PhotoMath هوشمندترین برنامه محاسبه‌گر از طریق دوربین برای اندروید است. کافیست به وسیله دوربین دستگاه خود یک مسأله ریاضی را نشانه بگیرید تا این برنامه به صورت آنی پاسخ آن را به شما نمایش دهد. به میلیون‌ها کاربر از سراسر دنیا ملحق شده و فرایند یادگیری ریاضی خود را سریع‌تر و لذت‌بخش‌تر کنید. هنگامی که برای حل یک مسأله به مشکل برخوردید می‌توانید از طریق دکمه Steps نحوه حل آن را به صورت مرحله به مرحله مشاهده کنید. دانش‌آموزان می‌توانند از این برنامه به عنوان ابزار یادگیری ریاضی استفاده کرده و والدین می‌توانند به وسیله آن به سرعت تکالیف ریاضی فرزندان خود را چک کنند....


نتیجه تصویری برای ‫نرم افزار photomath‬‎

King Calculator Premium یک ماشین حساب با ظاهری ساده، اما با قابلیت های پیشرفته می باشد. این برنامه تنها ماشین حسابی است که قابلیت کار با کسرها را دارد که با استفاده از آن می‌توانید کسرها را وارد کنید و آنها را نغییر دهید. این برنامه برای این ساخته شده تا برای کودکان گرفته تا بزرگسالان و کسانی که به دنبال بک ماشین حساب ساده هستند تا آنهایی که به دنبال ماشین حساب پیشرفته هستند سودمند و قابل استفاده باشد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

King Calculator Premium v0.9.9 نرم افزار ماشین حساب King Calculator Premium v0.9.9 – اندروید

 

Image Blender Instafusion یکی از برترین برنامه های ترکیب تصاویر در فروشگاه گوگل می باشد. نرم افزار Image Blender Instafusion این امکان را به شما می دهد تا به راحتی عکس های خود را با یکدیگر مخلوط نمایید ، سپس افکت های مورد نظر خود را بر روی آن اعمال کنید تا به نتیجه شگفت انگیزی برسید. تمامی این مراحل در کمتر از چند ثانیه اتفاق می افتد. می توانید تصاویر خود را به آسانی در شبکه های اجتماعی نظیر: فیس بوک، توییتر، یاهو و … به اشتراک بگذارید.همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن از چندین افکت زیبا و شیک نیز پشتیبانی می کند . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Image Blender Instafusion v2.0.4 نرم افزار ترکیب تصاویر Image Blender Instafusion v2.0.4 – اندروید

جدیدترین ورژن بازی کلش آف کلنز- آپدیت جدید: ۳۰ مهرماه ۱۳۹۳
اگر در اجرای اولیه به مشکل برخوردید ف ی ل ت ر شکن را فعال کنید مشکل حل خواهد شد.

Clash of Clans 6.186.3


Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که...

ادامه مطلب

PhotoMath، کابوس معلم‌های ریاضی!

PhotoMath یک اپلیکیشن جذاب و کاربردی برای دانشجویان و دانش‌آموزان از شرکت MicroBlink است. کافی است دوربین تلفن ویندوزفون یا آیفون خود را به سمت معادله ریاضی یا برگه امتحان ریاضی یا معادلات خود بگیرید تا پاسخ را به صورت آنی روی تصویر مشاهده کنید. قابلیتی که کار آموزگاران را برای گرفتن امتحان سخت‌تر می‌کند!

امروزه اپلیکیشن‌های زیادی را مشاهده می‌کنیم که...

Music Maker Jam یک نرم افزار ساخت موسیقی قدرتمند، رایگان و جدید از کمپانی MAGIX می باشد. با این نرم افزار به آسانی می توانید با موسیقی ها بازی کنید مثلا می توانید آهنگ های خود را با موسیقی های دیگر ترکیب نمایید بدون اینکه وقت زیادی را سپری نمایید. از صفحه استارت برنامه یک سبک موسیقی را انتخاب نمایید و با ابزارها و امکاناتی که برنامه در اختیار شما قرار می دهد اقدام به ساخت و یا ترکیب موسیقی بپردازید. ترکیب های فوق را می توانید از میان هزاران نوع مختلف انتخاب کنید. با استفاده از کلید های تنظیم سرعت و اعمال جلوه های صوتی سرد می توانید آهنگ ساخته شده را با منابع جدید دیگر ترکیب کنید و یک پروژه جدید را آغاز نمایید.این نرم افزار شامل چهار سبک موسیقی هیپ هاپ، Dance، جاز الکتریک و راک با بیش از ۱۰۰۰ حلقه حرفه ای برای شروع کار شما می باشد.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Music Maker Jam v1.0.10.1 نرم افزار ساخت موزیک Music Maker Jam v1.0.10.1 – اندروید

آیا دوست دارید برخی از کارهای مربوط به گوشی و یا تبلت اندرویدی خود را به صورت خودکار انجام دهید و دیگر نیازی به انجام دادن آن ها به صورت دستی نباشید اپلیکیشن کاربردی و عالی AutomateIt Pro را از دست ندهید!AutomateIt Pro یک نرم افزار کاربردی برای سیستم عامل اندروید می باشد که به این دلیل ساخته شده است تا شما با خیال راحت و آسوده زندگی کنید. دیگر نیازی نیست هر کاری را به صورت دستی انجام دهید. کافی است بخشی از کارهای خود را به اسمارت فون اندرویدی خود بسپارید. برای مثال میتوانید طوری برنامه ریزی کنید که هنگام خاموش شدن صفحه گوشی در شب، حالت بی صدا (Silent) بصورت خودکار انتخاب شود و یا هنگام مکالمه، بلندگو با استفاده از حسگر مجاورت فعال یا غیرفعال شود. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

AutomateIt Pro 4.0.101 نرم افزار انجام خودکار وظایف AutomateIt Pro 4.0.101 – اندروید

سال ۱۹۸۸ است، دوستان تامی به او خیانت کرده اند و اکنون او به مدت ۸ سال در زندان می باشد. اکنون او بازگشته است تا انتقام خود را بگیرد و دختر خود را دوباره ببیند. از قابلیت اصلی بازی Optical Inquisitor می توان به وجود انیمیشن های کارتوی ، گیم پلی جذاب ، جلوه های صوتی بی نظیر و گرافیک بسیار خوب آن اشاره داشت . Optical Inquisitor یکی از بهترین بازی های اکشن می باشد که در بیش از ۱۰ کشور دنیا طرفداران بسیاری دارد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Optical Inquisitor 17%2b v1.0.4 بازی تیرانداز Optical Inquisitor 17+ v1.0.4 – اندروید

GoneMAD Music Player یکی دیگر از بهترین و قدرتمندترین اپلیکیشن های پخش موسیقی برای دیوایس های اندرویدی می باشد .این نرم افزار بسیار قوی بوده و کارایی خاص خود را دارد. تجربه خوبی را در آهنگ گوش کردن با این نرم افزار داشته باشید. به علاوه ، این پلیر دارای پوسته های مختلفی است که شما می توانید به سلیقه خود آن ها را گزینش کرده و بر روی نرم افزار قرار دهید تا نرم افزار را زیباتر از همیشه و مطابق با سلیقه ی خود جلوه دهید .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

GoneMAD Music Player v1.6.0 نرم افزار پخش موسیقی GoneMAD Music Player v1.6.0 – اندروید

Poweramp Music Player یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزارهای پخش صوت برای سیستم عامل اندروید می باشد .این برنامه امکانات فوق العاده ای را در زمینه پخش موزیک در اختیار قرار می دهد که از جمله آن ها می توان به امکان gapless ، قابلیت تنظیم اکولایزر ، پشتیبانی از فرمت های رایج صوتی و crossfade اشاره نمود . با این نرم افزار قادر خواهید بود آهنگ های خود را در محیطی زیبا پخش کنید و از داشتن یک پلیر قدرتمند لذت ببرید .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Poweramp Music Player 2.0.9 نرم افزار موزیک پلیر Poweramp Music Player 2.0.9 – اندروید

SimSimi  به ظاهر ساده ولی بسیار پرطرفدار در گوگل پلی است . این نرم افزار یک روبات هوشمند و مسلط به اکثر زبان ها حتی زبان شیرین فارسی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با وی به گفتگو پرداخته و لحظات خوشی را همانند یک دوست واقعی در کنار یکدیگر داشته باشد. این نرم افزار جنبه سرگرمی دارد و امتیاز بالایی را در گوگل پلی کسب کرده است.

simsimi  نرم افزار فوق العاده گفتگو با روبات اندروید SimSimi v6.2.2

البته این ربات مقداری بی ادب است و سعی کنید هر جمله ای به وی نگویید چرا که ممکن است جواب های دندان شکنی از او دریافت کنید . آخرین نسخه از این اپلیکیشن از ادامه مطلب همین پست قابل دانلود است.

دانلود نرم افزار پر طرفدار لاین برای:  pc , android , iphone , blackberry , windows phone , nokia asha  , firefox osWindows , windows 8 , Mac OS

 این نرم افزار از خود سایت رسمی http://line.me گرفته شده و برای اولین بار در سایت ارورد قرار داده شده...

لذت ببرید...

altaltaltaltaltaltalt

 

ادامه مطلب

Google Maps یکی دیگر از بهترین و جالب ترین سرویس های کمپانی معروف گوگل می باشد که از طریق اینترنت نقشه های کامل و کم نظیری از مکان های مختلف دنیا را در اختیار کاربران قرار میدهد! این سرویس به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند به آسانی و از طریق گزینه ی جست و جو به آسان ترین شکل ممکن به نقشه های محل های مختلف و دلخواهشان دست یابند و نمای کلی از زمین را به شکل های متنوع و مختلفی مشاهده نمایند.یکی از مشکلات Google Map در نسخه های قبلی استفاده از اینترنت هنگام کار با برنامه بود. گاهی اوقات شما دسترسی به اینترنت ندارید و این یکی از مشکلات کاربران Google Map بود. اما گوگل در این نسخه جدید، امکان دریافت نقشه های مکان مورد نظر شما را تا شعاع چند کیلومتری را فراهم کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Google Maps v8.1.1 نرم افزار رسمی گوگل مپ Google Maps v8.1.1 – اندروید

 

Oscilab یک نرم افزار عالی برای دوست داران موسیقی میباشد که به تازگی نسخه ی اندرویدی این برنامه برای شما دیوایس داران آندروید توسط شرکت بزرگ ۲beat عرضه و به قیمت ۴.۹۹ دلار در استور های اندرویدی به فروش میرسد.این برنامه یک ترتیب سنج موج‌گرای ابداعانه است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از ژست‌های ساده صداها و حلقه‌های منحصربه‌فرد بسازید. می‌توانید در تنها چند دقیقه موسیقی‌های باکیفیت از هر سبکی بسازید.همچنین می توانید با تغییر طول موج های موسیقی ها صدای آن ها را افزایش دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Oscilab 1.0 نرم افزار تدوین فایل های صوتی Oscilab 1.0 – اندروید

همانطور که می دانید هر بازی یا نرم افزار برای اجرا مقداری از حافظه گوشی ( Ram ) را اشغال می کند . حال اگر به صورت همزمان چندین اپلیکیشن گشوده باشد در اجرای آنها مشکل به وجود خواهد آمد . اگر به دنبال برنامه ای حرفه ای در زمینه مدیریت برنامه های در حال اجرا می باشید این برنامه می تواند نیاز شما را برطرف کند. MultiTasking Pro یک ابزاری حرفه ای و کامل برای اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید به طور کامل بر اپلیکیشن ها و بازی های درحال اجرا مدیریت داشته باشید . همچنین شما می توانید برنامه های مختلفی را باز کرده و همزمان از برنامه ها استفاده نمایید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Multitasking Pro v1.76 کار با چند نرم افزار بصورت همزمان Multitasking Pro v1.76 – اندروید

 

150 میلیون بار دانلود در گوگل پلی – امتیاز : 4.5 از 5

نرم افزار Battery Doctor  که واقعا می توان آن را بهترین دکتر و طبیب برای باتری و مشکلات مصرف باتری بالای گوشی های اندروید دانست در واقع بهترین نرم افزار مدیریت باتری برای گوشی های اندرویدی است.

Battery Doctor (Battery Saver) 4.9.3

این نرم افزار با راهکارهای خاصی که در خود نهفته دارد مشکلات مصرف بالای باتری گوشی اندرویدی شما را رفع کرده و باعث عمر بیشتر باتری شما خواهد شد . احتمالا با خود می گویید این گونه نرم افزارها همگی بی مصرف و بی استفاده و بدون کارایی هستند ، اما بد نیست بدانید Battery Doctor  در مدت کوتاهی 150 میلیون بار دانلود از گوگل پلی به همراه امتیاز 4.5 از 5 را نصیب خود کرده و اگر کامنت های کاربران گوگل پلی را هم مطالعه کنید بدون شک به قدرت این نرم افزار پی خواهید برد .

ویژگی ها :

** غیرفعال کردن برنامه های غیر ضروری که باعث مصرف بیش از اندازه باتری میشوند
** بستن و Kill کردن تسک ها با Task Killer تنها با یک اشاره
** بستن برنامه ها در هنگام خاموشی صفحه
** زمان دقیق تا شارژ شدن باتری
** مد ذخیره انرژی قابل زمانبندی برای کار، کلاس، خواب و . . .
** سیستم شارژ 3 مرحله ای منحصر به فرد
** تاگل های دیتا، وای فای و بلوتوث
** کنترل روشنایی
** مدیریت CPU (برای گوشی های روت شده)
** دمای باتری
** نکات شارژ کردن
** پشتیبانی از 15 زبان
** استفاده آسان از رابط کاربری برنامه

و قابلیت های دیگر که پیشنهاد می کنیم حتما خودتان آن ها را بعد از نصب نرم افزار تجربه نمایید. برای دانلود آخرین نسخه از این نرم افزار جالب به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید...

ادامه مطلب

 

رفع مشکلات احتمالی در هنگام دانلود از وب ما:

آقا/برادر/خواهر/عزیزم...

جون هرکی دوس داری این مطلبو تا آخرش بخون...

این قدرم سوال نپرسین جواب همه ی پرسش های شما اینجاســـــــــــــــــــــــــ

مرسی از همکاریتون...

(مدیر وب)


دانلود رایگان لغات زبان انگلیسی دبیرستان برای موبایل


در این پست توسط مرجع آموزش زبان ایرانیان نرم افزار لغات زبان انگلیسی  از اول دبیرستان تا دوره ی  پیش دانشگاهی جهت استفاده در موبایل با فرمت Java قرار گرفته است. از آنجایی که دروس زبان انگلیسی در رشته های ریاضی فیزیک، تجربی، علوم انسانی، فنی حرفه ای و کاردانش یکسان است لذا برای تمامی این دوره ها قابل استفاده خواهد بود. از ویژگی های این نرم افزار این است که کلیه ی کلمات به صورت درس به درس در هر مقطع طبقه بندی شده اند و به راحتی می توانید آن را بر روی موبایل خود نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید.


برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

جدیدترین ورژن وی چت هم به سایت اضافه شد ورژن 2

 

 

ادامه مطلب

همان طور که می دانید یکی از مرورگرهای محبوب کامپیوترهای رومیزی با سیستم عامل های لینوکس ، مکینتاش و ویندوز مرورگر کروم محصولی از شرکت قدرتمند و بزرگ گوگل است. گوگلی که با سیستم عامل اندروید خود توانست دنیای موبایل و نرم افزارهای آن را زیر و رو کند . اما برای ما هم سوال بود که با اینکه آندروید محصولی از گوگل است ، چرا مرورگر پیش فرض این گوشی کروم نسخه موبایل نیست و یا حتی نسخه ای از کروم برای اندروید ساخته نشده ؟!

Chrome-Browser-Android

 

 

گوگل تا چند وقت نسخه بتای مرورگر خود را در اختیار کاربران قرار داد تا ان را تکمیل کند و هم اکنون این مرورگر از نسخه بتا خارج شده و نسخه نهایی آن منتشر شده است.

متاسفانه یا خوشبختانه این مرورگر از طرف شرکت گول فقط و فقط برای سیستم عامل جدید این شرکت یعنی اندروید 4 ارائه شده است که در این لحظه شاید حدودا 20% از گوشی های موجود دارای این سیستم عامل باشند و یا اگر گوشی شما به صورت رسمی به آندروید 4 آپدیت نمی شود می توانید از رام های کوک شده با ورژن اندروید 4 استفاده کنید.

 

تعداد صفحات : 3

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد