رفع مشکلات احتمالی در هنگام دانلود از وب ما:

آقا/برادر/خواهر/عزیزم...

جون هرکی دوس داری این مطلبو تا آخرش بخون...

این قدرم سوال نپرسین جواب همه ی پرسش های شما اینجاســـــــــــــــــــــــــ

مرسی از همکاریتون...

(مدیر وب)

Mobogenie 2.2.5.21 نرم افزار رایگان با محیط کاربری آسان جهت مدیریت گوشی اندروید میباشد. به کمک نرم افزار شما میتوانید از گوشی آندروید خود فایل پشتیبان تهیه کنید و در رایانه خود نگهداری کنید تا در صورت لزوم بازگردانی کنید. امکان مدیریت برنامه ها ، پیامکها ، انتقال فیلم ، موزیک ، عکس ، و ... از رایانه به گوشی آندروید و بالعکس امکانپذیز است . نرم افزار لیستی از برترین وب سایت ها را جهت دانلود فیلم و عکس و ... برای دانلود در اختیار شما قرار میدهد.

امکان ویرایش دفترچه تلفن ، مدیریت پیامک و ارسال پیامک از طریق نرم افزار برخی از قابلیتهای نرم افزار رایگان Mobogenie میباشد.

Mobogenie

 

ادامه مطلب

دانلود GO Locker 2.17 - لاک اسکرین زیبای اندروید

GO Locker Screenshot GO Locker Screenshot GO Locker Screenshot


 

GO Locker 2.17 لاک اسکرین زیبای اندروید است که بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندروید از گوگل پلی دانلود شده است. بوسیله این لاک اسکرین میتوانید به پیامها و تاریخچه تماسها دسترسی داشته باشید و موزیک پلیر خود را کنترل کنید. علائه بر اینها میتوانید اپلیکیشنها و قسمتهای مختلف را برای دسترسی سریع به این لاک اسکرین اضافه کنید.

 

یکی از محبوبترین نرم افزارهای خانه اندروید GO Launcher EX Prime 4.16 Final می باشد. اگر محیط آندرويد خود خسته شده ايد و دنبال تنوع هستید از این برنامه استفاده کنید. وقتی شما دکمه ی Home‌ خود را فشار دهید، وارد خانه جدید خود می شوید!! از ویژگی های این برنامه میتوان به : صدها تم اختصاصی (باید با سلیقه خود دانلود کنید)، کار کردن روان و سریع، نوار وظیفه قوی، پشتیبانی کامل از widgets و... اشاره کرد.در اين بسته چندين تم نيز بصورت پيش فرض قرار گرفته است كه مي توانيد تم هاي بيشتري را دانلود كنيد و به آن اضافه كنيد.

soft98

 

تعداد صفحات : 1

صفحه قبل 1 صفحه بعد