شاید بارها به فکر نحوه ساخت فیلم ها وانیمیشن های سینمایی افتاده اید که چقدر ماهرانه ساخته شده اند در این پست قصد داریم تا ویدیویی از ساخت جلوه های ویژه  CHAPPIE را قرار بدهیم .در آینده نزدیک، جرایم به وسیله یک نیروی پلیس مکانیزه ظالم کنترل می‌شوند. چپی، پلیس آهنی، بعد از ربوده شدن و برنامه ریزی مجدد به نخستین رباتی تبدیل می‌شود که توانایی اندیشیدن و احساس کردن را دارد و … هم اکنون میتوانید این ویدیو بی نظیررااز ERWORD دریافت نمایید منتظر ویدیوهای بیشتر از دانلودها باشید.

 

chappie پشت صحنه ی ساخت جلوه های ویژه فیلم و انیمیشن ها   فیلم CHAPPIE 2015

از این پس ما به درخواست کاربران سریال محبوب The Vampire Diaries رو در سایتمان با لینک مستقیم از سرور سایت و رایگان برای شما کاربران عزیز قرار میدهیم.

----------------------------------------------

..:: دانلود سریال فوق العاده جذاب و تماشایی The Vampire Diaries محصول ۲۰۰۹ – ۲۰۱۴ آمریکا ::..

 

..:: لینک مستقیم و کمکی ، فصل ۶ قسمت ۰۴ اضافه شد ، کیفیت بسیار عالی ::..
..:: هر سه کیفیت ۴۸۰p ، ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p اضافه شد ::..

 

دانلود سریال The Vampire Diaries

 

::: برای اولین بار میان سایت های ایرانی با کیفیت ۷۲۰p | تمام آرشیو :::

 

لینک IMDB
ژانر : ترسناک ، درام ، فانتزی
وضعیت پخش : در حال پخش
شبکه:the cw1 دانلود سریال The Vampire Diaries
فرمت فایل : MKV
کیفیت : ۷۲۰p & 1080p & 480p | بسیار خوب , عالی
زیرنویس فارسی : درانجمن

انکود شده از فصل ۱ تـــا ۵ کیفیت  ۴۸۰p ، ۷۲۰p


خلاصه داستان : داستان دختری به نام الیناست که به تازگی والدینش رو در تصادف رانندگی از دست داده و در اثر این واقعه اشتیاق و نشاطش به زندگی رو از دست داده که ناخواسته خودش رو بین دو برادر خون آشام می بینه. روزی که با استیفن آشنا میشه ، خون آشام اصلی داستان یعنی استیفن ، موجود باوجدانیه که هنوز انسانیتش رو از دست نداده، به انسان ها علاقه منده و از خون حیوانات تغذیه می کنه، ولی برادرش دیمن که کینه شدیدی هم از استیفن به دل داره، هدفی غیر از آزار برادرش نداره، و برای جان انسان ها هم کوچک ترین ارزشی قائل نیست…

ادامه مطلب

دانلود پروموی قسمت 5 فصل 6 خاطرات خون آشام

 

اکنون با دانلود یک پروموی جذاب و دیدنی از اپیزود 5 فصل ششم سریال خاطرات یک خون آشام همراه شما هواداران هستیم . این پرومو رو جتماً ببینید ... از اتفاقات زیادی با خبر می شید این اپیزود واقعاً اخبار زیادی توی خودش داره که باید حتماً خودتون ببینید مخصوصاً از طرف بانی و دیمن .

دانلود تریلر قسمت 5 فصل 6 TVD بدون تگ تبلیغاتی و با کیفیت بالا از ادامه مطلب ...

بازم شاهکاری دیگه از MICROSOFT

سلام به همه ی بچه های اروردی. امروز یه سر رفتم تو سایت xbox.com که یه چرخی بزنم ببینم که چه خبره... بازیی چیزی اومده... قیمتا چجوریه و...

که یه دفعه یه چیزی دیدم که خـــــــــــــــلی حال کردم!!!

اونم Xbox 360 Special Edition Blue Bundle  بود. که با  500 گیگ هارد و دو عدد بازی از کمپانی Call Of Duty هم روشه.... یعنی زندگـــــــــــــــــــــــی

خدا وکیلی رنگ آبیش خیلی خوشگله.

 
xbox new slim blue
 
برای دیدن عکس های دیگر از این شاهکار به ادامه برید...

PBS Nova – Rise of the Hackers (2014) HDTV 720p Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| نسخه کم حجم به پست اضافه شد |

 

 

Rise.of.the.Hackers.2014.Cover دانلود مستند ظهور هکرها PBS Nova: Rise of the Hackers 2014
 

هنوز چند روز از معرفی ویندوز ۱۰ نمی گذرد ، این در حالی است که مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه ای آزمایشی از این ویندوز را برای دانلود عموم قرار داده است تا مشکلات آن توسط گروه های سازنده ، مشتریان و … بررسی و گزارش شوند . برای دانلود فایل ISO ویندوز ۱۰ می بایست در سایت مایکروسافت ثبت نام کنید که این کار حرکتی غیرعادی از این شرکت می باشد . باید توجه داشته باشید که این نسخه از ویندوز در مراحل ابتدایی توسعه است و دارای باگ های متعددی می باشد . نسخه ی موجود را می توانید به صورت مجازی در ویندوز خود نصب کنید تا با قابلیت های جدید ویندوز جدید مایکروسافت آشنا شوید و یا ویندوز فعلی خود را به این نسخه ارتقاء دهید . در ادامه می توانید با قابلیت های این ویندوز بیشتر آشنا شوید .

 

 | به همراه دانلود مراسم معرفی ویندوز ۱۰ در دو کیفیت متفاوت |

 

Win 10 دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز 10   Windows 10 Technical Preview

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

DW مجموعه 90 والپیپر زیبا برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

 

How Its Made: Dream Cars S02(2014) 720p/480p HDTV

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت پنجم (مورگان ۳) در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت چهارم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

How Its Made Dream Cars S02 2014 دانلود فصل دوم مستند چگونگی ساخت ماشین های رویایی How Its Made: Dream Cars S02

  

نام مستند : How Its Made Dream Cars S02

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: میانگین ۲۰ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: HDTV 720p | HDTV 480p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد ، اختصاصی Erword

خلاصه داستان:عنوان مجموعه مستندی فوق العاده در مورد فرآیند جذاب تولید ابرخودروهای امروزی است . در این مجموعه با چگونگی ساخت بهترین اتومبیل ها از مراحل اولیه تولید تا محصول نهایی همراه می شویم . این مجموعه محصول شبکه Science است که با محتوایی جذاب و آموزنده در سال ۲۰۱۴ تولید شده است . اگر شما از علاقمندان اتومبیل های امروزی هستید و آشنایی با روند تولید این اتومبیل ها برایتان جذاب است ، این مجموعه فوق العاده را از دست ندهید…

نسخه دمو بازی فیفا ۱۵ ساعاتی پیش ریلیز شده و در شبکه Origin که همان شبکه اختصاصی کمپانی EA می باشد، آماده ی دریافت برای کاربران در سرتاسر دنیا می باشد. به علت محدودیت های اینترنتی و حجمی در ایران، تصمیم بر آن شد که نسخه ی آفلاین این بازی را برای کاربران محترم وبسایت دانلودها آماده نماییم. آموزش کامل نصب و لینک های دانلود در ادامه مطلب قرار گرفته اند. لطفا دقت داشته باشید که از نقد و بررسی بازی خودداری کرده ایم، زیرا هنوز اطلاعات کامل و دقیقی از این بازی انتشار پیدا نکرده و هنوز نقدی مناسب برای آن آماده نشده است. در مورد تیم هایی که در این نسخه ی دمو قرار دارند، باید اعلام فرمود که این تیم ها عبارتند از: دورتموند، بارسلونا، لیورپول، بوکا جونیورز، چلسی، پاریسن جرمن، منچستر سیتی و ناپولی.

FIFA 15 PC-DEMO RELEASE

|آموزش کامل نصب، به صورت اختصاصی در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

FIFA 15 DEMO pc cover دانلود دمو بازی FIFA 15 برای PC

ادامه مطلب

اگه به ادامه ی مطلب نری کل عمرت به فناســـــــــــــــ میفهمی؟ به فنااااااااااا...

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۲۵ فایل EPS شامل ده ها آیکون متنوع را آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت EPS به همراه یک فایل پیش نمایش JPG می باشند .

 

Icon Set مجموعه آیکون های متنوع Different Icons Set

ooVoo نرم افزاری جهت ارتباط صوتی و تصویری می باشد . نرم افزار ooVoo ابزار حرفه ای و محبوب برای برقراری ارتباط های تصویری می باشد . قادر به ارتباط تصویری همزمان با ۱۶ نفر در سراسر دنیا می باشد. که مهم ترین ویژگی این برنامه به حساب می آید . قابلیت چت نوشتاری نیز برای کاربران فراهم شده است . این برنامه برای سیستم عامل های ویندوز ، مک ، آندروید ، آیفون می توانید نصب نمایید . این نرم افزار قابلیت ارسال فایل و دریافت فایل همزمان را دارد که یکی از امکانات این نرم افزار می باشد . آخرین نسخه منتشر شده توسط شرکت ooVoo نسخه ۳.۶.۳.۱۱ می باشد که به صورت رایگان در دنیای مجازی منتشر شده است . یک امکان این برنامه داشتن تماس تلفنی به سراسر جهان یکی از ده ها قابلیت های این نرم افزار می باشد . در سایت اصلی این نرم افزار ذکر شده است که می توانید بدون داشتن اکانت در سایت با استفاده از اکانت فیس بوک لوگین نمایید.

ooVoo 3.6.3.11 ارتباط صوتی و تصویری ooVoo 3.6.3.11

 

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

 

Skype.Cover تماس صوتی و تصویری رایگان با اسکایپ Skype 6.16.0.105

 

 

 

رفع مشکلات احتمالی در هنگام دانلود از وب ما:

آقا/برادر/خواهر/عزیزم...

جون هرکی دوس داری این مطلبو تا آخرش بخون...

این قدرم سوال نپرسین جواب همه ی پرسش های شما اینجاســـــــــــــــــــــــــ

مرسی از همکاریتون...

(مدیر وب)

(((سوپرایز))))

 

كتاب كار رياضي هفتم توسط انتشارات بين المللي آبرنگ منتشر شد.

اطلاعات بيشتر و خريد كتاب... 

 

 

در ضمن كتاب هاي الكترونيكي كليه دروس بزودي در اين صفحه قرار خواهد گرفت.

 
كتاب هاي درسي پایه اول دوره اول متوسطه(سال هفتم) در سال 92-93 از طريق جدول زير قابل دريافت است.در ضمن فهرست كليه كتاب ها و پيش نويس ها و راهنماهاي معلم موجود نيز در بخش دانلود هاي سايت قابل دريافت است.  
از كاربراني كه لطف نموده و اين فايل ها را در سايت و يا وبلاگ خود به اشتراك مي گذارند خواهشمنديم از ذكر منبع خود دريغ ننموده و لينك به سايت انتشارات بين المللي آبرنگ را ذكر كنند.  

 

   

كتاب ورق زن

حجم فايل

اول متوسطه اول ( سال هفتم)

نام درس

 
 نسخه آنلاين

فايل 1

رياضي- نهايي شده

 

 نسخه آنلاين  

فايل 1

مطالعات اجتماعي-نهايي شده

 نسخه آنلاين  

فايل1

- عربي - نهايي شده

 

23.79 MB

فايل 1

- قرآن- نهايي شده 

 نسخه آنلاين

3.77 MB

فايل 1

 ادبيات فارسي- نهايي شده 

 نسخه آنلاين

2.28 MB

فايل 1

 - پيام هاي آسمان - نهايي شده

 

 

فايل 1

علوم- نهايي شده

 

1.22 MB

1.33 MB

فايل 1

فايل 2

تربيت بدني

 

1.06 MB

1.00 MB

فايل 1

فايل 2

تفكر و سبك زندگي

 
نسخه آنلاين 

8466 KB

فايل 1

 کار و فناوری- نهايي شده

 

 نسخه آنلاين 13/92 MB   فايل 1

 - انگلیسی- نهايي شده

 
 

7/99 MB

فايل 1

- كار انگليسي - نهايي شده

 نسخه آنلاين

814.50 KB

4.13 MB

فايل 1

فايل 2

كتاب فرهنگ و هنر پايه اول متوسطه- نهايي شده

دانلود کلیپ دیدنی کورس گذاشتن Bugatti Veyron vs Lamborghini Aventador vs Lexus LFA vs McLaren

 

Bugatti Veyron vs Lamborghini Aventador vs Lexus LFA vs McLaren

 

امروز برای شما کلیپ فوق العاده دیدنی از کورس گذاشتن بین ماشین های فوق سریع و پیشرفته بوگاتی ویرون ، لامبورگینی آونتادر ، لکسوز ال اف ای و مک لارن رو آماده دانلود کردم.

به شما توصیه می کنم این کلیپ جذاب را از دست ندهید. شما هم اکنون می توانید این کلیپ را به صورت رایگان و کیفیت بالا از سایت erword دانلود دریافت نمایید.

ادامه مطلب

خب...

امروز خواستم یکم fun باشه واسه همینم براتون یه عکس باحال از جاستین و باب اسفنجی گذاشتم یکم با هم بخندیم...
 

باب اسفنجی شلوار مکعبی – The SpongeBob SquarePants


دانلود بازی کم حجم و کارتونی باب اسفنجی SpongeBob And The Clash Of Triton 1.0

 

Spongebob Squarepants Ghoul Fools 2012 Spongebob Squarepants Ghoul Foolsدانلود دوبله فارسی کارتون باب اسفنجی

و...

خدایی دانلو نکنین نصف عمرتون به فناس...

پیشنهاد ما به شما: لطفآ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید...
 

 

تعداد صفحات : 3

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد