصل بوده اند) مانند نام و شرح دستگاه، نوع دستگاه، شماره سریال (برای دستگاه های ذخیره سازی انبوه)، تاریخ و زمان اتصال دستگاه، VendorID، ProductID و … را به شما نمایش خواهد داد. رابط کاربری این برنامه پیچیده نیست و به شما اجازه می دهد تا تنظیمات دلخواه خود را اعمال کنید.

 

USBDeview 2.35 نرم افزار مشاهده USB سیستم USBDeview 2.35

شاید تا کنون بای شما پیش آمده باشد که دوست شما نیاز به کمک و راهنمایی در خصوص سیستم عامل خود دارد ولی نمی تواند توضیحات شما را به کار ببرد و نیاز است خود شما این تغییرات را اعمال کنید. Ammyy Admin Corporate نرم افزاری مفید و کاربردی جهت کنترل رایانه از راه دور می باشد که به کاربران کمک می کند تا جهت ارائه خدمات پشتیبانی به دوستان، آشنایان و مشتریان خود از راه دور و از طریق اینترنت به کامپیوتر آنها متصل شده و مشکلات نرم افزاری آنها را مرتفع نمایند.

 

Ammyy Admin Corporate 3.5 Final نرم افزار کنترل رایانه از راه دور Ammyy Admin Corporate 3.5 Final

Beauty Guide نرم افزاری مخصوص آرایش ، زیباسازی و روتوش چهره ها می باشد که محصول شرکت Two Pilot و مخلوطی از دو نرم افزار این شرکت به نام های MakeUp Guide و Cosmetic Guide می باشد و شما با دانلود این نرم افزار قابلیت های دو نرم افزار نامبرده را یکجا خواهید داشت. توسط این نرم افزار ساده و کاربردی میتوانید نقص های روی صورت نظیر جوش ها ، لک ها ، پف کردگی ، چین و چروک ، حذف خراشیدگی ها و… را از بین ببرید و همچنین میتوانید برای آرایش چهره از رژ صورت و لب ، سایه چشم ، پودر ، تغییر رنگ چشم ، خط چشم و… نیز استفاده کنید. این نرم افزار بسیار ساده و کاربردی است و همچنین در ابتدای نرم افزار فیلم های آموزشی مربوط به هرکدام از ابزار درون خود نرم افزار وجود دارد و با مشاهده آنها نحوه استفاده از ابزارها را خواهید آموخت.

 

Beauty%20Guide%202.2.1 نرم افزار آرایش و رتوش چهره ها Beauty Guide 2.2.1

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21 Build 15 Final

Google Drive یکی دیگر بهترین خدمات کمپانی گوگل، یک سرویس ابری تحت وب برای افراد جهان می باشد که امکان نگهداری، اجرا و همگام سازی فایل های شما با دیگر کاربران جهان را در اختیارتان قرار می دهد! اگر شما فضای کافی در دسکتاپ خود ندارید می توانید آن را در گوگل درایو آپلود کنید و در هر زمان به آن دسترسی داشته باشید و ان را با دیگران به اشتراک بگذارید .ایل گفتن هست که در سرویس درایو گوگل فرمت رایج فایل ها Google Document می باشد که می توان بصورت آنلاین هم فایل ها را به آن تبدیل کرد و به اشتراک عموم گذاشت. سقف حجم رایگان برای هر اکانت ۵ گیگ می باشد.همچنین میتوانید اسناد، عکس ها، فیلم ها خود و … را ویرایش کرده و ان ها را ذخیره کنید.

 

Google Drive 1.6.3837.2778 نرم افزار فضای مجازی گوگل Google Drive 1.6.3837.2778

 

Room Arranger نرم افزاری عالی برای طراحی سه بعدی اتاق،آپارتمان و طبقه با ظاهر کاربری بسیار ساده می باشد. کافی است ابتدا با ابزارهای نرم افزار آشنا شوید و بعد از دقایقی به راحتی نسبت به طراحی خود اقدام نمایید. از نکات مهم این نرم افزار که مسلماً برای معماران حائز اهمیت است،رعایت مقیاس در طراحی و وجود اندازه در طرح ها می باشد از این رو طراحی ایجاد شده کاملاً قابل استفاده استفاده و ارائه به کارفرما و مشتری است. نرم افزار با دارا بودن کتابخانه ای کامل از انواع مبلمان،طرح دیوارها،طرح سقف،نور پردازی،اشیاء،گیاهان،رنگ،بافت ها و… هیچ کمبودی در طراحی ظاهری از خود ندارد. لازم به ذکر است نرم افزار از استاندارد VRML پشتیبانی میکند. طرح ساخته شده قابل پرینت و یا ارائه به صورت تصویری در دنیای وب نیز می باشد. نرم افزاری دارای بخشی به نام Wall Editor می باشد که بسیار کاربردی است. در این بخش پلان خودتان را به نرم افزار ارائه میدهید و کار دیوار گذاری توسط خود نرم افزار به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد و شما کافی است نسبت به طراحی داخلی آنها اقدام نمایید. برای مشاهده طرح خودتان میتوانید هرلحظه طرح را در زاویه ای مختلف مشاهده نمایید. برای پرینت و خروجی گرفتن نیز همینطور خواهد بود و از هر زاویه ای میتوانید خروجی تهیه کنید.

 

Room%20Arranger%207.5.0.407 نرم افزار طراحی سه بعدی داخلی ساختمان Room Arranger 7.5.0.407

 

Foxit PhantomPDF نرم افزاری بسیار کامل و قدرتمند در زمینه ساخت،ویرایش و مدیریت فایل های pdf می باشد. فایل های پی دی اف باتوجه به قابلیت هایی که دارند امروزه به یکی از پر مصرفترین فایل ها تبدیل شده اند و میتواند گفت در سطح فایل های نرم افزار آفیس در حال استفاده هستند.  در مرحله اول نرم افزار بسیار عالی برای ساخت فایل های pdf از دیگر اسناد می باشد. فایل هایی نظیر XLS, XLT, DOC, DOCX, PPT, PPTX, POT, PPTM, BMP, JPG, GIF, TIF, PNG, text که تماماً قابلیت تبدیل شدن به فایل pdf را دارند. همچنین تبدیل برعکس این فرایند یعنی تبدیل فایل pdf به انواع فایل های نامبرده شده که در زمینه نرم افزار دارای ocr نیز بوده و میتواند فایل های عکس نظیر jpg دارای متن را نیز به فایل های pdf کاملاً قابل ویرایش که حتی متن آنها نیز قابل ویرایش است تبدیل نماید. در زمینه ویرایش قابلیت ویرایش خط به خط متن فایل ها امکان پذیر است و حتی کاربر میتواند متن و پارگراف ها را ویرایش و جابجا نماید. قابلیت کامنت گذاشتن برای کلمات و جملات و همچنین highlight کردن یا علامت گذاری خطوط و کلمات به صورتی ماژیک های مارکر در دنیای واقعی که توسط این نرم افزار فراهم آمده است. قابلیت تغییر اندازه فونت ، تغییر رنگ و… نیز امکان پذیر می باشد. همچنین برای ویرایش اشیاء و عکس های درون فایل pdf نیز امکانات فراوانی نظیر تغییر اندازه و تغییر موقعیت یا اضافه کردن یا حذف آنها فراهم است. قابلیت رسم اشیاء توسط خود کاربر نظیر دایره و مثلث و مستطیل و… نیز وجود دارد. قابلیت قرار دادن واترمارک و لوگو و امضاء دیجیتال و مهر زدن فایل های پی دی اف در کنار قابلیت فشرده سازی و قرار دادن پسورد و محدود کردن دسترسی به فایل های pdf نیز از جمله توانایی های نرم افزار محسوب می شود. قابلیت جزئی زیادی درون نرم افزار وجود دارد که امکان نامبردن تمامی آنها نیز و به طور کل باید گفت نرم افزاری بسیار کامل در زمینه ویرایش و مدیریت فایل های پی دی اف می باشد.

Foxit.PhantoPDF.Cover ویرایش و مدیریت قدرتمند فایل پی دی اف با Foxit PhantomPDF Business 7.0.5.1021

Wondershare DVD Creator یک نرم افزار بسیار قدرتمند و در عین حال ساده و حرفه ای در زمینه تبدیل فرمت های تصویری به فرمت های قابل پخش در دستگاه های پلیر خانگی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی اقدام به تبدیل هر نوع پسوند فایل تصویری به پسوند قابل پخش در دستگاه های خانگی نمایید و همچنین می توانید با قابلیت Drag And Drop یا همان کشیدن و رها کردن تعداد نامحدود فایل را انتخاب و با زدن گزینه استارت به صورت دسته جمعی اقدام به تبدیل نمایید و لازم به ذکر می باشد که می توانید بلافاصله پس از هر تبدیل فایل مورد نظر را به صورت اتوماتیک توسط نرم افزار تکثیر نمایید. همچنین شما می توانید به آسانی ایمیج های DVD ایجاد کنید و آنها را بر روی هارد دیسک ذخیره کنید.

WS.Dvd.Creator.Cover ایجاد و ویرایش دی وی دی با Wondershare DVD Creator 3.2.0.1

تعداد صفحات : 8

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد