Avid Sibelius آخرین نسل از بهترین نرم افزار نت نویسی می باشد که نیاز بهترین سازنده های موسیقی ، تنظیم کننده ها و منتشر کننده ها را بر طرف کرده و برای افراد مبتدی و دانش آموزان نیز بسیار مفید است. این نرم افزار اولین نرم افزار نت نویسی ۶۴bit تولید شده می باشد که به شما اجازه می دهد که از قدرت کامل سیستم های ۶۴bit استفاده کرده و سرعت اجرای ابزار مجازی و افکت ها در آن بسیار افزایش می یابد.Avid Sibelius به شما امکان می دهد که به سادگی انواع فرمت های گرافیکی را وارد نرم افزار کرده و سپس آنها را دستکری کرده تا قالب زیبا برای انتشار و ساخت منابع آموزشی استفاده کنید.همچنین می توانید تمام متون موسیقیایی را به عنوان PDF ذخیره کنید.یک کتاب و صفحات منفرد یا قسمت کوچکی از فرمت های EPS ، PNG یا SVG را می توانید توسط این نرم افزار به سادگی بسازید.

 

Avid Sibelius v7.5.1 نرم افزار نت نویسی موسیقی Avid Sibelius v7.5.1

 

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

KLite Mega Codec برترین مجموعه کدک های پخش مالتی مدیا K Lite Codec Pack Update 10.8.2

مجله ی Mac Life بزرگترین و معتبرترین مجله ی غیر وابسته به کمپانی  پرآوازه ی اپل است که به طور محسوسی تمام محصولات این کمپانی رو اعم از اپیکیشن ها و دیوایس ها و … را تحت پوشش خود قرار داده و در هر ماه انرا گردآوری میکند و در قالب مجله ی بسیار زیبا و شکیلی ارائه می کند حال با نزدیک شدن به سال ۲۰۱۵ و معرفی Iphone 6 وIphone 6 Plus و ios 8  این مجله اطلاعات مهمی را در اینباره تحت پوشش خود قرار داده است . هم اکنون میتوانید این مجله را از دانلودها دریافت نمایید.

| شماره های جدیدتر از این مجله در ماه های آینده در سایت قرار خواهد گرفت |

 

Mac Life  دانلود مجله Mac Life USA   October 2014

نسخه جدید پلیر محبوب KMPlayer با ورژن The KMPlayer 3.9.1.129 Final منتشر شده است. KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

KMPlayer.Cover پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا توسط The KMPlayer 3.9.1.129 Final

امروزه اگر نگاهى به دور و اطراف خود بیاندازید، تأثیر غیرقابل انکار کامپیوتر و نفوذ آن را در زمینه‌هاى مختلف مشاهده خواهید کرد. اکنون دیگر حتى یک کاربر عادى خانگى مى‌تواند کارهایى را مانند ساخت و ویرایش صدا و تصویر انجام دهد که در گذشته انجام آن‌ها نیازمند امکانات، ابزار و دانش خاصى بوده است. FL Studio یکی از معروف ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های آهنگ سازی و ساخت موسیقی است . این نرم افزار با در اختیار قرار دادن امکانات متعدد برای کاربران و همچنین ابزارهای پیشرفته کمک شایانی در زمینه آهنگ سازی می نمایند. این استودیوی موسیقی به جهت ویژگی های خود و در بسیاری از موارد، با ویژگی های نوآورانه خود، در لیست استودیوهای حرفه ای موسیقی قرار می گیرد. همچنین این نرم افزار در طی سالیان دراز موفق به دریافت جایزه های معتبر گردیده و از آن به عنوان برترین های صنعت موسیقی یاد می گردد.

 

FL Studio Producer Edition 11.1.0 نرم افزار آهنگ سازی FL Studio Producer Edition 11.1.0

دانلود نرم افزار پر طرفدار لاین برای:  pc , android , iphone , blackberry , windows phone , nokia asha  , firefox osWindows , windows 8 , Mac OS

 این نرم افزار از خود سایت رسمی http://line.me گرفته شده و برای اولین بار در سایت ارورد قرار داده شده...

لذت ببرید...

altaltaltaltaltaltalt

 

ادامه مطلب

اینم هدیه ی ERWORD به همه ی طرفدارانش :)))

تقویم دسکتاپی یک نرم افزار ویژه و خودکار است که همیشه دسکتاپ شما را با جدیدترین پوسترها و اطلاعات به روز می کند.

   
   

توجه :

در صورتی که در اجرای برنامه با خطا روبرو شدید پس از نصب برنامه به روی فایل BazikhorhaCalendar راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید. سپس در پنجره باز شده به سربرگ Compatibility مراجعه و گزینه Run this as an administrator را در انتهای پنجره علامت بزنید و پس از آن روی OK کلیک کنید تا پنجره بسته شود.

 

تقویم ماهانه 12 تصویر از 12 ماه سال است که بهترین بازی های سال آینده را به نمایش می گذارد.

   
   
   
   

Acoustica Pianissimo وی اس تی کم حجم در عین حال کاربردی و با صدای دل نشین و طبیعی پیانو است.این نرم افزار در واقع یک VST قدرتمند با قابلیت پشتیبانی انواع آلات موسیقی مجازی ، DAW و همچنین MixCraft می باشد. . این وی اس تی به صورت مستقل در نرم افزارهای آهنگسازی بارگذاری میشود و نیازی به Kontakt ندارد. نسخه مستقل نرم افزار از اکثر دستگاه های MIDI و WAVE , ASIO , Wave RT و.. پشتیبانی می کند. قیمت این نرم افزار در بازار جهانی در حدود ۵۰ دلار ( چیزی در حدود ۱۵۰٫۰۰۰ تومان ) است .این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۲۵۰ مگابایت Sample با حداکثر کیفیت Steinway و با استفاده از پردازش سیگنال های پیچیده و تکتیک های برنامه نویسی ، لذت کار با یک پیانوی واقعی را فراهم خواهد کرد.

 

Acoustica Pianissimo 1.012 نرم افزار شبیه ساز پیانو اکوستیک Acoustica Pianissimo 1.012

دانلود CyberLink PowerDVD Ultra 14.0.4412.58 پلیر قدرتمند

 

دانلود CyberLink PowerDVD Ultra

پلیر قدرتمند و همه کاره

 

CyberLink PowerDVD Ultra 14.0.441258 معروفترین نرم افزاری است که تا به حال در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری ارائه شده است. نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra محصول شرکت Cyberlink علاوه بر ایجاد محیطی شاد و سرگرم کننده قویترین نرم افزار جهت نمایش فایل های ویدئویی شما با بهترین کیفیت و شفافیت می باشد.

اولین نرم افزاری که به صورت کاملا جدید و نو تکنولوژی سه بعدی را به رایانه ها و تماشای فیلم ها کشانده است و شاید این مهم ترین خصوصیتی است که در این نسخه نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra به چشم می خورد. کیفیت HD در این نرم افزار بسیار بهبود یافته به طوری که کاربر در هنگام مشاهده یک فیلم گویی تصاویر زنده آن را مشاهده می کند. پشتیبانی از سه فرمت بسیار رایج MKV ، 3GP و FLV که امروزه به دلیل شرایط مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرند بخشی دیگر از قابلیت هایی است که در PowerDVD 13 قابل دسترس خواهند بود....

 

ادامه مطلب

دانلود BlueStacks 0.9.1.4057 + Root + Mod   نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

 

دانلود BlueStacks

نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

| به همراه آموزش فارسی |

+ Root + Mod Android 4.4.2 Kitkat

 

BlueStacks 0.9.1.4057 Beta نرم افزاری برای اجرای برنامه ها و بازی های نوشته برای اندروید بر روی کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها می باشد. نرم افزار BlueStacks با استفاده از فناوری LayerCake این امکان را به کاربرانش می دهد تا برنامه های کاربردی آندرویدی را در سیستم ویندوز کامپیوتر اجرا کنند.
پس از نصب نرم افزار بلو استکس بر روی سیستم شما می توانید به طور مستقیم برنامه آندرویدی را دانلود و نصب نمایید بدون اینکه از گوشی خود استفاده کنید.

 

برنامه بلو استکس با دقت بسیار به عنوان رابط بین ویندوز عمل می کند. با استفاده از این برنامه تمامی برنامه های آندرویدی اعم از بازی و نرم افزار در یک پنجره معمولی یا تمام صفحه (فول اسکرین) اجرا خواهد شد.  نرم افزار اجرای اندروید در کامپیوتر از 12 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه برنامه BlueStacks را از سایت ارورد دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب

ooVoo نرم افزاری جهت ارتباط صوتی و تصویری می باشد . نرم افزار ooVoo ابزار حرفه ای و محبوب برای برقراری ارتباط های تصویری می باشد . قادر به ارتباط تصویری همزمان با ۱۶ نفر در سراسر دنیا می باشد. که مهم ترین ویژگی این برنامه به حساب می آید . قابلیت چت نوشتاری نیز برای کاربران فراهم شده است . این برنامه برای سیستم عامل های ویندوز ، مک ، آندروید ، آیفون می توانید نصب نمایید . این نرم افزار قابلیت ارسال فایل و دریافت فایل همزمان را دارد که یکی از امکانات این نرم افزار می باشد . آخرین نسخه منتشر شده توسط شرکت ooVoo نسخه ۳.۶.۳.۱۱ می باشد که به صورت رایگان در دنیای مجازی منتشر شده است . یک امکان این برنامه داشتن تماس تلفنی به سراسر جهان یکی از ده ها قابلیت های این نرم افزار می باشد . در سایت اصلی این نرم افزار ذکر شده است که می توانید بدون داشتن اکانت در سایت با استفاده از اکانت فیس بوک لوگین نمایید.

ooVoo 3.6.3.11 ارتباط صوتی و تصویری ooVoo 3.6.3.11

 

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

 

Skype.Cover تماس صوتی و تصویری رایگان با اسکایپ Skype 6.16.0.105

 

 

 

رفع مشکلات احتمالی در هنگام دانلود از وب ما:

آقا/برادر/خواهر/عزیزم...

جون هرکی دوس داری این مطلبو تا آخرش بخون...

این قدرم سوال نپرسین جواب همه ی پرسش های شما اینجاســـــــــــــــــــــــــ

مرسی از همکاریتون...

(مدیر وب)

تعداد صفحات : 2

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد