Escape Dead Island نام جدیدترین بازی از سری بازی های Dead Island می باشد که همانند سری های گذشته، حال و هوای بازی، نبرد با Undead ها می باشد. این بازی در ژانر ماجراجویی بوده که ساخته ی استودیو Fatshark می باشد و برای اولین بار، این بازی را می توان یک Spin Off نامید و داستانی مستقل را روایت می کند که پایه ای جدید در این سری بازی ها را بنا خواهد کرد. داستان بازی درباره ی فردی با نام Cliff Calo می باشد که برای یک ماموریت ماجراجویانه به بمبی اعزام می شود و وقتی به جزیره ی ناراپیلا می رسد، متوجه می شود که نظم و ترتیب یک جامعه ی معمولی در این مکان برقرار نیست.

Escape Dead Island PS3-DUPLEX

 

Escape Dead Island ps3 cover small دانلود بازی Escape Dead Island برای PS3

یکی از بهترین رویکرد‌هایی که سازندگان در نسخه جدید(Inquisition) پیش رو گرفته اند، متغیر بودن شرایط محیطی و البته تغییرات آب و هوایی است که باعث می‌شود تا بازیکن با دنیای پیرامونش ارتباط عمیق‌تری برقرار کند، این ارتباط برقرار کردن باعث می‌شود تا برای انجام ماموریت های اصلی و فرعی اشتیاق کافی بوجود آید. بحث در مورد گیم‌پلی یک بازی RPG کاملاً معمولی بسیار سخت است، حالا فرض کنید اگر بخواهیم در مورد گیمپلی عنوانی همانند Inquisition که بنا به گفته سازندگان ترکیبی از گیمپلی دو عنوان قبلی از این فرانچیز است، چقدر می‌توان سخت باشد. البته شاید بتوان گفت بحث در مورد گیمپلی در سری بازی Dragon Age سهل و ممتنع است. یعنی می‌توان خیلی ساده به موارد و عناصر اصلی GP اشاره کردولی برای توضیح این المان‌ها نیازمند کمی آشنایی بیشتر با سبک RPG و بخصوص تجربه دو عنوان پیشین هست. سال ۲۰۱۳ شاید برای طرفداران سری بازی‌های DA(DragonAge) سالی پر از هیجان بوده باشد، زیرا در همین سال بود که اطلاعات جامع و نسبتاً کاملی در مورد گیمپلی بازی منتشر شد که بزرگترین دلیل ممکن برای دیگر گیمرهاست تا بتوانند وارد دنیای عظیمی که شامل جادوگران، اژدهایان و شوالیه ها می‌شوند، بشوند. این بازی به طور کامل Open World ساخته شده است، بدین معنی که به هر نقطه از مناطق مختلف بازی که بخواهید می‌توانید سفر کنید و از ماموریت‌های لذت بخش و مفرحی که سازندگان قولش را داده اند، استفاده کنید و به جنگ بزرگترین دشمنتان در این بازی یعنی اژدهایان بروید.

Dragon Age Inquisition PS3-DUPLEX

 

Dragon Age Inquisition ps3 cover دانلود بازی  Dragon Age Inquisition برای PS3

 

 

طبق اطلاعاتی که منتشر شده، محیط کلی بازی حدود ۱۰ برابر از مجموع دو بازی Origins و DA2 بزرگتر است. هر یک از مناطق بازی به بخش‌های مختلفی تقسیم می شوند که به دلیل داشتن ماموریت‌های مختلف گاهی اوقات مجبور می‌شوید به مناطق دیگر سفر کنید تا ماموریت اتخاذ شده را به اتمام برسانید. چنین ماموریت‌هایی که نیازمند صرف وقت زیادی هستند با دشمنان مختلف و صد البته Mini Boos دوست داشتنی به پیشواز بازیباز خواهند آمد، البته نباید فراموش کنید که هر سختی با پاداش مخصوصی همراه است، این قاعده در همه جا حاکم است و این بازی هم در این امر مستثنی نیست، پس منتظر جوایز مختلفی که برایتان در نظر گرفته شده‌اند باشید...

داستان بازی روایت گر بخشی از زندگی Ajay Ghale است، که برای پخش کردن خاکستر مادر مرحومش به زادگاهش تبت بازگشته است، اما در این مسیر درگیر جنگ های داخلی تبت می شود و مسیر زندگی اش عوض می شود. جنگ هایی که هیمالیای سفید و برفی را گلگون خواهند کرد و کایرت سرزمینی که در آن جنگل و کوه و دشت در هم تنیده شده اند و قرار است میزبان ماجراجویی های آجای (البته، به همراه ما) باشند. پاگان مین مسبب بدبختی های مردم نپال است. او حاکمی زورگو و مستبد است و می بایست متوقف شود. آجای فردی است، که بازنمی تابد و برای نجات هموطنانش تفنگ به دست می گیرد و وارد جبهه مردمی می شود. حضور واس و شخصیت او در نسخه قبل باعث شده بود، تا بازی زیباتر گردد. در این نسخه سازندگان باز هم همین رویه را تکرار کرده اند و پاگان مین قرار است، این نقش را ایفا کند. او دیوانه بازی است و دیوانگی او از عواملی است، که سازندگان روی آن حساب ویژه ای کرده اند. فردی که لباس صورتی رنگ می پوشد و این کاملا با خشونت و خون ریزی تناقض دارد و این تناقض می تواند در بازی مشخص گردد. او که اصالتی چینی دارد، یک عصیان گر است و خواب و خوراک را از مردم کایرات بریده است، او از قتل و تجاوز واهمه ای ندارد و همه کار می کند، تا به اهداف شومش برسد. داستان بازی کاملا خطی دنبال نمی شود و گیمران مثل نسخه قبل می توانند در بین هر مرحله و ماموریت به خودشان استراحت دهند و کمی در محیط جهان باز بازی به گردش بپردازند.

Far Cry 4 PS3-iMARS

 

Far Cry 4 ps3 cover small دانلود بازی Far Cry 4 برای PS3

 

 

در بازی مخفی کاری هم نقش مهمی دارد، همان طور که در نسخه قبل هم این گونه بود و مخفی کاری پیش بردن بازی بسیار لذت بخش تر از زمانی بود، که پر سرو صدا و با شلوغ کاری فراوان بازی را پیش می بردید. پرتاب چاقو، شلیک کردن با Crossbow که در این نسخه به بازی اضافه شده است و خفه کردن که از دیگر راه های مخفی کاری هستند. از دیگر ابزار جدید بازی، وسیله ای است، که با آن می توانید از کوه ها و صخره های بلند هیمالیا بالا بروید و مسیرتان را باز کنید. در ابتدا که بازی معرفی شد و متوجه شدم که...

Mordor  در اوج شکوه و زیبایی خود به سر می برد. سائرون و ارتشش نسبت به تمام دنیا برتری پیدا کرده اند. او به هر مکانی که انسانی بر آن حکومت کند حمله می کند و آن مکان را نابود می سازد. سائرون ارباب تاریکی هاست. همان جنگجویی است که قوی ترین افسر در لشگر Melkor  به شمار می رفت. سائرون به ارباب خویش وفادار بود. زمانی که او بهترین افسر Melkor  نام داشت از بهترین پیروان ارباب تاریکی یعنی مورگوث(Morgoth) به شمار می رفت. از همان ابتدا قدرتمند بود و ما بین همگان با همین قدرت بسیارش شناخته می شد. وفاداری خود به اربابش را زمانی اثبات کرد که حتی بعد از شکستشان در برابر انسان ها و الف ها نیز او را رها ننمود. سائرون توانست پس از اربابش حلقه قدرت یا همان Lord of The Rings  را با فریب دادن الف ها در کوه نابودی بسازد و در همان مکان یعنی Mordor  برای خویش قلعه ای را برپا کرد. او هم اکنون قدرتی بسیار بالا دارد و می خواهد نبردی بسیار بزرگ با ساکنان Middle Earth  داشته باشد و تمان آن ها را از دم تیغ بگذراند. قلعه سائرون به این علت که در زمینی حاصل خیز بنیان شده توانایی تامین نیاز های تمام ارتش سائرون را دارا می باشد. سائرون برده های بسیاری دارد که همه کار برای او و لشگرش انجام می دهند. به سبب وجود کوه نابودی مناطقی در Mordor  به شکل بیابان در آمده اند اما Mordor اصلا به مانند آن دنیای نابود شده ای که در فیلم های Lord of The Rings  دیده ایم نخواهد بود بلکه یک امپراطوری بسیار پر شکوه می باشد. این منطقه از طرف شمال و غرب و جنوب با جنگجوهای بسیار او در کوه هایی دهشتناک محاصره شده است و هیچ ارتشی توانایی عبور از چنین دژ عظیمی را دارا نیست. تنها راه ورود به این منطقه توسط “دروازه سیاه” است. دروازه ای که در دره ی Udun(آدون) واقعا شده است و باید این را در نظر گرفت که برج اصلی سائرون نیز در همان منطقه واقع شده است. در بیابانی که کوه نابودی به وجود آورده است.

Middle Earth Shadow Of Mordor PS3-iMARS

 

Middle Earth Shadow Of Mordor ps3 cover small دانلود بازی Middle Earth Shadow Of Mordor برای PS3

 

 

از همین حالا باید بدانید که در این بازی شما با یک داستان پردازی عالی رو به رو خواهید بود. چرا که این عنوان روایت داستانی ما بین سه گانه هابیت و سه گانه ارباب حلقه ها را روایت می کند و همه شما می دانید که این دنیا که J.R.R.Tolkien سازنده آن است از بهترین عناوین داستانی بوده و همواره محیطی غنی برای تمام هنرمندان را فراهم کرده است که در هر بخشی که می خواهند عناوینی با داستان های عالی بسازند. چرا که در هر بخش این دنیا جزئیاتی وجود دارد که...

اگر از طرفداران سری بازی های LEGO باشید، بی شک عنوان LEGO Batman را تجربه کرده اید. حال به تازگی نسخه سوم این عنوان که با نام Beyond Gotham یاد می شود توسط TT Games ساخته شده و هم اکنون در سراسر دنیا عرضه گردیده است. به گفته سازندگان، در این نسخه قهرمان همیشگی ما ” بتمن ” به همراه دیگر کاراکتر های دنیای DC، به فضا خواهند رفت و در آنجا به مبارزه خواهند پرداخت. دشمن اصلی شما در این نسخه Brainiac نام دارد. Brainiac با استفاده از قدرت هایی که در اختبار دارد قصد به دست گرفتن جهان و کنترل آن را دارد. در این نسخه شما شاهد بیش از ۱۵۰ کاراکتر از دنیای DC هستید که برخی از آن ها از ابتدای بازی در دسترس و برخی دیگر در طول گیم پلی قابل بازی خواهند بود. هر شخصیت در این بازی دارای ” تجهیزات ” و ” قابلیت ” های جدید و منحصر فردی نسبت به نسخه های پیشین است. به گفته TT Games در این نسخه بیشتر دشمنان بتمن موجودات فضایی خواهند بود.

LEGO Batman 3 Beyond Gotham XBOX360-COMPLEX

 

LEGO Batman 3 Beyond Gotham xbox360 cover small دانلود بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham برای XBOX360

همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه رو میده تا به هر شکلی که دوست داره به سمت دروازه یا هدف شوت بزنه و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکنه…. در اون سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشون نشون میدن که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.  حال، نسخه کامل بازی به صورت کاملا رایگان، برای دریافت از وبسایت دانلودها برای شما کاربران عزیز آماده شده است که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب، این بازی را دریافت نمایید.

Pro Evolution Soccer 2015 PS3-DUPLEX

 

PES 15 ps3 cover small دانلود بازی  Pro Evolution Soccer 2015 برای PS3

بدون شک جنجالی ترین داستان تمام نسخه های این سری مربوط به این نسخه است. اگر تا پیش از این داستان نسخه های قبلی به ویژه Assassin’s Creed III را به دلیل مرگ دزموند مهم می دانستید، اکنون باید داستان Assassin’s Creed : Rogue را مهم ترین داستان این سری بدانید زیرا علاوه بر اینکه شما را در نقش دشمن همیشگی اساسین ها یعنی یک تمپلار قرار می دهد، قرار است به داستان پر فراز و نشیب خانواده ی کنوی پایان دهد و پیش زمینه ی داستانی عنوان Unity را به وجود آورد. داستان بازی در بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۶۱ جریان دارد، سال هایی که یکی از جنگ های مشهور آن دوران یعنی جنگ های هفت ساله جریان داشت و این جنگ ها با داستان بازی ارتباط مهمی دارند بنابراین در ابتدا توضیحی درباره ی این جنگ ها ارایه می دهیم. جنگ های هفت ساله به مجموع درگیری هایی گفته می شود که از سال ۱۷۵۶ تا ۱۷۶۳ میلادی در مناطق آمریکای شمالی، اروپا و آمریکای مرکزی جریان داشت و اکثر قدرت های بزرگ آن زمان در آن شرکت داشتند و با توجه به اقیانوس اطلس که پلی میان آمریکای شمالی و اروپا ایت، اکثر این نبرد ها نبرد های دریایی بوده اند. فرانسه هم که در این جنگ حضور داشت، صدمات اقصادی بسیار شدیدی دید و همین امر باعث شد تا اختلاف طبقاتی در این کشور پر رنگ تر شود و سرانجام به انقلاب مردم منجر شود، به همین دلیل است که داستان این نسخه به عنوان Unity نیز ارتباط دارد.

Assassins Creed Rogue PS3-iMARS

 

Assassins Creed Rogue ps3 cover small دانلود بازی  Assassins Creed Rogue برای PS3

 

 

شخصیت اصلی بازی Shay Patrick Cormac نام دارد، فردی که ابتدا عضو فرقه ی اساسین ها است. طبق اطلاعات منتشر شده، Shay دو سال ابتدایی در داستان بازی یعنی بازه ی زمانی بین سال های ۱۷۵۲ تا ۱۷۵۴ یک اساسین است و در ابتدای بازی بازیکنان نقش یک اساسین را ایفا می کنند اما وی یک فرد تندخو است که برای اصول اساسین ها احترامی لایق نیست و به دلیل عدم داشتن بصیرت کافی از این فرقه طرد می شود ولی هنگام جدا شدن، به همرزمانش قول می دهد که انتقام سختی از آن ها خواهد گرفت و دلیل نام بازی نیز همین سرکشی وی است. وی برای این انتقام به دشمنان همیشگی اساسین ها یعنی تمپلارها می پیوندد و به این ترتیب حدود ۷ سال از داستان بازی را در نقش یک تمپلار تجربه خواهید کرد...

اگر از طرفداران سری بازی های LEGO باشید، بی شک عنوان LEGO Batman را تجربه کرده اید. حال به تازگی نسخه سوم این عنوان که با نام Beyond Gotham یاد می شود توسط TT Games ساخته شده و هم اکنون در سراسر دنیا عرضه گردیده است. به گفته سازندگان، در این نسخه قهرمان همیشگی ما ” بتمن ” به همراه دیگر کاراکتر های دنیای DC، به فضا خواهند رفت و در آنجا به مبارزه خواهند پرداخت. دشمن اصلی شما در این نسخه Brainiac نام دارد. Brainiac با استفاده از قدرت هایی که در اختبار دارد قصد به دست گرفتن جهان و کنترل آن را دارد. در این نسخه شما شاهد بیش از ۱۵۰ کاراکتر از دنیای DC هستید که برخی از آن ها از ابتدای بازی در دسترس و برخی دیگر در طول گیم پلی قابل بازی خواهند بود. هر شخصیت در این بازی دارای ” تجهیزات ” و ” قابلیت ” های جدید و منحصر فردی نسبت به نسخه های پیشین است. به گفته TT Games در این نسخه بیشتر دشمنان بتمن موجودات فضایی خواهند بود.

LEGO Batman 3 Beyond Gotham PS3-iMARS

 

LEGO Batman 3 Beyond Gotham ps3 cover small دانلود بازی LEGO Batman 3 Beyond Gotham برای PS3

Call of Duty در سبک شوتر اول شخص و در زمینه ی داستان و شخصیت پردازی، بدون شک رقیبی ندارد. با صرف نظر از عنوان Ghosts، داستان سه گانه ی Modern Warfare  و داستان زیبا و بسیار جذاب دو عنوان سری Black Ops به خوبی قدرت این سری در داستان پردازی را به نمایش گذاشت. Advanced Warfare نیز از این قاعده مستثنا نیست و قرار است یک داستان درگیر کننده آمیخته با احساس و حماسه را به تصویر بکشد. بازی در سال ۲۰۵۴ دنبال می شود، جایی که تکنولوژی به اندازه تاکتیک های نظامی، در جنگ ها از اهمیت برخوردار است. در این بازه ی زمانی شرکت های نظامی خصوصی حرف اول را در دنیا می زنند و تکنولوژی هایی که آن ها در اختیار دارند سبب شده است تا این نیرو ها تا حد ارتش کشور های مختلف، قدرتمند باشند. این شرکت ها در ابتدا نقشی در جنگ ها نداشتند و بیشتر در بازسازی شهر های جنگ زده و کمک رسانی بعد از حوادث طبیعی شرکت داشتند. بزرگ ترین و پیشرفته ترین شرکت در این زمینه، شرکت Atlas می باشد. این شرکت اولین کار خود را به عنوان بازسازی بغداد در طول ۳ سال انجام داد و به حدی عالی عمل کرد که ارتش یک کشور چنین توانایی را نداشت. مدیر عامل این شرکت شخصی به نام Jonathan Irons می باشد که با داشتن منابع مالی مناسب، توانست این شرکت را به عنوان یکی از قدرتمند ترین نیرو های نظامی در جهان مطرح کند.

Call of Duty Advanced Warfare PS3-iMARS

 

Call of Duty Advanced Warfare ps3 cover small دانلود بازی Call of Duty Advanced Warfare برای PS3

مجله Playstation Official Magazine UK مجله ی رسمی پلی استیشن میباشد ویکی از پرمخاطب ترین مجله ها در خصوص بازیهای ویدیویی میباشد که به نقد وبررسی بازیها میپردازد بازیهایی که بزودی قرار است منتشر شوند یا منتشر شده اند . با ورود به نسل هشتم کنسول های بازی و نمایش اقتدار سونی با معرفی PlayStation4 این مجله علاوه بر نسل هفتم نسل جدید یعنی نسل هشتم هم را پوشش میدهد و به معرفی امکانات و بازیها ی نسل جدید نیز میپردازد  شما هم اکنون میتوانید شماره جدید این مجله را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

| شماره های جدیدتر از این مجله در ماه های آینده در سایت قرار خواهد گرفت |

 

Official Playstation magazin UK 2014 nov  دانلود مجله Playstation Official Magazine UK – November 2014

بازی F1 2014 جدیدترین عنوان ساخت کمپانی Codemaster می باشد که هر ساله عنوان جدیدی از بازی محبوب ماشین سواری فرمول ۱ را عرضه می کند. شعار امسال این کمپانی برای این بازی عبارتست از: امسال، سالی است که ورزش تغییر می کند! پیست ها، قوانین، ایرودینامیک، مسابقات و حرکات ماشین سواری همگی آپدیت شده اند و تغییراتی اساسی در آن ها ایجاد شده است. امسال، سالی است که فرمول ۱ به طور کلی تغییر کرده است و شما با بازی کردن F1 2014 می توانید این تغییرات را احساس کنید. در نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تمامی رانندگان، ماشین ها و تیم های ماشین سواری آپدیت شده اند و دوباره بازسازی شده اند. به گفته ی خود کمپانی، نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تنها نسخه ای است که تا به امروز، مورد تایید کامل سازندگان بازی بوده است.

F1 2014 PS3-DUPLEX

 

F1 2014 ps3 cover small دانلود بازی F1 2014 برای PS3

مجله Playstation Official Magazine UK مجله ی رسمی پلی استیشن میباشد ویکی از پرمخاطب ترین مجله ها در خصوص بازیهای ویدیویی میباشد که به نقد وبررسی بازیها میپردازد بازیهایی که بزودی قرار است منتشر شوند یا منتشر شده اند . با ورود به نسل هشتم کنسول های بازی و نمایش اقتدار سونی با معرفی PlayStation4 این مجله علاوه بر نسل هفتم نسل جدید یعنی نسل هشتم هم را پوشش میدهد و به معرفی امکانات و بازیها ی نسل جدید نیز میپردازد  شما هم اکنون میتوانید شماره جدید این مجله را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

| شماره های جدیدتر از این مجله در ماه های آینده در سایت قرار خواهد گرفت |

 

Official Playstation magazin UK 2014 oct دانلود مجله Playstation Official Magazine UK   October 2014

 

 

مجله Playstation Official Magazine UK مجله ی رسمی پلی استیشن میباشد ویکی از پرمخاطب ترین مجله ها در خصوص بازیهای ویدیویی میباشد که به نقد وبررسی بازیها میپردازد بازیهایی که بزودی قرار است منتشر شوند یا منتشر شده اند . با ورود به نسل هشتم کنسول های بازی و نمایش اقتدار سونی با معرفی PlayStation4 این مجله علاوه بر نسل هفتم نسل جدید یعنی نسل هشتم هم را پوشش میدهد و به معرفی امکانات و بازیها ی نسل جدید نیز میپردازد  شما هم اکنون میتوانید شماره جدید این مجله را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

| شماره های جدیدتر از این مجله در ماه های آینده در سایت قرار خواهد گرفت |

 

PS%20SEPTEMBER%20MAG دانلود مجله Playstation Official Magazine UK   September 2014

 

 

عنوان FIFA World Cup Brazil 2014 یک بازی مستقل می باشد که در این بازی فقط شما قادر خواهید بود یک جام جهانی واقعی را با تیم های مختلفی تجربه کنید. بازی ۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil که با کسب امتیاز رسمی جام جهانی ۲۰۱۴ توسط EA در حال ساخت است، در تاریخ ۱۵ آپریل در آمریکا و ۱۷ آپریل در بقیه کشور ها عرضه خواهد شد. این بازی که با شعار "بیشترین تعداد حالات بازی بین تمام بازی های رقابتی EA" معرفی شده، شامل موارد جدید و بهبود هایی نسبت به FIFA 14 خواهد بود. سیستمی جدید به نام حرکات انفجاری (Explosive Movement) به بازیکن اجازه خواهد داد با یا بدون توپ شتاب خود را تنظیم کند و سریع تر تغییر جهت دهد. مکانیزم دیگری به نام World Class Control شامل کنترل بسیار دقیق پاس ها و دریبل ها خواهد بود. حدود ۱۰۰ انیمیشن جدید نیز برای پاس ها، پنالتی ها و غیره طراحی شده اند. این بازی شامل ۲۰۳ تیم ملی از سراسر جهان، ۷۴۶۹ بازیکن، ۱۹ مربی لایسنس شده و ۲۱ استادیوم جدید خواهد بود که ۱۲ عدد از آنها استادیوم های جام جهانی برزیل خواهد بود. In Road to the FIFA World Cup نیز نام حالت قهرمانی بازی خواهد بود که تا ۳۲ نفر در آن می توانند با بازی های گروهی و حذفی، تا کسب جام پیشروی کنند. Road to Rio de Janeiro نیز نام حالت اختصاصی تیم ملی برزیل در مسابقات خواهد بود.

۲۰۱۴ FIFA World Cup Brazil PS3-iMARS

 

2014 FIFA World Cup Brazil ps3 cover small دانلود بازی 2014 FIFA World Cup Brazil برای PS3

وقتی اسم گیاه را می شنویم، ناخودآگاه فکرمان به سمت طبیعت، سبزی و زندگی می رود. گیاهان حیات را در کره زمین برقرار می کنند؛ آن ها حرکت نمی کنند و نمی توانند، جلوی خراب کردن کره زمین توسط انسان ها را بگیرند. در طرف مقابل وقتی اسم زامبی را می شنویم، فکرمان سوی مرگ و نیستی می رود. زامبی ها مظهر مرگ و سیاهی هستند. آن ها کاملا در نقطه مقابل گیاهان قرار دارند. موجوداتی که با زندگی خود مرگ را برای زندگان به وجود می آورند. این بار کمی متفاوت است. این بار به رگ غیرت گیاهان بر خورده است، آن ها طاقت دیدن از بین رفتن کره زمین و به معنای کامل تر حیات را ندارند، پس به خودشان آمده و از بند ریشه هایشان رها شده اند. آن ها آزادانه می خواهند، زامبی های مرگ آور را نابود کنند و امید را به انسان ها بازگردانند. سه یا چهار سال پیش بود، که ایده فوق العاده نو و جدید George fan توسط استودیو popcap games به یک بازی tower defense بی نظیر تبدیل شد. بازی که در جشنواره های متعددی نامزد دریافت جایزه شد. این بازی نه گرافیک آنچنانی داشت و نه داستان خیلی خوب. بلکه تنها ایده ای ناب بود، که بازی های tower defense خسته کننده را به یک بازی سرگرم کننده و حذاب تبدیل کرد. بازی که رقابت بین دو جبهه مرگ و زندگی را روایت می کرد. در این بازی نه خبری از خون و خونریزی بود و نه خبری از کشت و کشتار، بلکه فقط جنبه های بامزه و خنده دار(fun) در بازی وجود دشت.از همه مهم تر این که متای بازی در سایت metacritic 88 ثبت شده است. داستان بازی خیلی ساده است. زامبی هایی که چنان زشت و خون خوار نیستند، به خانه ها و حیاط اطرافشان حمله می‌کنند و می خواهند آن جا را تصرف کنند. در طرف دیگر صاحب خانه گیاهانی را می کارد(استخدام می کند) که از او و ملکش محافظت کنند.

Plants vs. Zombies Garden Warfare PS3-iMARS

 

Plants vs Zombies Garden Warfare ps3 cover دانلود بازی Plants vs. Zombies Garden Warfare برای PS3

با این‏که داستان بازی در برهه ‏ای کاملا خیالی رخ می‏دهد اما سازندگان توانسته‏ اند چند اتفاق مهم از آن دوران را نیز در بازی بگنجانند. یکی از آنها، قیام ورشو به سال ۱۹۴۴ است که بزرگترین مقاومت مردمی در کل تاریخ جنگ جهانی دوم بوده است. در جریان این قیام که رهبری آن بر عهده‏ ی نیروهای مقاومت داخلی لهستان بود، مردم شهر ورشو علیه نازی‏ها قیام کردند. جوزف استالین رهبر اتحاد جماهیر شوروی با این قیام مخالف بود و به همین دلیل نیروهای ارتش سرخ را در ساحل رودخانه ‏ی ویستول که فاصله‏ ی چندانی با ورشو نداشتند را نگه داشت و مانع از ورود آنها به شهر شد. مردمان ورشو در همین حال با نازی‏ها در جنگ بودند و ۶۳ روز بدون هیچ کمکی از خارج در برابر ارتش مجهر نازی، مقاومت کردند. در این جریان ۲۰۰ هزار غیرنظامی کشته و ۱۶۵ هزار نفر به اردوگاه‏های کار اجباری نازی انتقال داده شدند که البته بیشتر آن‏ها را هم کشتند. ۳۵۰ هزارنفر از ساکنین ورشو هم ناچار به فرار شدند. در ادامه، نازی‏ها ۷۰% ورشو را با خاک یکسان کردند. با این‏که این قیام پیروزی کاملی برای مقاومت داخلی لهستان نداشت اما شاید در بطن بازی بتوانید از چند موفقیت کوچک قیام ورشو لذت کافی را ببرید. می‏توانید در خلال بازی خلاق باشید. عناصر سندباکسِ بازی کارشان همین است. محیط هم خیلی خوب برای این کارها آماده شده است. پس نباید معطل کنید و وقتی دیدید که یک کامیون با مواد منفجره کنار هم قرار گرفته ‏اند، بی درنگ دست به اسنایپر شوید و کار دشمنان را بسازید. یا مثلا وقتی بهانه ‏ای برای خراب کردن یک ساختمان که داخلش پر از نازی‏ های پست‏ فطرت هستند دارید چرا باید از این کار خودداری کنید؟ این‏ها را خودِ بازی می ‏خواهد.

 

Enemy Front PS3 – PROTOCOL

 

Enemy.Front.PS3.Cover.Small دانلود بازي Enemy Front براي PS3

 

 

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

Le Tour de France 2014 PS3-DUPLEX

 

Le Tour De France 2014 ps3 cover small دانلود بازی Le Tour de France 2014 برای PS3

اگر Grid Autosport را تجربه کنید،اولین احساسی که به دست می آورید حس بازی های شبیه ساز است.زیرا تمام آن چه از یک بازی شبیه ساز همانند Gran Turismo انتظار دارید، در این بازی وجود دارد. تمام المان های مربوط به دنیای واقعی همانند توجه به سرعت خودرو و زمان بندی مناسب برای ترمز کردن، موقعیت های درفتینگ (Drafting) و به خصوص توجه به میزان چالاکی خودرو ها در بازی بسیار دقیق و قابل تامل کار شده است.در کل می توان گفت هر آن چه نیازمند عنوانی قابل توجه است،در این بازی جمع شده و حس و حال دنیای خودرو ها را به خوبی می توان با وارد شدن به دنیای Autosport حس کرد. در بازی مد (Mode) های مختلفی در نظر گرفته شده است که می توان یکی از آنها را با نام Open Wheel معرفی کرد. در این مد، این خود بازیباز است که تمام و کمال کنترل وسیله نقلیه را بر عهده می گیرد و هیچ راهنما یا کمکی از سوی هوش مصنوعی برای هدایت بازیباز به بهترین مسیر وجود ندارد.به طور مثال در یکی از تریلر های بازی شاهد پیچی بودیم که در آن راننده به طور کامل بازی را در اختیار دارد و باید تصمیم های مختلفی را بگیرید.به طور مثال خود اوست که میزان و درصد ترمزگیری را مشخص می کند.

GRID Autosport PS3-iMARS

 

GRID Autosport ps3 cover small دانلود بازی GRID Autosport برای PS3

تعداد صفحات : 3

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد