ارورد با ارائه کردن نسخه های مختلف نرم افزار تبلیفات تلگرام و همچنین فروش نرم افزار تبلیغات تلگرام ، وایبر و پیامک با قابلیت های متنوع در قیمت های مختلف،زمینه ی ارسال تبلیغات به صورت انبوه را برای تمامی کسب کار های کوچک و یزرگ فراهم کرده است.
 
((با توجه به درخواست بسیار زیاد کاربران و با نزدیک شدن به عید نوروز ما نسخه ی))
((طلایی راهم به قیمت نسخه ی نقره ای بفروش میرسانیم))
 
 
درباره ی نرم افزار
نرم افزار تبلیغات تلگرام ، نرم افزاری است که بر روی ویندوز نصب می شود و با اتصال به اینترنت پیام ها را به صورت هوشمند و انبوه به مخاطبان ارسال می کند. سعی کرده ایم تا نرم افزاری با کیفیت با ظاهری زیبا و برنامه نویسی قوی را برای مشتریان خود آماده کنیم تا به شما عزیزان این امکان را دهد در کمترین زمان و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی بتوانید با این نرم افزارها پیام ارسال کنید. دو نسخه ی طلایی و نقره ای برنامه برنامه ای ویژه می باشد که صرفا به منظور ارسال تبلیغات از تلگرام آماده شده است. نسخه ی رایگان برنامه نیز پکیجی از چند آموزش و یک ربات ارسال می باشد. توصیه میشود عزیزانی که آشنایی چندانی با الگوریتم ارسال ندارند حتما یکی از دو نسخه طلایی و یا نقره ای را تهیه کنند تا در یک محیط گرافیکی بدون درد سر و رایگان و تنها در سه گام اصلی تبلیغاتشان را ارسال نمایند.
 
سه گام اصلی برای ارسال تبلیغات تلگرامی:
 
 
مرحله اول : محتوای تبلیغات خود را وارد نمائید.
صفحه اصلی نرم افزار تبلیغات تلگرام در ابتدا متن پیام تبلیغاتی خود را وارد کنید . متن تبلیغاتی میتواند شامل آدرس URL وب سایت شما و همچنین لینک تصویر کاتالوگ شما باشد . در صورتی که تمایل داشته باشید میتوانید عکس و یا فایل مرتبط با محصول خود را نیز ارسال نمائید .
 
 

مرحله دوم : گیرندگان خود را مشخص نمائید
صفحه تنظیمات نرم افزار تبلیغات تلگرام در این مرحله شما باید شماره های گیرندگان خود را وارد کنید . میتوانید شماره ها را از فایل اکسل وارد کنید . همچنین میتوانید شماره ها به صورت دستی یا از فایل متنی وارد کنید . و یا میتوانید شماره ها را بر اساس بازه های مشخص تولید کنید !

 

مرحله سوم : روی دکمه ارسال کلیک کنید !
صفحه ارسال انبوه پیام تلگرامدر مرحله آخر با کلیک روی دکمه شروع عملیات ارسال پیام، پیام های شما شروع به ارسال میشوند ، پس از ارسال گزارشی به شما نمایش داده خواهد شد که نمایان گر وضعیت ارسال پیامها میباشد . در این گزارش لیست پیامهای دلیوری شده و لیست شماره هایی که در تلگرام موجود نیستند مشخص می باشد . شما میتوانید این گزارش را به صورت فایل اکسل ذخیره کنید تا در ارسال های بعدی از آن استفاده نمائید .

 

نتیجه تصویری برای تله پاپ آپ 

 

+کامپیوتر و سیستم عامل برای اجرای نرم افزار چه میباشد؟

سخت افزار مورد نیاز اجرای نرم افزار یک سیستم معمولی با رم حداقل ۱گیگ

فقط برای نصب نرم افزار سیستم عامل ویندوز ۷ , ۸ ,۸.۱ , ۱۰ هر کدام که نصب باشد قابلیت پشتبانی را دارد.

نکته :سیستم عامل ویندوز XP پشتیبانی نمیشود . از سیستم عامل XP تنها برای نسخه رایگان می توانید استفاده نمایید.

+سرعت ارسال پیام برنامه تبلیغات تلگرام در ساعت چه مقدار است؟

توسط نسخه های طلایی و نقره ای برنامه تبلیغات تلگرام در هر ساعت شما می توانید بین ۳۰۰ الی ۶۰۰ پیام تلگرامی ارسال نمایید و تعداد مجموع ارسال به مدت زمان ارسال شما دارد و محدودیتی در نرم افزار تعریف نشده است.

در نسخه ی رایگان نیز میتوانید در هر دقیقه ۳-۵ پیام ارسال نمایید

جهت ارسال با تمام توان نرم افزار  پیشنهاد میکنیم حداقل ۱۰۰ خط ارسال در نرم افزار اضافه و ارسال ها را از طریق سرور مجازی VPS انجام دهید. 

+تفاوت نرم افزار تبلیغات تلگرام با سامانه پیامک تحت وب چه میباشد؟

در سامانه تحت وب تلگرامی شما برای هر پیام تلگرامی بیش از ۵۰ ریال پرداخت می نمایید و نمی توانید گزارش ارسالی های واقعی را ببینید .

ولی در نرم افزار ارسال انبوه تبلیغات در تلگرام هزینه ارسال پیامک، رایگان و نامحدود می باشد.

و می توانید گزارش کاملی از ارسال ها شامل: تعداد کل ارسال ها ، زمان ارسال پیام به هر شماره ، تعداد شماره های تلگرامی و غیر تلگرامی را در نسخه های طلایی و نقره ای برنامه  داشته باشید.

+نرم افزار تلیغات تلگرام چگونه تشخیص میدهد چه کسانی تلگرام دارند و چه کسانی ندارند؟

پس از تنظیم متن پیام و شماره گیرندگان وارد بخش ارسال اتوماتیک نرم افزار شوید و نرم افزار بصورت کاملا اتوماتیک بدون دخالت هیچ تنظیمات خاصی شروع به ارسال پیام می کند و در ارسال پیام به هر خط، وضعیت تلگرام و غیر تلگرامی بودن شماره را به شما نمایش می دهد و در انتهای ارسال یک صفحه گزارش نمایش داده می شود که می توانید این گزارش را بصورت فایل اکسل دریافت و ذخیره نمایید.

+درصورت فیلتر شدن تلگرام وضعیت خرید ما چه میشود؟

در صورت فیلتر شدن تلگرام، سایت ما هیچگونه مسئولیتی ندارد و مبلغی بابت این موضوع عودت داده نمی شود.

البته بدیهی هست در صورت فیلتر شدن تلگرام دیگر تبلیغات تلگرام کارای خود را از دست خواهند داد.

البته طبق تجربیات حاصله در این امر بعید است تلگرام فیلتر شود و تا کنون نرم افزاری موفق بوده که بین کاربران ایرانی بسیار محبوب واقع گردیده 

نکته قابل توجه اینجاست که نرم افزار نسخه رایگان قابلیت تطبیق با تمامی پیامرسان هایی که نسخه دسکتاپ دارند راداراست و میتوان از آن به عنوان نرم افزار تبلیغ در سایر پیام رسان ها نیز استفاده نمود 

+آیا برای استفاده از نرم افزار نیازمند به دانش خاصی هستید؟

خیر، شما با دانش اولیه کار با کامپیوتر می توانید با نسخه های طلایی و نقره ای نرم افزار تبلیغات تلگرام کار کنید و همچنین همراه نرم افزار یک فایل آموزشی از لحظه نصب کردن تا ارسال کردن پیام بصورت کاملا دقیق توضیح داده شده است برای شما ارسال می شود و در صورت نیاز به کمک سایت می توانید نسخه ی طلایی را تهیه کنید تا بصورت رایگان نرم افزار را نصب شده آماده ارسال به شما تحویل می دهیم. البته کار کردن با نسخه ی رایگان کمی دشوار می باشد

 

برای خرید این مجموعه با شماره ی زیرتماس بگیرید

یا میتوانید با تلگرام ما در ارتباط باشد:

پاسخ گویی از طریق تلگرام سریع تر و کاملتر میباشد

 

قیمت واقعی مجموعه ی تبلیغ تلگرام 80000 تومان میباشد

ولی برای کاربران سایت ما: 50000 تومان میباشد

PhotoMath هوشمندترین برنامه محاسبه‌گر از طریق دوربین برای اندروید است. کافیست به وسیله دوربین دستگاه خود یک مسأله ریاضی را نشانه بگیرید تا این برنامه به صورت آنی پاسخ آن را به شما نمایش دهد. به میلیون‌ها کاربر از سراسر دنیا ملحق شده و فرایند یادگیری ریاضی خود را سریع‌تر و لذت‌بخش‌تر کنید. هنگامی که برای حل یک مسأله به مشکل برخوردید می‌توانید از طریق دکمه Steps نحوه حل آن را به صورت مرحله به مرحله مشاهده کنید. دانش‌آموزان می‌توانند از این برنامه به عنوان ابزار یادگیری ریاضی استفاده کرده و والدین می‌توانند به وسیله آن به سرعت تکالیف ریاضی فرزندان خود را چک کنند....


نتیجه تصویری برای ‫نرم افزار photomath‬‎

ELUNE SAGA یک بازی بسیار زیبا با گرافیک اچ دی برای Android می باشد . ذر این بازی شما به آستوریا سفر می کنید تا برای تبدیل شدن به قوی ترین قهرمان با دشمنان بجنگید ، البته در این سفر تنها نیستید و چند نفر دیگر به کمکتان خواهند آمد. به همه ثابت کنید که شما قوی ترین هستید! همچنین می توانید قهرمانان خودتان را با لباس و مهارت های گوناگونی تجهیز کنید. یکی از قابلیت های این بازی به صورت تک نفره و چند نفره است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Elune Saga 1.1.4 بازی قهرمانان Elune Saga 1.1.4 – اندروید

King Calculator Premium یک ماشین حساب با ظاهری ساده، اما با قابلیت های پیشرفته می باشد. این برنامه تنها ماشین حسابی است که قابلیت کار با کسرها را دارد که با استفاده از آن می‌توانید کسرها را وارد کنید و آنها را نغییر دهید. این برنامه برای این ساخته شده تا برای کودکان گرفته تا بزرگسالان و کسانی که به دنبال بک ماشین حساب ساده هستند تا آنهایی که به دنبال ماشین حساب پیشرفته هستند سودمند و قابل استفاده باشد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

King Calculator Premium v0.9.9 نرم افزار ماشین حساب King Calculator Premium v0.9.9 – اندروید

 

Image Blender Instafusion یکی از برترین برنامه های ترکیب تصاویر در فروشگاه گوگل می باشد. نرم افزار Image Blender Instafusion این امکان را به شما می دهد تا به راحتی عکس های خود را با یکدیگر مخلوط نمایید ، سپس افکت های مورد نظر خود را بر روی آن اعمال کنید تا به نتیجه شگفت انگیزی برسید. تمامی این مراحل در کمتر از چند ثانیه اتفاق می افتد. می توانید تصاویر خود را به آسانی در شبکه های اجتماعی نظیر: فیس بوک، توییتر، یاهو و … به اشتراک بگذارید.همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن از چندین افکت زیبا و شیک نیز پشتیبانی می کند . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Image Blender Instafusion v2.0.4 نرم افزار ترکیب تصاویر Image Blender Instafusion v2.0.4 – اندروید

در بازی فکری جدید Monument Valley که به تازگی برای اندروید متشر شده است، به طور کلی از معماری های غیر ممکن و حساب نشده استفاده گردیده است و وظیفه ی شما هدایت یک شاهزاده خانم با نام Ida می باشد که با ایده های جالب خود می بایستی شاهزاده را از بناهای تاریخی و راه های پر از رمز و راز و مخفی بگذرانید و هر مرحله را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید!از قابلیت اصلی این بازی می توان به همگام سازی خودکار ، گرافیک خیلی خوب و حل کردن معماها اشاره داشت . لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی فوق العاده جذاب و هیجان انگیز می باشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Monument Valley 1.0.5.8 بازی فکری Monument Valley 1.0.5.8 – اندروید

جدیدترین ورژن بازی کلش آف کلنز- آپدیت جدید: ۳۰ مهرماه ۱۳۹۳
اگر در اجرای اولیه به مشکل برخوردید ف ی ل ت ر شکن را فعال کنید مشکل حل خواهد شد.

Clash of Clans 6.186.3


Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که...

ادامه مطلب

بازی Die For Metal را دانلود کنید و جذابیت موسیقی و سبک این بازی را تجربه کنید. وارد دنیای ظالمان شده و سرزمین تاریکی را با فلز تجربه نمایید . داستان این بازی درباره یک مرد افسانه ای است که در رویا و خواب خود وارد یک سرزمین ناشناخته می شود . اکنون شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و از این سرزمین عجیب و غریب فرار کنید . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده حرفه ای می باشند .گرافیک فوق العاده بازی به قدری جذاب است که شما را متحیر خواهد کرد. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Die For Metal 2.5 بازی مرگ Die For Metal 2.5 – آیفون ، آیپد و آیپاد

اگر شما هم به خواندن کتاب علاقه داشته و یا خواهان آشنایی با آنها هستید فقط کافیست با دریافت برنامه Manga Watcher به هزاران کتاب با موضوعات مختلف دسترسی پیدا کنید. با کمک برنامه Manga Watcher کتاب های دلخواه خود را روی گوشی همراه خود داشته باشید. این نرم افزار قابلیت انتشار مطالب در فیس بوک و توییتر را دارد و از زبان های مختلفی پشتیبانی میکند و کاملا لمسی می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Manga Watcher v1.0.4 نرم افزار خواندن کتاب Manga Watcher v1.0.4 – اندروید

PhotoMath، کابوس معلم‌های ریاضی!

PhotoMath یک اپلیکیشن جذاب و کاربردی برای دانشجویان و دانش‌آموزان از شرکت MicroBlink است. کافی است دوربین تلفن ویندوزفون یا آیفون خود را به سمت معادله ریاضی یا برگه امتحان ریاضی یا معادلات خود بگیرید تا پاسخ را به صورت آنی روی تصویر مشاهده کنید. قابلیتی که کار آموزگاران را برای گرفتن امتحان سخت‌تر می‌کند!

امروزه اپلیکیشن‌های زیادی را مشاهده می‌کنیم که...

Music Maker Jam یک نرم افزار ساخت موسیقی قدرتمند، رایگان و جدید از کمپانی MAGIX می باشد. با این نرم افزار به آسانی می توانید با موسیقی ها بازی کنید مثلا می توانید آهنگ های خود را با موسیقی های دیگر ترکیب نمایید بدون اینکه وقت زیادی را سپری نمایید. از صفحه استارت برنامه یک سبک موسیقی را انتخاب نمایید و با ابزارها و امکاناتی که برنامه در اختیار شما قرار می دهد اقدام به ساخت و یا ترکیب موسیقی بپردازید. ترکیب های فوق را می توانید از میان هزاران نوع مختلف انتخاب کنید. با استفاده از کلید های تنظیم سرعت و اعمال جلوه های صوتی سرد می توانید آهنگ ساخته شده را با منابع جدید دیگر ترکیب کنید و یک پروژه جدید را آغاز نمایید.این نرم افزار شامل چهار سبک موسیقی هیپ هاپ، Dance، جاز الکتریک و راک با بیش از ۱۰۰۰ حلقه حرفه ای برای شروع کار شما می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Music Maker Jam v1.0.10.1 نرم افزار ساخت موزیک Music Maker Jam v1.0.10.1 – اندروید

آیا دوست دارید برخی از کارهای مربوط به گوشی و یا تبلت اندرویدی خود را به صورت خودکار انجام دهید و دیگر نیازی به انجام دادن آن ها به صورت دستی نباشید اپلیکیشن کاربردی و عالی AutomateIt Pro را از دست ندهید!AutomateIt Pro یک نرم افزار کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که به این دلیل ساخته شده است تا شما با خیال راحت و آسوده زندگی کنید. دیگر نیازی نیست هر کاری را به صورت دستی انجام دهید. کافی است بخشی از کارهای خود را به اسمارت فون اندرویدی خود بسپارید. برای مثال میتوانید طوری برنامه ریزی کنید که هنگام خاموش شدن صفحه گوشی در شب، حالت بی صدا (Silent) بصورت خودکار انتخاب شود و یا هنگام مکالمه، بلندگو با استفاده از حسگر مجاورت فعال یا غیرفعال شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

AutomateIt Pro 4.0.101 نرم افزار انجام خودکار وظایف AutomateIt Pro 4.0.101 – اندروید

در بازی اکشن Zombies and Guns شما در غرب وحشی باید با زامبی ها مبارزه کنید.شهر به وسیله زامبی ها اشغال شده و روز به روز کشتار بیشتر می شود ! عفونت زامبی همه جا را فرا گرفته است . شما تنها کسی هستید که می توانید عفونت را متوقف کنید . آیا شما قهرمان هستید ؟ آیا توانایی این را دارید که از اسلحه های خود استفاده نموده و از مردم خود محافظت نمایید ؟ خودتان امتحان کنید !شما در بازی تجهیزات و سلاح های مدرن و کاملا به روز را در اختیار دارید و صد البته که می توانید این سلاح ها را ارتقا دهید و از نظر سرعت و تعداد آتش در دقیقه یا حجم و قدرت مانور آتش آنها را در بالاترین سطح ممکن به روز کنید, البته برای اینکار نیاز به پول دارید که برای آن نیز باید زنده بمانید و نجات دهید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Zombies and Guns v1.1.0 بازی زامبی ها Zombies and Guns v1.1.0 – اندروید

بازی Smart Sophia یکی از بازی های جذاب و سرگرم کننده اندروید می باشد که دارای گرافیک عالی با فیزیک واقع گرایانه می باشد.سوفی دختری باهوش است که با استفاده از هوش خود معماها و منطق های مختلف را حل می کند. سوفی دختری شجاع است که با حل معماهای مختلف قصد کمک به ستاره ها را دارد. برای عبور از هر مرحله باید کنجکاو باشید تا بتوانید از آن ها عبور کنید.هم چنین می توانید امتیازات خود را در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، تویتتر و … به اشتراک بگذارید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Smart Sophia v1.3 بازی سوفی Smart Sophia v1.3 – اندروید

بازی F1 Race Stars یکی از جدیدترین بازیهایی است که در زمینه ماشین سواری توسط کمپانی نام آشنای Codemasters که خالق عنوانهایی همچون بازی dirt است.در بازی F1 Race Stars راه خود را برای پیروزی و قهرمانی در مسابقات ماشین های فرمول ۱ باز کنید! از تکنیک ها و امکانات لازم استفاده کنید تا در مسابقه ها رتبه بالایی کسب کنید.ر این بازی شما به عنوان یک راننده فرمول ۱ باید سعی کنید در مسابقات تور جهانی که در ایالتهای مختلف آمریکا برگزار میشود پیروز شده و رتبه اول را در دنیا کسب کنید . این بازی عنوانی خانوادگی محسوب می‌شود که حال و هوایی شبیه به Mario Kart دارد.امکان بازی چند نفره و آنلاین در این بازی وجود دارد، گرافیک بالایی دارد و جاده های فوق العاده ای از سراسر جهان برای مسابقه دادن در آنها فراهم است.همچنین برای اجرای این بازی به iOS 4.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

F1 Race Stars 1.5 بازی فرمول ۱ F1 Race Stars 1.5 – آیفون ، آیپد و آیپاد

 

سال ۱۹۸۸ است، دوستان تامی به او خیانت کرده اند و اکنون او به مدت ۸ سال در زندان می باشد. اکنون او بازگشته است تا انتقام خود را بگیرد و دختر خود را دوباره ببیند. از قابلیت اصلی بازی Optical Inquisitor می توان به وجود انیمیشن های کارتوی ، گیم پلی جذاب ، جلوه های صوتی بی نظیر و گرافیک بسیار خوب آن اشاره داشت . Optical Inquisitor یکی از بهترین بازی های اکشن می باشد که در بیش از ۱۰ کشور دنیا طرفداران بسیاری دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Optical Inquisitor 17%2b v1.0.4 بازی تیرانداز Optical Inquisitor 17+ v1.0.4 – اندروید

GoneMAD Music Player یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های پخش موسیقی برای دیوایس های اندرویدی می باشد .این نرم افزار بسیار قوی بوده و کارایی خاص خود را دارد. تجربه خوبی را در آهنگ گوش کردن با این نرم افزار داشته باشید. به علاوه ، این پلیر دارای پوسته های مختلفی است که شما می توانید به سلیقه خود آن ها را گزینش کرده و بر روی نرم افزار قرار دهید تا نرم افزار را زیباتر از همیشه و مطابق با سلیقه ی خود جلوه دهید .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

GoneMAD Music Player v1.6.0 نرم افزار پخش موسیقی GoneMAD Music Player v1.6.0 – اندروید

لرزه! ربات ها برای به دست گرفتن قدرت بر جهان حمله کرده اند! هم اکنون شما آماده شوید و جلوی آن ها بایستید و به عنوان یک فرمانده و یک جنگنده ستمگران را از جهان خارج کنید! سربازانی بی باک را استخدام، زره پوش هایی قدرتمند را ایجاد و با انواع سلاح های مختلف یک سپاه قدرتمند را تشکیل دهید و زیباترین بازی استراتژیکی را تجربه کنید! شما با یک بازی در سبک بازی های دفاع از قلعه و استراتژیک روبرو می باشید که برای سیستم عامل آی او اس منتشر شده است.این بازی دارای مرحله متنوع و مختلف، قابلیت بازی آنلاین و متحد شدن یا جنگ با دوستان، دارای تعداد زیادی از نیروهای جدید از جمله ارتش های فضایی و … می باشد. همچنین برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Toy Defense 4 Sci Fi بازی دفاع اسباب بازی ها Toy Defense 4: Sci Fi 1.2 – آیفون ، آیپد و آیپاد

Poweramp Music Player یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزارهای پخش صوت برای سیستم عامل اندروید می باشد .این برنامه امکانات فوق العاده ای را در زمینه پخش موزیک در اختیار قرار می دهد که از جمله آن ها می توان به امکان gapless ، قابلیت تنظیم اکولایزر ، پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و crossfade اشاره نمود . با این نرم افزار قادر خواهید بود آهنگ های خود را در محیطی زیبا پخش کنید و از داشتن یک پلیر قدرتمند لذت ببرید .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Poweramp Music Player 2.0.9 نرم افزار موزیک پلیر Poweramp Music Player 2.0.9 – اندروید

SimSimi  به ظاهر ساده ولی بسیار پرطرفدار در گوگل پلی است . این نرم افزار یک روبات هوشمند و مسلط به اکثر زبان ها حتی زبان شیرین فارسی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با وی به گفتگو پرداخته و لحظات خوشی را همانند یک دوست واقعی در کنار یکدیگر داشته باشد. این نرم افزار جنبه سرگرمی دارد و امتیاز بالایی را در گوگل پلی کسب کرده است.

simsimi  نرم افزار فوق العاده گفتگو با روبات اندروید SimSimi v6.2.2

البته این ربات مقداری بی ادب است و سعی کنید هر جمله ای به وی نگویید چرا که ممکن است جواب های دندان شکنی از او دریافت کنید . آخرین نسخه از این اپلیکیشن از ادامه مطلب همین پست قابل دانلود است.

تعداد صفحات : 5

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد