ارورد با ارائه کردن نسخه های مختلف نرم افزار تبلیفات تلگرام و همچنین فروش نرم افزار تبلیغات تلگرام ، وایبر و پیامک با قابلیت های متنوع در قیمت های مختلف،زمینه ی ارسال تبلیغات به صورت انبوه را برای تمامی کسب کار های کوچک و یزرگ فراهم کرده است.
 
((با توجه به درخواست بسیار زیاد کاربران و با نزدیک شدن به عید نوروز ما نسخه ی))
((طلایی راهم به قیمت نسخه ی نقره ای بفروش میرسانیم))
 
 
درباره ی نرم افزار
نرم افزار تبلیغات تلگرام ، نرم افزاری است که بر روی ویندوز نصب می شود و با اتصال به اینترنت پیام ها را به صورت هوشمند و انبوه به مخاطبان ارسال می کند. سعی کرده ایم تا نرم افزاری با کیفیت با ظاهری زیبا و برنامه نویسی قوی را برای مشتریان خود آماده کنیم تا به شما عزیزان این امکان را دهد در کمترین زمان و بدون نیاز به دانش برنامه نویسی بتوانید با این نرم افزارها پیام ارسال کنید. دو نسخه ی طلایی و نقره ای برنامه برنامه ای ویژه می باشد که صرفا به منظور ارسال تبلیغات از تلگرام آماده شده است. نسخه ی رایگان برنامه نیز پکیجی از چند آموزش و یک ربات ارسال می باشد. توصیه میشود عزیزانی که آشنایی چندانی با الگوریتم ارسال ندارند حتما یکی از دو نسخه طلایی و یا نقره ای را تهیه کنند تا در یک محیط گرافیکی بدون درد سر و رایگان و تنها در سه گام اصلی تبلیغاتشان را ارسال نمایند.
 
سه گام اصلی برای ارسال تبلیغات تلگرامی:
 
 
مرحله اول : محتوای تبلیغات خود را وارد نمائید.
صفحه اصلی نرم افزار تبلیغات تلگرام در ابتدا متن پیام تبلیغاتی خود را وارد کنید . متن تبلیغاتی میتواند شامل آدرس URL وب سایت شما و همچنین لینک تصویر کاتالوگ شما باشد . در صورتی که تمایل داشته باشید میتوانید عکس و یا فایل مرتبط با محصول خود را نیز ارسال نمائید .
 
 

مرحله دوم : گیرندگان خود را مشخص نمائید
صفحه تنظیمات نرم افزار تبلیغات تلگرام در این مرحله شما باید شماره های گیرندگان خود را وارد کنید . میتوانید شماره ها را از فایل اکسل وارد کنید . همچنین میتوانید شماره ها به صورت دستی یا از فایل متنی وارد کنید . و یا میتوانید شماره ها را بر اساس بازه های مشخص تولید کنید !

 

مرحله سوم : روی دکمه ارسال کلیک کنید !
صفحه ارسال انبوه پیام تلگرامدر مرحله آخر با کلیک روی دکمه شروع عملیات ارسال پیام، پیام های شما شروع به ارسال میشوند ، پس از ارسال گزارشی به شما نمایش داده خواهد شد که نمایان گر وضعیت ارسال پیامها میباشد . در این گزارش لیست پیامهای دلیوری شده و لیست شماره هایی که در تلگرام موجود نیستند مشخص می باشد . شما میتوانید این گزارش را به صورت فایل اکسل ذخیره کنید تا در ارسال های بعدی از آن استفاده نمائید .

 

نتیجه تصویری برای تله پاپ آپ 

 

+کامپیوتر و سیستم عامل برای اجرای نرم افزار چه میباشد؟

سخت افزار مورد نیاز اجرای نرم افزار یک سیستم معمولی با رم حداقل ۱گیگ

فقط برای نصب نرم افزار سیستم عامل ویندوز ۷ , ۸ ,۸.۱ , ۱۰ هر کدام که نصب باشد قابلیت پشتبانی را دارد.

نکته :سیستم عامل ویندوز XP پشتیبانی نمیشود . از سیستم عامل XP تنها برای نسخه رایگان می توانید استفاده نمایید.

+سرعت ارسال پیام برنامه تبلیغات تلگرام در ساعت چه مقدار است؟

توسط نسخه های طلایی و نقره ای برنامه تبلیغات تلگرام در هر ساعت شما می توانید بین ۳۰۰ الی ۶۰۰ پیام تلگرامی ارسال نمایید و تعداد مجموع ارسال به مدت زمان ارسال شما دارد و محدودیتی در نرم افزار تعریف نشده است.

در نسخه ی رایگان نیز میتوانید در هر دقیقه ۳-۵ پیام ارسال نمایید

جهت ارسال با تمام توان نرم افزار  پیشنهاد میکنیم حداقل ۱۰۰ خط ارسال در نرم افزار اضافه و ارسال ها را از طریق سرور مجازی VPS انجام دهید. 

+تفاوت نرم افزار تبلیغات تلگرام با سامانه پیامک تحت وب چه میباشد؟

در سامانه تحت وب تلگرامی شما برای هر پیام تلگرامی بیش از ۵۰ ریال پرداخت می نمایید و نمی توانید گزارش ارسالی های واقعی را ببینید .

ولی در نرم افزار ارسال انبوه تبلیغات در تلگرام هزینه ارسال پیامک، رایگان و نامحدود می باشد.

و می توانید گزارش کاملی از ارسال ها شامل: تعداد کل ارسال ها ، زمان ارسال پیام به هر شماره ، تعداد شماره های تلگرامی و غیر تلگرامی را در نسخه های طلایی و نقره ای برنامه  داشته باشید.

+نرم افزار تلیغات تلگرام چگونه تشخیص میدهد چه کسانی تلگرام دارند و چه کسانی ندارند؟

پس از تنظیم متن پیام و شماره گیرندگان وارد بخش ارسال اتوماتیک نرم افزار شوید و نرم افزار بصورت کاملا اتوماتیک بدون دخالت هیچ تنظیمات خاصی شروع به ارسال پیام می کند و در ارسال پیام به هر خط، وضعیت تلگرام و غیر تلگرامی بودن شماره را به شما نمایش می دهد و در انتهای ارسال یک صفحه گزارش نمایش داده می شود که می توانید این گزارش را بصورت فایل اکسل دریافت و ذخیره نمایید.

+درصورت فیلتر شدن تلگرام وضعیت خرید ما چه میشود؟

در صورت فیلتر شدن تلگرام، سایت ما هیچگونه مسئولیتی ندارد و مبلغی بابت این موضوع عودت داده نمی شود.

البته بدیهی هست در صورت فیلتر شدن تلگرام دیگر تبلیغات تلگرام کارای خود را از دست خواهند داد.

البته طبق تجربیات حاصله در این امر بعید است تلگرام فیلتر شود و تا کنون نرم افزاری موفق بوده که بین کاربران ایرانی بسیار محبوب واقع گردیده 

نکته قابل توجه اینجاست که نرم افزار نسخه رایگان قابلیت تطبیق با تمامی پیامرسان هایی که نسخه دسکتاپ دارند راداراست و میتوان از آن به عنوان نرم افزار تبلیغ در سایر پیام رسان ها نیز استفاده نمود 

+آیا برای استفاده از نرم افزار نیازمند به دانش خاصی هستید؟

خیر، شما با دانش اولیه کار با کامپیوتر می توانید با نسخه های طلایی و نقره ای نرم افزار تبلیغات تلگرام کار کنید و همچنین همراه نرم افزار یک فایل آموزشی از لحظه نصب کردن تا ارسال کردن پیام بصورت کاملا دقیق توضیح داده شده است برای شما ارسال می شود و در صورت نیاز به کمک سایت می توانید نسخه ی طلایی را تهیه کنید تا بصورت رایگان نرم افزار را نصب شده آماده ارسال به شما تحویل می دهیم. البته کار کردن با نسخه ی رایگان کمی دشوار می باشد

 

برای خرید این مجموعه با شماره ی زیرتماس بگیرید

یا میتوانید با تلگرام ما در ارتباط باشد:

پاسخ گویی از طریق تلگرام سریع تر و کاملتر میباشد

 

قیمت واقعی مجموعه ی تبلیغ تلگرام 80000 تومان میباشد

ولی برای کاربران سایت ما: 50000 تومان میباشد

شاید بارها به فکر نحوه ساخت فیلم ها وانیمیشن های سینمایی افتاده اید که چقدر ماهرانه ساخته شده اند در این پست قصد داریم تا ویدیویی از ساخت جلوه های ویژه  CHAPPIE را قرار بدهیم .در آینده نزدیک، جرایم به وسیله یک نیروی پلیس مکانیزه ظالم کنترل می‌شوند. چپی، پلیس آهنی، بعد از ربوده شدن و برنامه ریزی مجدد به نخستین رباتی تبدیل می‌شود که توانایی اندیشیدن و احساس کردن را دارد و … هم اکنون میتوانید این ویدیو بی نظیررااز ERWORD دریافت نمایید منتظر ویدیوهای بیشتر از دانلودها باشید.

 

chappie پشت صحنه ی ساخت جلوه های ویژه فیلم و انیمیشن ها   فیلم CHAPPIE 2015

موسیقی متن  بازی Call of Duty Advanced Warfare را که شامل ۴۶ قطعه میباشدهم اکنون می توانید نسخه ی ۳۲۰Kbps رابه صورت رایگان از دانلودها دریافت نمایید.بازی در سال ۲۰۵۴ دنبال می شود، جایی که تکنولوژی به اندازه تاکتیک های نظامی، در جنگ ها از اهمیت برخوردار است. در این بازه ی زمانی شرکت های نظامی خصوصی حرف اول را در دنیا می زنند و تکنولوژی هایی که آن ها در اختیار دارند سبب شده است تا این نیرو ها تا حد ارتش کشور های مختلف، قدرتمند باشند. این شرکت ها در ابتدا نقشی در جنگ ها نداشتند و بیشتر در بازسازی شهر های جنگ زده و کمک رسانی بعد از حوادث طبیعی شرکت داشتند. بزرگ ترین و پیشرفته ترین شرکت در این زمینه، شرکت Atlas می باشد. این شرکت اولین کار خود را به عنوان بازسازی بغداد در طول ۳ سال انجام داد و به حدی عالی عمل کرد که ارتش یک کشور چنین توانایی را نداشت. مدیر عامل این شرکت شخصی به نام Jonathan Irons می باشد که با داشتن منابع مالی مناسب، توانست این شرکت را به عنوان یکی از قدرتمند ترین نیرو های نظامی در جهان مطرح کند.

 

COD%202014 دانلود موسیقی متن بازی Call of Duty Advanced Warfare

 

موسیقی متن  بازی Batman Arkham Origins را که شامل ۳۱ قطعه میباشدهم اکنون می توانید نسخه ی ۳۲۰Kbps رابه صورت رایگان از دانلودها دریافت نمایید.در این نسخه،همه ی شخصیت های افسانه ی Batman دور هم جمع شده اند تا باری دیگر نام این قهرمان را سر زبان ها بیاندازد،حتی جوکر هم دیوانه تر از همیشه برگشته، و همگان تعب کردند، زیرا جوکر از قبر برگشته! اما اینطور نیست! بلکه داستان بازی به ۲۰ سال قبل از مرگ جوکر باز می گردد و جوکر شادتر و قاتل تر از همیشه بازگشته تا بتمن جوان را دیوانه کند!

 

Btam AO دانلود موسیقی متن بازی Batman Arkham Origins

موسیقی متن  بازی Assassins Creed : Brotherhood را که شامل ۲۲ قطعه میباشدهم اکنون می توانید نسخه ی ۱۹۲Kbps رابه صورت رایگان از ارورد دریافت نمایید. بازی در سال ۱۵۰۳، مدت کوتاهی پس از اتفاقات رخ داده در AC II آغاز می‌شود. شهر Monteriggioni تحت محاصره‌ی نیروهای سربازان Borgia درآمده که رهبری آنها را Cesare Borgia، پسر Rodrigo (که Ezio در آخر بازی قبل وی را به قتل رساند) بر عهده دارد.

 

Brotherhood دانلود موسیقی متن بازی Assassins Creed : Brotherhood

 

 

موسیقی متن  بازی Need for speed :Rival را که شامل ۳۵ قطعه میباشدهم اکنون می توانید نسخه ی ۱۹۲Kbps رابه صورت رایگان از دانلودها دریافت نمایید.Rival بازی خوبی است و با نوآوری هایی که Ghost Games از خودش نشان داده است میشود امیدوار بود سری دوست داشتنی NFS پس از سال ها فراز و نشیب بلاخره استدیوی ثابت خوبی برای خود پیدا کرده است ولی باز هم علی رغم اینکه با بازی خوبی طرف هستیم کم پیش می آید آن حس ناب NFS بازی کردن که در گذشته داشتیم را در Rivals تجربه کنیم . همچنان میشود سایه ی سنگین “کرایتریون” را در هسته و مکانیزم های اصلی بازی دید و خوب خود استدیو تکلیف را با کسانی که منتظر یک NFS واقعی هستند یک سره کرده است و اعلام کرده بود که به سبک خودش NFS را خواهد ساخت! به طور کلی حتی اگر خیلی اهل بازی های مسابقه ای نبوده باشید و NFS های سال ها ی اخیر هم دوست نداشته باشید باز هم ممکن نیست Rivals را بازی کرده و آدرنالین خونتان بالا نرود و هیجان زده نشوید.

 

Need For Speed Rivals Original Soundtrack دانلود موسیقی متن بازی Need for speed Rival

موسیقی متن  بازی Need for speed : THE Run را که شامل ۲۵ قطعه میباشدهم اکنون می توانید نسخه ی ۳۲۰Kbps رابه صورت رایگان از دانلودها دریافت نمایید.داستان این بازی حول شخصی به نام Jack می گردد که یک راننده بسیار حرفه ایست. او بارها در اداره پلیس شیکاگو و لاس وگاس بازداشت شده و جالب اینجاست که همیشه به خاطر سرعت سرسام آور اتومبیل هایش این اتفاق افتاده؛ اما دیگر او همانند یک گرگ زخمی است و از تمام پلیس ها نفرت دارد. با اینکه بیشتر جوانی اش را در زندان گذرانده، حال می خواهد روند خرابکاری هایش را ادامه بدهد و با یک ماشین نه چندان حرفه ای به سراغ دیگر راننده های ایالات امریکا می رود.

 

Need For Speed run دانلود موسیقی متن بازی Need for speed THE Run

از این پس ما به درخواست کاربران سریال محبوب The Vampire Diaries رو در سایتمان با لینک مستقیم از سرور سایت و رایگان برای شما کاربران عزیز قرار میدهیم.

----------------------------------------------

..:: دانلود سریال فوق العاده جذاب و تماشایی The Vampire Diaries محصول ۲۰۰۹ – ۲۰۱۴ آمریکا ::..

 

..:: لینک مستقیم و کمکی ، فصل ۶ قسمت ۰۴ اضافه شد ، کیفیت بسیار عالی ::..
..:: هر سه کیفیت ۴۸۰p ، ۷۲۰p ، ۱۰۸۰p اضافه شد ::..

 

دانلود سریال The Vampire Diaries

 

::: برای اولین بار میان سایت های ایرانی با کیفیت ۷۲۰p | تمام آرشیو :::

 

لینک IMDB
ژانر : ترسناک ، درام ، فانتزی
وضعیت پخش : در حال پخش
شبکه:the cw1 دانلود سریال The Vampire Diaries
فرمت فایل : MKV
کیفیت : ۷۲۰p & 1080p & 480p | بسیار خوب , عالی
زیرنویس فارسی : درانجمن

انکود شده از فصل ۱ تـــا ۵ کیفیت  ۴۸۰p ، ۷۲۰p


خلاصه داستان : داستان دختری به نام الیناست که به تازگی والدینش رو در تصادف رانندگی از دست داده و در اثر این واقعه اشتیاق و نشاطش به زندگی رو از دست داده که ناخواسته خودش رو بین دو برادر خون آشام می بینه. روزی که با استیفن آشنا میشه ، خون آشام اصلی داستان یعنی استیفن ، موجود باوجدانیه که هنوز انسانیتش رو از دست نداده، به انسان ها علاقه منده و از خون حیوانات تغذیه می کنه، ولی برادرش دیمن که کینه شدیدی هم از استیفن به دل داره، هدفی غیر از آزار برادرش نداره، و برای جان انسان ها هم کوچک ترین ارزشی قائل نیست…

ادامه مطلب

دانلود پروموی قسمت 5 فصل 6 خاطرات خون آشام

 

اکنون با دانلود یک پروموی جذاب و دیدنی از اپیزود 5 فصل ششم سریال خاطرات یک خون آشام همراه شما هواداران هستیم . این پرومو رو جتماً ببینید ... از اتفاقات زیادی با خبر می شید این اپیزود واقعاً اخبار زیادی توی خودش داره که باید حتماً خودتون ببینید مخصوصاً از طرف بانی و دیمن .

دانلود تریلر قسمت 5 فصل 6 TVD بدون تگ تبلیغاتی و با کیفیت بالا از ادامه مطلب ...

موسیقی متن بازی Rayman: Legends اثری از  Christophe Héral & Billy Martin و شامل ۴۷ قطعه میباشدهم اکنون می توانید نسخه ی ۱۲۸Kbps رابه صورت رایگان از دانلودها دریافت نمایید.داستان بازی از آنجا شروع میشود که ریمن با گلوبامس و تنیسی ها به جنگلی میروتد و در جنگل در حال قدم زدن هستند که به طور ناگهانی چشمشان به چند تابلوی زیبا می افتد و آنها کنجکاو میشوند تا ببینند که نقش و نگار های این تابلو ها بیانگر چیست که به طور ناگهانی یکی از تابلو ها را به درون خود میکشد و از آنجا به بعد سفر های بازی باز شروع میشود.

 

Rayman 2013  دانلود موسیقی های متن بازی ریمن: افسانه ها Rayman: Legends

بازم شاهکاری دیگه از MICROSOFT

سلام به همه ی بچه های اروردی. امروز یه سر رفتم تو سایت xbox.com که یه چرخی بزنم ببینم که چه خبره... بازیی چیزی اومده... قیمتا چجوریه و...

که یه دفعه یه چیزی دیدم که خـــــــــــــــلی حال کردم!!!

اونم Xbox 360 Special Edition Blue Bundle  بود. که با  500 گیگ هارد و دو عدد بازی از کمپانی Call Of Duty هم روشه.... یعنی زندگـــــــــــــــــــــــی

خدا وکیلی رنگ آبیش خیلی خوشگله.

 
xbox new slim blue
 
برای دیدن عکس های دیگر از این شاهکار به ادامه برید...

آلبوم The Very Best of Beethoven مجموعه ای است از بهترین آثار بتهوون که در سال ۲۰۰۵ میلادی عرضه شده است و شامل ۲۰ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. هم اکنون میتوانید این مجموعه بی نظیر از دانلودها دریافت نمایید.

 

The Very Best of Beethoven %282005%29  دانلود مجموعه ایی از برترین آثار بتهوون The Very Best of Beethoven

PBS Nova – Rise of the Hackers (2014) HDTV 720p Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

| نسخه کم حجم به پست اضافه شد |

 

 

Rise.of.the.Hackers.2014.Cover دانلود مستند ظهور هکرها PBS Nova: Rise of the Hackers 2014
 

هنوز چند روز از معرفی ویندوز ۱۰ نمی گذرد ، این در حالی است که مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه ای آزمایشی از این ویندوز را برای دانلود عموم قرار داده است تا مشکلات آن توسط گروه های سازنده ، مشتریان و … بررسی و گزارش شوند . برای دانلود فایل ISO ویندوز ۱۰ می بایست در سایت مایکروسافت ثبت نام کنید که این کار حرکتی غیرعادی از این شرکت می باشد . باید توجه داشته باشید که این نسخه از ویندوز در مراحل ابتدایی توسعه است و دارای باگ های متعددی می باشد . نسخه ی موجود را می توانید به صورت مجازی در ویندوز خود نصب کنید تا با قابلیت های جدید ویندوز جدید مایکروسافت آشنا شوید و یا ویندوز فعلی خود را به این نسخه ارتقاء دهید . در ادامه می توانید با قابلیت های این ویندوز بیشتر آشنا شوید .

 

 | به همراه دانلود مراسم معرفی ویندوز ۱۰ در دو کیفیت متفاوت |

 

Win 10 دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز 10   Windows 10 Technical Preview

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۰ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

DW مجموعه 90 والپیپر زیبا برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

 

How Its Made: Dream Cars S02(2014) 720p/480p HDTV

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت پنجم (مورگان ۳) در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت چهارم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

How Its Made Dream Cars S02 2014 دانلود فصل دوم مستند چگونگی ساخت ماشین های رویایی How Its Made: Dream Cars S02

  

نام مستند : How Its Made Dream Cars S02

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: میانگین ۲۰ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: HDTV 720p | HDTV 480p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد ، اختصاصی Erword

خلاصه داستان:عنوان مجموعه مستندی فوق العاده در مورد فرآیند جذاب تولید ابرخودروهای امروزی است . در این مجموعه با چگونگی ساخت بهترین اتومبیل ها از مراحل اولیه تولید تا محصول نهایی همراه می شویم . این مجموعه محصول شبکه Science است که با محتوایی جذاب و آموزنده در سال ۲۰۱۴ تولید شده است . اگر شما از علاقمندان اتومبیل های امروزی هستید و آشنایی با روند تولید این اتومبیل ها برایتان جذاب است ، این مجموعه فوق العاده را از دست ندهید…

نسخه دمو بازی فیفا ۱۵ ساعاتی پیش ریلیز شده و در شبکه Origin که همان شبکه اختصاصی کمپانی EA می باشد، آماده ی دریافت برای کاربران در سرتاسر دنیا می باشد. به علت محدودیت های اینترنتی و حجمی در ایران، تصمیم بر آن شد که نسخه ی آفلاین این بازی را برای کاربران محترم وبسایت دانلودها آماده نماییم. آموزش کامل نصب و لینک های دانلود در ادامه مطلب قرار گرفته اند. لطفا دقت داشته باشید که از نقد و بررسی بازی خودداری کرده ایم، زیرا هنوز اطلاعات کامل و دقیقی از این بازی انتشار پیدا نکرده و هنوز نقدی مناسب برای آن آماده نشده است. در مورد تیم هایی که در این نسخه ی دمو قرار دارند، باید اعلام فرمود که این تیم ها عبارتند از: دورتموند، بارسلونا، لیورپول، بوکا جونیورز، چلسی، پاریسن جرمن، منچستر سیتی و ناپولی.

FIFA 15 PC-DEMO RELEASE

|آموزش کامل نصب، به صورت اختصاصی در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

FIFA 15 DEMO pc cover دانلود دمو بازی FIFA 15 برای PC

ادامه مطلب

اگه به ادامه ی مطلب نری کل عمرت به فناســـــــــــــــ میفهمی؟ به فنااااااااااا...

تعداد صفحات : 4

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد