تصاویر لایه باز طرحهای اماده برای برنامه فتوشاپ و با فرمت PSD هستند که با استفاده از انها میتوانید طرحتان را به بهترین شکل ممکن  و با ساده ترین راه به سلیقه ی خودتان ویرایش کنید تنها کافیست تا فایل PSD را باز کرده و عکس مورد نظر خودتان را در ان قرار دهید . این فایل شامل ۲۳طرح لایه باز  پرچم ایران میباشد که هم اکنون میتوانید ان را از ارورد دریافت نمایید. 

 


دانلود مجموعه عناصر طراحی گرافیکی، قالب پیش نمایش، بروشور، مجله و ... - 12 Days Of Creative Market Bundle

شاید بارها به فکر نحوه ساخت فیلم ها وانیمیشن های سینمایی افتاده اید که چقدر ماهرانه ساخته شده اند در این پست قصد داریم تا ویدیویی از ساخت جلوه های ویژه  CHAPPIE را قرار بدهیم .در آینده نزدیک، جرایم به وسیله یک نیروی پلیس مکانیزه ظالم کنترل می‌شوند. چپی، پلیس آهنی، بعد از ربوده شدن و برنامه ریزی مجدد به نخستین رباتی تبدیل می‌شود که توانایی اندیشیدن و احساس کردن را دارد و … هم اکنون میتوانید این ویدیو بی نظیررااز ERWORD دریافت نمایید منتظر ویدیوهای بیشتر از دانلودها باشید.

 

chappie پشت صحنه ی ساخت جلوه های ویژه فیلم و انیمیشن ها   فیلم CHAPPIE 2015

این بازی یک بازی فکری است که توسط کمپانی Croteam ساخته و منتشر شده است این کمپانی در ساخت بازی هایی همچون فوتبال و فیفا تبحر داشته و تا کنون برای PC این بازی ها را منتشر کرده است که همانطور که می دانید اینطور بازی ها نیز طرفداران بسیاری دارند که از بازی کردن با آن ها لذت می برند اما این کمپانی حال تصمیم بر ساختن بازی ای در سبک فکری و هوشی گرفته است که با توجه به امکاناتی که در بازی متوجه ی آن شدیم می توان این بازی را بسیار فکری و فلسفی دانست که به اتمام رساندن مراحل آن نیاز به هوش و خلاقیت بسیاری از سمت بازیکنان آن دارد. در ابتدای بازی شما که به عنوان یک ربات در بازی قرار دارید .در باغی یونانی، بدون هیچ خاطره ای از گذشته بیدار خواهید شد بلافاصله بعد از بیدار شدن، صدایی از آسمان که خودش را Elohim، کسی که در دنیای ابدی حاکمیت دارد، می نامد از او استقبال می کند. که زیاد در بازی حضور ندارد و بیشتر بازی حول محور شما و معماها و پازل های داخل بازی می گردد که نیاز به هوش و خلاقیت برای حل آن ها دارد. اما تمام بازی نیز حل معما نیست برای مثال شما زمانی که از حل کردن پازل ها خسته شدید، می توانید در محیط باغ و بازی بگردید که به جز برج ممنوعه، آزاد هستید که در قسمت های مختلف بازی گردش کنید و ممکن است که در این میان موارد مختلفی هم پیدا کنید که شاید به دردتان بخورد، که البته تعدادی از آن ها نا مربوط هم هستند اما ممکن است جای یا در معما و پازلی بتوان از آن ها استفاده کرد.

The Talos Principle PC-CPY

 

The Talos Principle pc cover small دانلود بازی The Talos Principle برای PC

 

بالاخره شرکت اتودسک از نسخه جدید نرم افزار محبوب و قدرتمند خود یعنی مایا تحت عنوان Autodesk Maya 2016 SP1 پرده برداری کرد و و ورژن جدید و کامل تری از این برنامه را روانه بازار کرد. مایا ۲۰۱۶ دارای ویژگی های جدید و المان های مدل سازی قوی تری نسبت به نسخه قبلی داشته و می توانید با سفارشی سازی و همچنین ایجاد محتواهای جدید سه بعدی طرح های گرافیکی خود را به بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن رسم نمایید.
از ویژگی هایی که برای نسخه جدید شمرده می شود می توان به ایجاد تصاویر واقعی به صورت شبیه سازی شده و انیمیشن های پویا اشاره کرد که بهبود قدرتمند و وسیعی را در این بین داشته است. امکان تولید منحنی های هندسی و پیوسته، ایجاد شبکه های درختی و شبکه ای و همچنین شبیه سازی دینامیکی و واقع گرایانه همه و همه از بخش های متنوع و جدید این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید این نرم افزار را به طور مستقیم و کاملا رایگان از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Autodesk Maya 2016 SP1 x64

 

Autodesk Maya 2016 SP1 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود حرفه ای ترین نرم افزار طراحی سه بعدی Autodesk Maya 2016 SP1 x64

ویژگی های نسخه جدید نرم افزار :

–  قابلیت جدید سلکت معناشناسی

–  پشتیبانی از حاشیه نویسی مدل های سه بعدی

–  ویژگی های جدید برای جریان های ورتکس

–  قابلیت های جدید سایه زدن

– و ....