تصاویر لایه باز طرحهای اماده برای برنامه فتوشاپ و با فرمت PSD هستند که با استفاده از انها میتوانید طرحتان را به بهترین شکل ممکن  و با ساده ترین راه به سلیقه ی خودتان ویرایش کنید تنها کافیست تا فایل PSD را باز کرده و عکس مورد نظر خودتان را در ان قرار دهید . این فایل شامل ۲۳طرح لایه باز  پرچم ایران میباشد که هم اکنون میتوانید ان را از ارورد دریافت نمایید. 

 


دانلود مجموعه عناصر طراحی گرافیکی، قالب پیش نمایش، بروشور، مجله و ... - 12 Days Of Creative Market Bundle

بالاخره شرکت اتودسک از نسخه جدید نرم افزار محبوب و قدرتمند خود یعنی مایا تحت عنوان Autodesk Maya 2016 SP1 پرده برداری کرد و و ورژن جدید و کامل تری از این برنامه را روانه بازار کرد. مایا ۲۰۱۶ دارای ویژگی های جدید و المان های مدل سازی قوی تری نسبت به نسخه قبلی داشته و می توانید با سفارشی سازی و همچنین ایجاد محتواهای جدید سه بعدی طرح های گرافیکی خود را به بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن رسم نمایید.
از ویژگی هایی که برای نسخه جدید شمرده می شود می توان به ایجاد تصاویر واقعی به صورت شبیه سازی شده و انیمیشن های پویا اشاره کرد که بهبود قدرتمند و وسیعی را در این بین داشته است. امکان تولید منحنی های هندسی و پیوسته، ایجاد شبکه های درختی و شبکه ای و همچنین شبیه سازی دینامیکی و واقع گرایانه همه و همه از بخش های متنوع و جدید این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم و کاملا رایگان از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Autodesk Maya 2016 SP1 x64

 

Autodesk Maya 2016 SP1 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود حرفه ای ترین نرم افزار طراحی سه بعدی Autodesk Maya 2016 SP1 x64

ویژگی های نسخه جدید نرم افزار :

–  قابلیت جدید سلکت معناشناسی

–  پشتیبانی از حاشیه نویسی مدل های سه بعدی

–  ویژگی های جدید برای جریان های ورتکس

–  قابلیت های جدید سایه زدن

– و ....

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. برای دانلود و اطلاع از تغییرات این نسخه از اپدیت به ادامه ی مطلب بروید.

 

nVIDIA.GeForce.Driver.Cover آخرین درایور کارت های گرافیک انویدیا nVIDIA GeForce Driver 344.65 WHQL

 

Beauty Guide نرم افزاری مخصوص آرایش ، زیباسازی و روتوش چهره ها می باشد که محصول شرکت Two Pilot و مخلوطی از دو نرم افزار این شرکت به نام های MakeUp Guide و Cosmetic Guide می باشد و شما با دانلود این نرم افزار قابلیت های دو نرم افزار نامبرده را یکجا خواهید داشت. توسط این نرم افزار ساده و کاربردی میتوانید نقص های روی صورت نظیر جوش ها ، لک ها ، پف کردگی ، چین و چروک ، حذف خراشیدگی ها و… را از بین ببرید و همچنین میتوانید برای آرایش چهره از رژ صورت و لب ، سایه چشم ، پودر ، تغییر رنگ چشم ، خط چشم و… نیز استفاده کنید. این نرم افزار بسیار ساده و کاربردی است و همچنین در ابتدای نرم افزار فیلم های آموزشی مربوط به هرکدام از ابزار درون خود نرم افزار وجود دارد و با مشاهده آنها نحوه استفاده از ابزارها را خواهید آموخت.

 

Beauty%20Guide%202.2.1 نرم افزار آرایش و رتوش چهره ها Beauty Guide 2.2.1

Foxit PhantomPDF نرم افزاری بسیار کامل و قدرتمند در زمینه ساخت،ویرایش و مدیریت فایل های pdf می باشد. فایل های پی دی اف باتوجه به قابلیت هایی که دارند امروزه به یکی از پر مصرفترین فایل ها تبدیل شده اند و میتواند گفت در سطح فایل های نرم افزار آفیس در حال استفاده هستند.  در مرحله اول نرم افزار بسیار عالی برای ساخت فایل های pdf از دیگر اسناد می باشد. فایل هایی نظیر XLS, XLT, DOC, DOCX, PPT, PPTX, POT, PPTM, BMP, JPG, GIF, TIF, PNG, text که تماماً قابلیت تبدیل شدن به فایل pdf را دارند. همچنین تبدیل برعکس این فرایند یعنی تبدیل فایل pdf به انواع فایل های نامبرده شده که در زمینه نرم افزار دارای ocr نیز بوده و میتواند فایل های عکس نظیر jpg دارای متن را نیز به فایل های pdf کاملاً قابل ویرایش که حتی متن آنها نیز قابل ویرایش است تبدیل نماید. در زمینه ویرایش قابلیت ویرایش خط به خط متن فایل ها امکان پذیر است و حتی کاربر میتواند متن و پارگراف ها را ویرایش و جابجا نماید. قابلیت کامنت گذاشتن برای کلمات و جملات و همچنین highlight کردن یا علامت گذاری خطوط و کلمات به صورتی ماژیک های مارکر در دنیای واقعی که توسط این نرم افزار فراهم آمده است. قابلیت تغییر اندازه فونت ، تغییر رنگ و… نیز امکان پذیر می باشد. همچنین برای ویرایش اشیاء و عکس های درون فایل pdf نیز امکانات فراوانی نظیر تغییر اندازه و تغییر موقعیت یا اضافه کردن یا حذف آنها فراهم است. قابلیت رسم اشیاء توسط خود کاربر نظیر دایره و مثلث و مستطیل و… نیز وجود دارد. قابلیت قرار دادن واترمارک و لوگو و امضاء دیجیتال و مهر زدن فایل های پی دی اف در کنار قابلیت فشرده سازی و قرار دادن پسورد و محدود کردن دسترسی به فایل های pdf نیز از جمله توانایی های نرم افزار محسوب می شود. قابلیت جزئی زیادی درون نرم افزار وجود دارد که امکان نامبردن تمامی آنها نیز و به طور کل باید گفت نرم افزاری بسیار کامل در زمینه ویرایش و مدیریت فایل های پی دی اف می باشد.

Foxit.PhantoPDF.Cover ویرایش و مدیریت قدرتمند فایل پی دی اف با Foxit PhantomPDF Business 7.0.5.1021

با توجه به نیازهای دیرینه بشری و دقت خاص جامعه امروزی به ظاهری آراسته، رشته هایی مثل مد و طراحی لباس به عرصه ظهور رسیده اند. رشته طراحی مد و لباس از رشته های بسیار مدرن و پر طرفدار می باشد. افرادی که جذب این رشته می شوند، در پایان تحصیلات خود تخصص های بسیار بالایی در زمینه طراحی لباس، پارچه ،دوخت، الگوسازی و … کسب می نمایند.با استفاده از Marvelous Designer می توانید طرح و ایده های مدرن برای لباس را خلق کنید و آنها را با دقت بسیار بالا رندر کنید، و الگوهای دقیقی را بدون استفاده از الگوهای CAD طراحی نمایید.چه هدف شما طراحی پیراهن های ساده باشد و یا لباس های مجلسی پر زرق و برق این برنامه قادر به درآوردن جنس لباس و پارچه با دقت بالا بوده و می توانید مشخصات فیزیکی دلخواه خود را با جزئیات بالا مثل شکل و جنس دکمه و سایر متعلقات بر روی طراحی های خود اعمال کنید.یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار هماهنگ سازی ویرایش الگو و دراپینگ ۳ بعدی برای طراحی تعاملی می باشد. به این معنی که هر گونه تغییرات در الگو را به صورت کامل و بلافاصله بر روی دراپینگ لباس های سه بعدی منعکس می کند. این نرم افزار از انواع خواص فیزیکی پارچه ها از جمله: کششی، برشی، خم، سفتی، چگالی، ضخامت و … پشتیبانی می کند و کنترل این پارامترها به شما در شبیه سازی هر چه ببهتر مدل های طراحی شده کمک می کند.

 

Marvelous Designer 3 v1.4.14.7701 Enterprise نرم افزار طراحی لباس Marvelous Designer 3 v1.4.14.7701 Enterprise

هر کدام از فایلهایی که در کامپیوتر می بینید به شکل خاصی هستند این اشکال مختلف را ایکون می نامیم. هر کدام از ایکون ها معنی و مفهوم خاصی دارند مثلا ایکون مای کامپیوتر به شکل یک مانیتور است. اینبار نرم افزاری را برای شما کاربران محترم سایت دانلودها آماده کرده ایم که میتوانید از ان برای ساخت ایکون استفاده کنید. ArtIcons Pro نرم افزار بسیار خوبی برای ساخت ایکون میباشد. شما با کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا ایکونهای بسیار زیبا بسازید. بعلاوه می توانید عکس های دلخواه خود را وارد نرم افزار کنید و پس از ویرایش های نهایی انها را به صورت ایکون ذخیره نمایید. ایکون هایی که با استفاده از این نرم افزار میسازید را میتوانید به عنوان ایکون هر کدام از نرم افزارها ، پوشه ها و تمام فایلهای ویندوز قرار دهید. این نرم افزار میتواند در ورودی فرمتهای BMP, DIB, RLE, GIF, JPG, JPE, JPEG, TIF, TIFF, CPT, WMF, EMF, PNG, PCX, JP2, JPC, J2K, TGA را قبول کند که پس از اعمال تغییرات بر روی هر کدام از فرمتها میتوان انرا در فرمتهای ICO, BMP, GIF, JPG, TIF, WMF, EMF, PNG, PCX, J2K, TGA, RAS ذخیره نمود. در این نرم افزار ابزارهای مختلف ویرایش عکس قرار داده شده که شما با بهره گیری از انها راحتتر میتوانید ایکون مورد نظر خود را بسازید.

 

ArtIcons Pro 5.44 نرم افزار ساخت آیکون های زیبا ArtIcons Pro 5.44

اینم هدیه ی ERWORD به همه ی طرفدارانش :)))

تقویم دسکتاپی یک نرم افزار ویژه و خودکار است که همیشه دسکتاپ شما را با جدیدترین پوسترها و اطلاعات به روز می کند.

   
   

توجه :

در صورتی که در اجرای برنامه با خطا روبرو شدید پس از نصب برنامه به روی فایل BazikhorhaCalendar راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید. سپس در پنجره باز شده به سربرگ Compatibility مراجعه و گزینه Run this as an administrator را در انتهای پنجره علامت بزنید و پس از آن روی OK کلیک کنید تا پنجره بسته شود.

 

تقویم ماهانه 12 تصویر از 12 ماه سال است که بهترین بازی های سال آینده را به نمایش می گذارد.

   
   
   
   

Paint.NET یک برنامه ی رایگان با حجم خیلی پایین برای ویرایش عکس های شما همانند فتوشاپ می باشد. این برنامه می تواند کارهای تقریبا حرفه ای شما را انجام دهد. برنامه از ابزارها و امکانات فراوانی برخوردار است و قابلیت اضافه شدن plugin را نیز دارد. در بعضی موارد قدرت این نرم افزار تا جایی عالی می باشد که با برنامه فتوشاپ برابری می کند Paint.net برای فایل های ادیت شده ی خود، پسوندی جداگانه با نام pdn دارد و این پسوند اختصاصی این برنامه می باشد. برنامه دارای قابلیت بازگشت (Undo) نامحدود می باشد و افکت های فراوانی را پشتیبانی می کند.همچنین می توانید لایه های (layer) فراوانی را تولید کنید و از آنها استفاده کنید.

 

Paint.NET 4.0 Final نرم افزار ویرایش عکس های گرافیکی Paint.NET 4.0 Final

نرم افزار ساخت PDF فارسی Nitro

نرم افزار ساخت PDF نیترو پرو Nitro Pro ابزاری  قدرتمندی برای ساخت فایل های پی دی اف PDF با پشتیبانی کامل از زبان فارسی میباشد . نرم افزار Nitro Pro امکان ساخت ساده و سریع اسناد PDF با کیفیت بالا از هر نوع فرمت یا محتوا را به شما می دهد. این محتوا ممکن است کاغذ اسکن شده ، صفحات گسترده ، پرزنتیشن ها ، گزارشات و غیره باشند.

امکانات نرم افزار Nitro Pro :
- جدید! پیش نمایش لایه های فایل قبل از ساخت فایل.
- جدید! اضافه شدن پلاگین جدید OutLook.
- جدید! اضافه شدن ابزار اندازه گیری.
- جدید! امکان اشتراک گذاری اسناد به صورت Cloud.
- ساخت PDF و اسناد PDF/A به صورت مجازی از پنجره های فایل های مختلف.
- تبدیل فرمت و ترکیب فایل ها درون یک سند PDF.
- تبدیل تمامی فایل ها به PDF به صورت دسته ای.
- اسکن صفحات کاغذ و تبدیل به PDF.
- ساخت PDF با یک کلیک از نرم افزارهای Microsoft Word، Excel و PowerPoint.
- ساخت اسناد PDF هوشمند به همراه بوکمارک ها ، لینک ها ، اطلاعات Metadata و رمزهای عبور از نرم افزارهای Microsoft Office.
- ذخیره PDF برای استفاده دوباره در MS Word، WordPerfect، OpenOffice و…

Foxit Advanced PDF Editor نرم افزاری حرفه ای و کامل جهت کار با فایل های پی دی اف است. این نرم افزار تمامی امکانات ساخت ، ویرایش ، نمایش و تبدیل فایل های pdf را در خود جای داده است که اگر میخواهید به صورت جزئی آنها را بررسی کنید به ادامه مطلب بروید. اما به طور اختصار باید گفت در زمینه ویرایش فایل های pdf نرم افزار همانند نرم افزار word تمامی امکانات را جهت ویرایش فراهم آورده و گویی که کاربر در حال ویرایش یک متن در نرم افزار word است. ویرایش پارگراف ها و تغییر فونت ها و حذف یا اضافه کردن اشیاء و عکس و… . در زمینه ساخت و تبدیل فایل های pdf ، این نرم افزار توانایی این را دارد تا بیش از ۲۰۰ فرمت اسناد که مسلما فایل های نرم افزار آفیس و عکس ها و صفحات html و… جز آنها هستند را به صورت pdf تبدیل کند و از انها یک فایل pdf بسازد. ادغام چندین فایل pdf و همچنین برداشتن  و حذف صفحاتی از داخل یک فایل pdf دیگر نیز در زمره توانایی های نرم افزار قرار دارد. برای قابلیت های جزئی تر به ادامه مطلب بروید. 

 

Foxit PDF editor نرم افزار حرفه ای و کامل پی دی اف Foxit Advanced PDF Editor 3.00

 

Xara Web Designer Premium نرم افزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای برای طراحی صفحات وب با استفاده از تکنولوژی HTML و CSS و JavaScript می باشد. توسط این نرم افزار نیازی به داشتن توانایی فنی و همچنین نوشتن حتی یک خط کد نخواهید داشت چرا که تمامی مراحل طراحی و ساخت در این نرم افزار توسط ویرایشگرهای بصری و دیداری خواهد بود و شما کافی است با صرف وقت و دقت به سادگی کلیک کردن وبسایت را طراحی کنید. وبسایت های طراحی شده توسط این نرم افزار با مرورگرهای مختلف نظیر فایرفاکس،کروم،اپرا و سافاری و… سازگاری دارند و از نظر بهینه سازی برای موتورهای جستجو کاملاً بهینه شده و Seo Optimized هستند. همچنین با انواع رزولوشن ها سازگاری دارند و به اصطلاح ریسپانسیو یا واکنش گرا می باشند و همچنین در سیستم عامل های iOS و Andorid نیز به راحتی بارگزاری می شوند. از نظر گرافیکی نرم افزار به طور کامل دارای ابزارهای طراحی بوده و بدون هیچ نیازی به نرم افزارهای گرافیکی میتوانید ظاهر گرافیکی وبسایت را طراحی نماید. این نرم افزار به طور کامل دارای ابزارهای گرافیکی جهت طراحی ظاهر و ابزار کدنویسی برای کدنویسی است و به هیچ نرم افزار ثانویه نیاز ندارد. قابلیت قرار دادن موزیک و ویدیو و فایل های پی دی اف الصاقی نیز در صفحات طراحی شده توسط Xara Web Designer وجود دارد. قابلیت ساخت صفحات فلش نیز با توجه به امکانات موجود نرم افزار وجود دارد.  

 

Xara Web Designer 10 cover طراحی آسان ولی حرفه ای وبسایت با MAGIX Web Designer 10 Premium

 

Wp Pro Quiz ساخت آزمون آنلاین در وردپرس

تا الان در سایت همیار وردپرس با مقاله های ارزشمند مختلف نشان دادیم که به راحتی با وردپرس هرکاری میخواهید میتوانید بکنید.

در ادامه , امروز میخواهیم شما را با افزونه ای فارسی آشنا کنیم که به راحتی بتوانید آزمون آنلاین با امکانات دقیق و پیشرفته تهیه کنید .

این کار را قرار است با افزونه Wp-Pro-Quiz انجام دهیم . این افزونه یکی از قویترین افزونه های ساخت آزمون است که به طور رایگان عرضه شده است و توسط Behrooz N عزیز به فارسی ترجمه شده است .
به کمک این افزونه میتوانید به راحتی آزمون های چند گزینه ای با انواع شرایط از قبیل :
- سوال تصادفی
- سوالات زمان دار
- چیدن هوشمند سوالات
- امکان قرار دادن نمایش پیغام برای گزینه ها
- امکان قرار دادن راهنما در صورت پاسخ اشتباه
- امکان قرار دادن فیلد اضافی برای آزمون
- طراحی استاندارد
- امکان خروجی گرفتن از نتایج آزمون
- امکان نمایش قبل و بعد آزمون و …
حالا شاید بپرسید چطوری این آزمون رو بسازید … با ما باشید در همیار وردپرس که یک آموزش کامل داده ایم

که در ادامه مطالب ما آنهارا به شما آموزش میدهیم....

 

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۲۵ فایل EPS شامل ده ها آیکون متنوع را آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت EPS به همراه یک فایل پیش نمایش JPG می باشند .

 

Icon Set مجموعه آیکون های متنوع Different Icons Set

Foxit Reader به گفته سایت سازنده بیش از ۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا داردو در همان مطلب هم ذکر شده است که وقتی کاربری برای اولین بار از این ابزار استفاده می کند ماه ها و حتی سال ها از آن بهره می برد. محیط کاربری نرم افزار هم فوق العاده ساده و در عین حال جذاب است که به افزایش رضایت کاربران کمک زیادی می تواند بکند. برای این که ابزاری ساده و در عین حال کارآمد داشته باشید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دریافت کرده و برای همیشه خیالتان را بابت گشودن اسناد PDF راحت نماید.

 

Foxit Reader 6.2.0.0429 مشاهده اسناد PDF با Foxit Reader 6.2.0.0429

 

آیا از ساختار ورد اطلاعاتی دارید؟

آیا تابحال شده است که بخواهید فایل عکس داخل ورد را لازم داشته باشید ؟
در این مواقع کار درست چیست؟
لابد شما هم وردتان را به پاورپوینت یا اچ تی ام ال تبدیل می گنید و عکس را برمی دارید؟!
برای آموزش راه راحت تر همراه ما باشید...
 
 
 

 

رفع مشکلات احتمالی در هنگام دانلود از وب ما:

آقا/برادر/خواهر/عزیزم...

جون هرکی دوس داری این مطلبو تا آخرش بخون...

این قدرم سوال نپرسین جواب همه ی پرسش های شما اینجاســـــــــــــــــــــــــ

مرسی از همکاریتون...

(مدیر وب)

ساخت و ویرایش فایل Gif متحرک EximiousSoft GIF Creator 7.21

نرم افزاری بسیار عالی برای ساخت تصاویر متحرک Gif و ویرایش فایل های Gif با پشتیبانی از لایه بندی (Layers) می باشد. این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۶۰ افکت بصری و انتقالی میتواند به کاربر در تهیه فایل های Gif متحرک زیبا و با کیفیت یاری نماید. همچنین این نرم افزار با استفاده از روش پیشرفته ذخیره سازی فشرده فایل های Gif با کیفیت بالا ولی با کمترین حجم ممکن را فراهم می آورد. محیط کاربری نرم افزار به صورت تایم لاین بوده و کاربر میتواند فریم های مختلف تصویر متحرک خود را مشاهده و زمان های آنها را تنظیم نماید. نرم افزار با دارا بودن افکت های گرافیکی و اشیاء مختلف در زمینه طراحی مستقیم نیز توانمند است و کاربر میتواند با اتکاء به نرم افزار و بدون استفاده از دیگر برنامه ها فایل Gif متحرک طراحی نماید. البته از زبان فارسی پشتیبانی نمی نماید. نرم افزار برای ویرایش فایل های Gif نیز توانمندهای مناسبی دارد و بدین ترتیب میتواند فایل های gif که دارای لایه بندی هستند را به صورت لایه به لایه ویرایش نموده و فریم یا اشیاء مورد نظر را از روی آنها پاک نماید یا موردی را به آنها اضافه بگرداند. نرم افزار از فرمت های عکس بسیاری نظیر  GIF, AVI, BMP, PCX, JPG, TIFF, PNG, TGA, PSD, ICO, CUR, ANI  پشتیبانی می نماید. 

 

EximiousSoft GIF Creator ساخت و ویرایش فایل Gif متحرک EximiousSoft GIF Creator 7.21

 

Textaizer دانلود نرم افزار ساخت تصاویر متنی از عکس Textaizer Pro v4.3

 احتمالا شما هم تصاویری را دیده اید که طرفداران یک شخصیت معروف برای وی با استفاده از متن می سازند این بار میهن دانلود برای شما برنامه ای در نظر گرفته است که با آن می توانید به راحتی تصاویری را از متن بسازیدTextaizer در حقیقت این نرم افزار برای کمک به کاربران برای تبدیل هر تصویری به قطعات کوچک هنری، ساخته شده است. این نرم افزار تصاویر را به طرح های گرافیکی با کدهای اسکی دو تبدیل می کند. از جمله قابلیت های این نرم افزار می توان به ایجاد متن از تصاویر، ایجاد تصاویر از متن، از نو خلق کردن یک تصویر با کلمات و جملات، ایجاد متن ساخته شده از کاراکترها، امکان تبدیل عکس های متنی به فرمت اچ تی ام ال، امکان استفاده از تصاویر متنی در وب سایت و … اشاره کرد.

برای دانلود این نرم افزار جالب ادامه مطلب را مشاهده نمایید...

 

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 2

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد