این بازی یک بازی فکری است که توسط کمپانی Croteam ساخته و منتشر شده است این کمپانی در ساخت بازی هایی همچون فوتبال و فیفا تبحر داشته و تا کنون برای PC این بازی ها را منتشر کرده است که همانطور که می دانید اینطور بازی ها نیز طرفداران بسیاری دارند که از بازی کردن با آن ها لذت می برند اما این کمپانی حال تصمیم بر ساختن بازی ای در سبک فکری و هوشی گرفته است که با توجه به امکاناتی که در بازی متوجه ی آن شدیم می توان این بازی را بسیار فکری و فلسفی دانست که به اتمام رساندن مراحل آن نیاز به هوش و خلاقیت بسیاری از سمت بازیکنان آن دارد. در ابتدای بازی شما که به عنوان یک ربات در بازی قرار دارید .در باغی یونانی، بدون هیچ خاطره ای از گذشته بیدار خواهید شد بلافاصله بعد از بیدار شدن، صدایی از آسمان که خودش را Elohim، کسی که در دنیای ابدی حاکمیت دارد، می نامد از او استقبال می کند. که زیاد در بازی حضور ندارد و بیشتر بازی حول محور شما و معماها و پازل های داخل بازی می گردد که نیاز به هوش و خلاقیت برای حل آن ها دارد. اما تمام بازی نیز حل معما نیست برای مثال شما زمانی که از حل کردن پازل ها خسته شدید، می توانید در محیط باغ و بازی بگردید که به جز برج ممنوعه، آزاد هستید که در قسمت های مختلف بازی گردش کنید و ممکن است که در این میان موارد مختلفی هم پیدا کنید که شاید به دردتان بخورد، که البته تعدادی از آن ها نا مربوط هم هستند اما ممکن است جای یا در معما و پازلی بتوان از آن ها استفاده کرد.

The Talos Principle PC-CPY

 

The Talos Principle pc cover small دانلود بازی The Talos Principle برای PC

 

Grey Goo جدیدترین پروژه شرکت Petroglyph (متشکل از برخی کارمندان  Westwood Studios)به همراه اعضای استدیو Grey Box است که از سبکی مشابه بازی های Command & Conquer: Generals بهره میبرد. بازی Grey Goo به بهترین شکل ساخت و ساز پایگاه (Base)، مدیریت واحدها و جنگ در فضا را به نمایش در می آورد. همچنین قول داده شده یک سری موارد کسل کننده که بعضا بازی های این سبک دچار آن می شوند حذف شود و تمرکز بر روی یک بازی تاکتیکی مبتنی بر ساخت پایگاه و گیم پلی کلاسیک RTS خواهد بود. این بازی دارای سه فرقه است: گروه Beta، انسان ها و Goo. هر کدام استراتژیک ها و واحدهای منحصر به فرد خود را دارا هستند و شما می توانید به صورت تک نفره، Co-op و یا چند نفره آن را تجربه کنید. هوش مصنوعی در بازی Grey Goo بر اساس ایده های آژانس تحقیقات پیشرفته بر روی سیستم پدافند (DARPA – سازمانی که در دنیای واقعی وجود دارد) طراحی شده و هر مسابقه بجای اینکه از پیش تعیین شده باشد، منحصر به فرد خواهد بود.

Grey Goo PC-CODEX_REPACK

|نسخه فشرده CorePack با حجم ۴.۶ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Grey Goo pc cover small دانلود بازی Grey Goo برای PC

بازی کانتر : Counter-Strike یا به صورت مخفف CS سری بازی های شوتر اول شخص FPS کمپانی Valve است که در سال ۱۹۹۹ برای اولین بار کار خود را با همین عنوان شروع کرد و در ابتدا به صورت یک نسخه ویرایش شده از بازی Half-Life منتشر شد ، در سال های بعد ، سازدنگان این بازی بعد از مواجه شدن با اقبال عمومی به فکر ساختن شماره های جدید از بازی افتادند. وقایع و داستان بازی کانتر در مکان های مختلفی در نقاط گوناگون جهان اتفاق میافتد. نقش شما در بازی به عنوان یکی از اعضای دو تیم موجود در بازی است ، تیم تروریست ها و ضد تروریست ها و در هر مسابقه دو تیم که شامل ۵ بازیکن هستند باید در برابر یکدیگر نبرد و مبارزه کنند و اهداف موجود برای هر ماموریت را بدست آورند.در ابتدای هر بازی هم شما قادر به شخصی سازی سلاح های شخصیت تحت هدایت خود را دارید و خواهید توانست تجهیزات اضافی برای هر مسابقه در نظر بگیرید.در بازی کانتر اهداف و نقشه های گوناگونی در نظر گرفته شده برای مثال Bomb Maps : در این نوع نقشه ها شما باید یک بمب را به محل در نظر گرفته شده منتقل کرده و آن را فعال کنید و بعد از آن با محافظت از آن ناخیه جلوی خنثی شدن بمب را بگیرید.یا Hostage Maps که در این نوع ماموریت ها وظیفه شما نجات جان گروگان ها از دست تروریست ها است .

counter strike 1 دانلود مجموعه کامل بازی کانتر   counter strike

ادامه مطلب

Escape Dead Island نام جدیدترین بازی از سری بازی های Dead Island می باشد که همانند سری های گذشته، حال و هوای بازی، نبرد با Undead ها می باشد. این بازی در ژانر ماجراجویی بوده که ساخته ی استودیو Fatshark می باشد و برای اولین بار، این بازی را می توان یک Spin Off نامید و داستانی مستقل را روایت می کند که پایه ای جدید در این سری بازی ها را بنا خواهد کرد. داستان بازی درباره ی فردی با نام Cliff Calo می باشد که برای یک ماموریت ماجراجویانه به بمبی اعزام می شود و وقتی به جزیره ی ناراپیلا می رسد، متوجه می شود که نظم و ترتیب یک جامعه ی معمولی در این مکان برقرار نیست.

Escape Dead Island PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۸ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Escape Dead Island pc cover small دانلود بازی Escape Dead Island برای PC

داستان بازی روایت گر بخشی از زندگی Ajay Ghale است، که برای پخش کردن خاکستر مادر مرحومش به زادگاهش تبت بازگشته است، اما در این مسیر درگیر جنگ های داخلی تبت می شود و مسیر زندگی اش عوض می شود. جنگ هایی که هیمالیای سفید و برفی را گلگون خواهند کرد و کایرت سرزمینی که در آن جنگل و کوه و دشت در هم تنیده شده اند و قرار است میزبان ماجراجویی های آجای (البته، به همراه ما) باشند. پاگان مین مسبب بدبختی های مردم نپال است. او حاکمی زورگو و مستبد است و می بایست متوقف شود. آجای فردی است، که بازنمی تابد و برای نجات هموطنانش تفنگ به دست می گیرد و وارد جبهه مردمی می شود. حضور واس و شخصیت او در نسخه قبل باعث شده بود، تا بازی زیباتر گردد. در این نسخه سازندگان باز هم همین رویه را تکرار کرده اند و پاگان مین قرار است، این نقش را ایفا کند. او دیوانه بازی است و دیوانگی او از عواملی است، که سازندگان روی آن حساب ویژه ای کرده اند. فردی که لباس صورتی رنگ می پوشد و این کاملا با خشونت و خون ریزی تناقض دارد و این تناقض می تواند در بازی مشخص گردد. او که اصالتی چینی دارد، یک عصیان گر است و خواب و خوراک را از مردم کایرات بریده است، او از قتل و تجاوز واهمه ای ندارد و همه کار می کند، تا به اهداف شومش برسد. داستان بازی کاملا خطی دنبال نمی شود و گیمران مثل نسخه قبل می توانند در بین هر مرحله و ماموریت به خودشان استراحت دهند و کمی در محیط جهان باز بازی به گردش بپردازند.

Far Cry 4 PC-SKIDROW

|آپدیت Far.Cry.4.v1.03.Update-SKIDROW به پست اضافه شد|

 

Far Cry 4 pc cover small دانلود بازی Far Cry 4 برای PC

در بازی مخفی کاری هم نقش مهمی دارد، همان طور که در نسخه قبل هم این گونه بود و مخفی کاری پیش بردن بازی بسیار لذت بخش تر از زمانی بود، که پر سرو صدا و با شلوغ کاری فراوان بازی را پیش می بردید. پرتاب چاقو، شلیک کردن با Crossbow که در این نسخه به بازی اضافه شده است و خفه کردن که از دیگر راه های مخفی کاری هستند. از دیگر ابزار جدید بازی، وسیله ای است، که با آن می توانید از کوه ها و صخره های بلند هیمالیا بالا بروید و مسیرتان را باز کنید. در ابتدا که بازی معرفی شد و متوجه شدم که بازی در هیمالیا جریان دارد، این موضوع را فهمیدم که بازی باید برخلاف نسخه قبل از ناهمواری های بسیاری برخوردار است. سازندگان بازی هم برای جلوگیری از مشکلات گیم پلی این ابزار کوهنوردی را در بازی قرار داده اند. سازندگانی که خودشان به شخصه به تبت رفته اند و این سرزمین را به چشمان خود دیده اند و خوب می دانند، طبیعت زیبای جنوب آسیا به چه شکل است....

بازی بی نظیر This War of Mine یک بازی در سبک مقاومتی، ایندی، ماجراجویی و استراتژیک می باشد که با استقبال بسیار بالای کاربران در سرتاسر دنیا مواجه شده است.  در این بازی شما نقش یک سرباز جنگنده را نخواهید داشت! بلکه شما به همراه همشهری های خود، در یک شهر به اسارت کشیده شده باید سعی کنید تا زنده بمانید. در این راه با مشکلاتی از قبیل کمبود غذا، دارد و تهدید دائمی از طریق تک تیراندازها و اسارت همراهان خود مواجه هستید. در این بازی، شما با دیدگاهی کاملا جدید از یک جنگ مواجه خواهید شد. چیزی که در بازی بسیار مهم است، تاثیر چرخه ی روز و شب است. در درون روز، شما نمی توانید پناهگاه خود را ترک کنید، چرا که تک تیراندازها در انتظار شما هستند و شما و همراهانتان را به خواهند کشت. پس شما باید بر روی روش های مخفی کاری خود تمرکز کنید، به تعامل بپردازید و از همراهان خود مراقبت کنید. در طول شب نیز، شما می توانید به همراه یکی از اعضای پناهگاه خود به بیرون رفته و به جمع آوری آذوقه و مواد مورد نیاز خود بپردازید تا بتوانید زنده بمانید.

This War of Mine PC-RELOADED

 

This War of Mine pc cover دانلود بازی  This War of Mine برای PC
 

همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.  حال، نسخه کامل بازی به صورت کاملا رایگان، برای دریافت از وبسایت دانلودها برای شما کاربران عزیز آماده شده است که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب، این بازی را دریافت نمایید.

Pro Evolution Soccer 2015 PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۶ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

PES 15 pc cover دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2015 برای PC

Assassin’s Creed : Unity همانند یک IP جدید است. در واقع در این عنوان اکثر مکانیزم ها تغییر کرده اند و بهبود یافته اند که از جمله ی آن ها می توان به حرکات بسیار بهتر پارکور و همچنین مبارزات چالش بر انگیز تر اشاره کرد. اولین نمایش رسمی بازی از بخش جدید آن یعنی Co-Op بود که در E3 2014 به نمایش در آمد و نشان داد که تیم سازنده بر روی این بخش تمرکز ویژه ای دارد. نمایش دیگر بازی از بخش تک نفره ی آن و نمایش مکانیزم های جدید این نسخه بود که باعث شد تا امید طرفداران به این عنوان بسیار بیشتر شود. انتخاب کارگردان عنوان Assassin’s Creed : Revelations یعنی آقای Alexandre Amancio نیز به خوبی نشان دهنده ی این مسئله است که یوبی سافت قصد دارد با این عنوان به ریشه های این سری باز گردد. از سوی دیگر ۱۰ استودیو مشهور یوبی سافت یعنی Ubisoft Montreal، Toronto، Singapore، Quebec، Annecy، Shanghai، Chengdu، Kiev، Montpellier، Bucharest نیز بر روی این عنوان کار می کنند که نشان از عظمت این عنوان دارد. Unity اولین نسخه ی این سری است که تنها بر روی کنسول های نسل هشتم عرضه می شود و در نتیجه دارای یک جهش گرافیکی عظیم نسبت به نسخه های قبلی می باشد. همه ی این موارد نوید یک عنوان عالی را می دهد و طرفداران این فرانچایز امیدوارند تا این نسخه بار دیگر عظمت این سری را باز گرداند.

Assassins Creed Unity PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳۰.۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Assassins Creed Unity pc cover small دانلود بازی Assassins Creed Unity برای PC

پس از انتخاب یک برهه ی زمانی مناسب، نوبت به پردازش یک شخصیت مناسب برای داستان بازی می رسد، امری که در دو نسخه ی اخیر این سری چندان مناسب نبود و بدین ترتیب یوبی سافت باید تمام تلاش خود را انجام داد تا یک شخصیت کاریزماتیک و جذاب را خلق کند. شخصیت اصلی بازی، یک جوان دور رگه اتریشی- فرانسوی به نام Arno Victor Dorian می باشد که در شروع داستان بازی تنها ۲۱ سال سن دارد و طبق گفته های یوبی سافت به دلیل همین سن کم و روحیات دوران جوانی، خود مختار است ولی در کنار این موارد شوخ طبع نیز است. پدر وی یک اساسین کارکشته بود که همواره در جدال با یک تمپلار بوده است. سرانجام پدر آرنو به طرز مشکوکی کشته می شود. گویا پدر آرنو دارای یک ساعت جیبی بوده است که...

یک دوست علاقه مند به سرقت، جامعه گریز و وحشتناک! راندال شخصیتی است که فوق العاده بد دهن بوده و به عبارتی یکی از بدترین شخصیت های جامعه خود تلقی می شود. بازی Randal's Monday یک بازی ادیسه بعد چهارم در ژانر ماجراجویی کلاسیک می باشد که با بسیاری از فرهنگ های گیک آمیخته شده است و مرجعی برای ۳۰سال اخیر می باشد. راندال بعد از مراسم عقد دوست صمیمی خود، مت، از خواب بر می خیزد و متوجه می شود که توسط یک بی برنامگی شدید گرفتار شده و کیف پول دوست خود یعنی مت، دست وی مانده است. درون کیف، حلقه ی عقد او می باشد و راندال، بدون توجه به عواقب کارش، حلقه را می فروشد و بنابراین توسط کینه ای نابخشودنی گرفتار می شود.

Randals Monday PC-FLT

 

Randals Monday pc cover دانلود بازی Randals Monday برای PC

 

Call of Duty در سبک شوتر اول شخص و در زمینه ی داستان و شخصیت پردازی، بدون شک رقیبی ندارد. با صرف نظر از عنوان Ghosts، داستان سه گانه ی Modern Warfare و داستان زیبا و بسیار جذاب دو عنوان سری Black Ops به خوبی قدرت این سری در داستان پردازی را به نمایش گذاشت. Advanced Warfare نیز از این قاعده مستثنا نیست و قرار است یک داستان درگیر کننده آمیخته با احساس و حماسه را به تصویر بکشد. بازی در سال ۲۰۵۴ دنبال می شود، جایی که تکنولوژی به اندازه تاکتیک های نظامی، در جنگ ها از اهمیت برخوردار است. در این بازه ی زمانی شرکت های نظامی خصوصی حرف اول را در دنیا می زنند و تکنولوژی هایی که آن ها در اختیار دارند سبب شده است تا این نیرو ها تا حد ارتش کشور های مختلف، قدرتمند باشند. این شرکت ها در ابتدا نقشی در جنگ ها نداشتند و بیشتر در بازسازی شهر های جنگ زده و کمک رسانی بعد از حوادث طبیعی شرکت داشتند. بزرگ ترین و پیشرفته ترین شرکت در این زمینه، شرکت Atlas می باشد. این شرکت اولین کار خود را به عنوان بازسازی بغداد در طول ۳ سال انجام داد و به حدی عالی عمل کرد که ارتش یک کشور چنین توانایی را نداشت. مدیر عامل این شرکت شخصی به نام Jonathan Irons می باشد که با داشتن منابع مالی مناسب، توانست این شرکت را به عنوان یکی از قدرتمند ترین نیرو های نظامی در جهان مطرح کند.

 

Call of Duty Advanced Warfare PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲۸.۶ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Call of Duty Advanced Warfare pc cover small دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای PC  

 

اولین نکته ی جالب و هیجان انگیز بازی نیز همین شخصیت Jonathan Irons است. وی فردی است که این شرکت را تاسیس کرد و به مرور زمان و با تلاش بی وقفه ی خود توانست آن را به عنوان یکی از ارتش های قدرتمند جهان مطرح کند و وی حال می خواهد با این شرکت، جهان را زیر سلطه ی خود بگیرد و آن را وارد مرحله ی جدید کند. نقش وی را در بازی یکی از مشهور ترین بازیگران هالیوود و برنده ی جایزه ی اسکار یعنی کوین اسپیسی بازی می کند که علاوه بر صداپیشگی، بازیگر موشن کپچر این شخصیت نیز می باشد. اما شخصیت اصلی بازی شخصی به نام Jack Mitchell است که ابتدا از تفنگداران نیروی دریایی آمریکا می باشد ولی با دعوت Will Irons که فرزند Jonathan Irons است وارد شرکت خصوصی نظامی Atlas می شود...

Call of Duty در سبک شوتر اول شخص و در زمینه ی داستان و شخصیت پردازی، بدون شک رقیبی ندارد. با صرف نظر از عنوان Ghosts، داستان سه گانه ی Modern Warfare و داستان زیبا و بسیار جذاب دو عنوان سری Black Ops به خوبی قدرت این سری در داستان پردازی را به نمایش گذاشت. Advanced Warfare نیز از این قاعده مستثنا نیست و قرار است یک داستان درگیر کننده آمیخته با احساس و حماسه را به تصویر بکشد. بازی در سال ۲۰۵۴ دنبال می شود، جایی که تکنولوژی به اندازه تاکتیک های نظامی، در جنگ ها از اهمیت برخوردار است. در این بازه ی زمانی شرکت های نظامی خصوصی حرف اول را در دنیا می زنند و تکنولوژی هایی که آن ها در اختیار دارند سبب شده است تا این نیرو ها تا حد ارتش کشور های مختلف، قدرتمند باشند. این شرکت ها در ابتدا نقشی در جنگ ها نداشتند و بیشتر در بازسازی شهر های جنگ زده و کمک رسانی بعد از حوادث طبیعی شرکت داشتند. بزرگ ترین و پیشرفته ترین شرکت در این زمینه، شرکت Atlas می باشد. این شرکت اولین کار خود را به عنوان بازسازی بغداد در طول ۳ سال انجام داد و به حدی عالی عمل کرد که ارتش یک کشور چنین توانایی را نداشت. مدیر عامل این شرکت شخصی به نام Jonathan Irons می باشد که با داشتن منابع مالی مناسب، توانست این شرکت را به عنوان یکی از قدرتمند ترین نیرو های نظامی در جهان مطرح کند.

 

Call of Duty Advanced Warfare PC-CODEX

|کرک فیکس بازی DLC Unlocker incl Crackfix READNFO-CODEX به پست اضافه شد|

 

Call of Duty Advanced Warfare pc cover small دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای PC  

 

 

اولین نکته ی جالب و هیجان انگیز بازی نیز همین شخصیت Jonathan Irons است. وی فردی است که این شرکت را تاسیس کرد و به مرور زمان و با تلاش بی وقفه ی خود توانست آن را به عنوان یکی از ارتش های قدرتمند جهان مطرح کند و وی حال می خواهد با این شرکت، جهان را زیر سلطه ی خود بگیرد و آن را وارد مرحله ی جدید کند. نقش وی را در بازی یکی از مشهور ترین بازیگران هالیوود و برنده ی جایزه ی اسکار یعنی کوین اسپیسی بازی می کند که علاوه بر صداپیشگی، بازیگر موشن کپچر این شخصیت نیز می باشد. اما شخصیت اصلی بازی شخصی به نام Jack Mitchell است که ابتدا از تفنگداران نیروی دریایی آمریکا می باشد ولی با دعوت Will Irons که فرزند Jonathan Irons است وارد شرکت خصوصی نظامی Atlas می شود...

پس از موفقیت بی نظیر انیمیشن سریالی آواتار: افسانه کورا، حال بازی این انیمیشن بسیار محبوب ریلیز شده است. بازی در همان راستای داستان اصلی انیمیشن سعی شده است که باشد و گرافیک بازی، گرافیکی درخور خود انیمیشن بوده است. سعی شده است تا گرافیک شخصیت ها تفاوتی با نسخه انیمیشنی آن زیاد نبوده باشد و حجم معقولی برای بازی رعایت شده است. در این بازی، نیروی شیطانی کهنی از درگاه ها پدیدار شده و تعادل هر دو دنیا را تهدید کرده است! تنها آواتار است که می تواند در برابر این تهدید بوجود آمده مقاومت کند. در این بازی شما می توانید از ترکیبات مختلفی استفاده کنید تا حرکات نبردی فوق العاده جذابی را به نمایش بگذارید که هر ۴عنصر آب، خاک، آتش و هوا را شامل می شود.

 

The Legend of Korra PC-FLT

 

The Legend of Korra pc game pc cover دانلود بازی The Legend of Korra برای PC

بازی Dreamfall را می توان یکی از برترین بازی های سبک ماجراجویی دانست که قرار است در چندین قسمت منتشر شود. این بازی شامل ۵ قسمت خواهد بود و این قسمت ها به یکدیگر متصل می باشد. داستان بازی از این قرار است که گروهی به زمان آینده سفر کرده و در آن زندگی می کنند. این بازی یک بازی داستان محور است که درباره ی تصمیمات و عواقب آن، رویاها و واقعیت، جادو و علم، آشوب و سایر موارد صحبت می کند. بازی Dreamfall یک بازی احساسی، بزرگسالانه، تاریک، جادویی و بسیار جذاب است که با سورپرایزهایی که در بازی رخ می دهد شما را جذب خود خواهد کرد.

 

Dreamfall Chapters Book One Reborn PC-FLT

 

Dreamfall Chapters pc cover دانلود بازی Dreamfall Chapters Book One Reborn برای PC

این بازی در سبک یک بازی ترکیبی از سبک های Indie, RPG و استراتژیک می باشد که می توان بازگشتی دوباره با نسخه ای قدرتمند از این بازی دانست! این بازی بر روی تاکتیک ها، نبردهای خشن، مدیریت تیم ضربت خود و شخصیت های روانی در بازی محوریت دارد که یک ترکیب منحصر به فرد از آن ها را ارائه می کند. داستان بازی از این قرار است که در سال ۱۹۸۸، جزیره ای با نام Caribbean به دست رهبری نادرست می افتد و در این گیر و دار، گروهی درگیرد نبردهای دموکراتیک برای ارزش ها و آزادی هستند. حال وقتی که سردسته ی این گروه دستگیر می شود، این خبر به زودی پخش می شود و هواداران این گروه سعی در پیداکردن سردسته ی خود می کنند تا اوضاع از این بدتر نشود و در این راستا نبردها و ماجراهای کشنده اما جذاب رخ می دهد.

 

Jagged Alliance Flashback PC-FLT

 

Jagged Alliance Flashback pc cover دانلود بازی Jagged Alliance Flashback برای PC

شاید بتوان گفت که بازی سیمز ۴، تنها بازی است که از آن اتنظار می رود تا زندگی روزمره ی انسانی را به طور حرفه ای و بهترین نحو شبیه سازی کند و به شما اجازه زندگی در دنیای مجازی را به طوری که هیچ وقت آن را بدین صورت تجربه نکرده اید، بدهد! در چهارمین نسخه از این بازی فوق العاده موفق، شما به کنترل و مدیریت سیمز با چهره ها، شخصیت ها، رفتارها و احساسات جدید و منحصر به فرد خواهید پرداخت. سطوح جدیدی از بازی را تجربه کنید و با استفاده از قابلیت طراحی خانه با استفاده از گزینه های از پیش تعیین شده در بازی، طراحی زیبایی برای شخصیت خود داشته باشید. از گالری خود برای انتخاب، اشتراک گذاری و دانلود اجزاء جدید بدون ترک بازی استفاده کنید. قلب، فکر و بدن شخصیت های مجازی خود را بدست بگیرید و گیم پلی خود را با همسایگان خود طعمی تازه ببخشید، به طوری که تا به حال تجربه نکرده اید!

 

The Sims 4 PC-RELOADED

 

The Sims 4 pc cover small دانلود بازی The Sims 4 برای PC

داستان بازی، تا آن جایی که مشخص شده است، خیلی خلاقانه و نو نیست. کلیشه تیمارستان سالیان زیادی بوده، که امتحان خود را در بازی ها و فیلم ها پس داده است. این موضوعی تازه نیست، ولی می توان با قدری کار کردن برروی آن، آن را تبدیل به داستانی کرد، که هیچگاه از خاطر گیمران نرود. بازی از جایی شروع می شود، که ماشین های پلیس بدون سرنشین در خیابان نزدیک تیمارستان حضور دارند. سباستین کاستلانوس(Sebastian castellanos) شخصیت اول بازی و یک مامور پلیس است، که به همراه چند نفر دیگر برای بررسی صحنه جرم وارد می شوند. آن ها با صحنه عجیبی روبرو می شوند، هیچ پلیسی نیست، یا بهتر اینکه هیچ فرد زنده ای نیست. آن ها متوجه می شوند، که یک جای کار می لنگد. پس از وارد شدن به تیمارستان، سباستین متوجه بوی خون می شود. اجساد سراسر سالن پخش شده اند. فیلم دوربین های امنیتی را مشاهده می کنند و تصویر یک زن به صورت شبح مانند، را می بینند، که در حال کشتن ماموران پلیس است. سپس سباستین را به صورت وارونه آویزان مشاهده می کنیم. مردی با هیکل درشت در حال سلاخی و تکه تکه کردن گوشت انسان هاست. او برای بردن شخص دیگری وارد می شود؛ سباستین می فهمد، که نفر بعد خود اوست؛ پس باید دست جنبانیده و خود را نجات دهد. این که شخصیت بازی فردی مستاصل است و نیرویی برای مقابله با دشمنان ندارد، به خودی خود کمی اضطراب بوجود خواهد آورد. سباستین پس از باز کردن خود متوجه در قفل می شود و می بایست کلید آن را از کنار مرد قصاب پیدا کند. اما، او متوجه حضورش می شود. یکی دیگر از عوامل ترس و هیجان مفرط تعقیب و گریز است. در این بازی هم از این اتفاقات کم نخواهد بود. مرد قصاب به دنبال سباستین می آید و خوشبختانه سباستین موفق به فرار می شود.

 

The Evil Within PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۳.۴ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

The Evil Within pc cover small دانلود بازی The Evil Within برای PC

 

 

در ادامه سباستین راه خروج از تیمارستان را پیدا می کند ولی دنیای بیرون چیزی متفاوت با قبل است. ماشین های بدون سرنشین، ساختمان های ویران و متروکه و خیابان های از بین رفته. می توانیم شاهد حضور دوستان او در طول بازی باشیم، که به گفته سازندگان تنها در دقایقی به صورت گذرا وارد بازی می شوند و تنهایی را از شما نمی گیرند.

سباستین به سمت خانه ای روستایی می رود، کم کم از این قسمت به بعد به قسمت های اکشن بازی می رسیم. دشمنان شبیه به زامبی بازی از زمین و زمان سوی شما می آیند و قصد کشتن شما را دارند. البته...

بازی سکوت خواب (به انگلیسی: Silence of the Sleep) یک بازی تحسین شده توسط بسیاری از وبسایت های نقد و بررسی بازی می باشد. این بازی، یک بازی با فضای ترسناک، معماهای چالش برانگیز، گرافیک و طراحی بی نظیر و موزیک بسیار مناسب می باشد و شاید بتوان آن را یکی از برترین آثار ترسناک سال ۲۰۱۴ دانست. این بازی شما را به کاوش و بررسی معماها وا می دارد و شما را غرق در کشف معماها خواهد نمود. شما در این بازی نقش مردی با نام Jacob Reeves را خواهید داشت که دلیل زنده بودنش را گم کرده است! وی خود را به یک تاریکی ابدی می اندازد تا به بدبختی های زندگی اش پایان بخشد، اما به جای اینکه زندگی وی پایان یابد و بمیرد، ناگهان از خواب بیدار شده و زندگی جدیدی را آغاز می کند. زندگی جدیدی که هیچ چیز از قدیم به یاد نمی آورد!

 

Silence of the Sleep PC-POSTMORTEM

 

Silence of the Sleep pc cover دانلود بازی Silence of the Sleep برای PC

بعد از طوفان مغناطیسی بسیار قدرتمندی… ناگهان شما به هوش می آیید! حافظه شما پاک شده و به کاوش دنیای اطراف خود می پردازید. چیزی یا کسی است که شما را به سمت بالا و بالاتر هدایت می کند. ناگهان، شما بزرگترین برجی که تا به حال دیده شده است را مقابل خود می بینید که از میان مه پدیدار می شود و متوجه می شوید که برای پاسخ به معماهای ذهن خود، باید به نوک این برج برسید. حال، چنان هم این موضوع ساده نیست و شما با یک سیستم امنیتی فوق تکنیکی مواجه هستید که از مکانیزم های پیچیده ساخته شده، لیزرهای کشنده و ربات ها نگهبان در سرتاسر این برج قرار داده شده اند و هر حرکت شما را ردیابی می کنند و به دنبال شما می گردند.

 

 DeadCore PC-RELOADED

 

Dead Core pc cover دانلود بازی  DeadCore برای PC

بازی Duck Dynasty یک بازی محبوب بر روی گوشی های اندرویدی بوده که حال پا به عرصه پلتفرم کامپیوتر گذاشته است. در این بازی شما به شکار، مسابقه و تکاپو خواهید پرداخت تا بتوانید خود را به یکی از اعضای خانواده ی روبرتسون تبدیل کنید و در این گروه خود را جای دهید! شما در این بازی شخصیتی با نام John را خواهید داشت که فرزند Willie بوده و در طی مراحل بازی، چگونگی تبدیل شدن به یکی از اعضای روبرتسون را فرا خواهید گرفت. در این بازی شما با ویلی، عمو سی و سایر اعضای خانواده تعامل خواهید داشت و درواقع شخصیت های تلویزیونی با شما در این بازی همراه خواهند بود. در این بازی شما به شکار اردک ها می پردازید و در حیات وحش های اطراف شهر لس آنجلس زندگی خواهید کرد. بازی بیشتر مبتنی بر داستانی می باشد که در سریال تلویزیونی با همین نام روایت می شود.

 

Duck Dynasty PC-CODEX

 

Duck Dynasty pc cover دانلود بازی Duck Dynasty برای PC

تعداد صفحات : 4

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد