Google Maps یکی دیگر از بهترین و جالب ترین سرویس های کمپانی معروف گوگل می باشد که از طریق اینترنت نقشه های کامل و کم نظیری از مکان های مختلف دنیا را در اختیار کاربران قرار میدهد! این سرویس به کاربران این امکان را می دهد که بتوانند به آسانی و از طریق گزینه ی جست و جو به آسان ترین شکل ممکن به نقشه های محل های مختلف و دلخواهشان دست یابند و نمای کلی از زمین را به شکل های متنوع و مختلفی مشاهده نمایند.یکی از مشکلات Google Map در نسخه های قبلی استفاده از اینترنت هنگام کار با برنامه بود. گاهی اوقات شما دسترسی به اینترنت ندارید و این یکی از مشکلات کاربران Google Map بود. اما گوگل در این نسخه جدید، امکان دریافت نقشه های مکان مورد نظر شما را تا شعاع چند کیلومتری را فراهم کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

Google Maps v8.1.1 نرم افزار رسمی گوگل مپ Google Maps v8.1.1 – اندروید

 

Oscilab یک نرم افزار عالی برای دوست داران موسیقی میباشد که به تازگی نسخه ی اندرویدی این برنامه برای شما دیوایس داران آندروید توسط شرکت بزرگ ۲beat عرضه و به قیمت ۴.۹۹ دلار در استور های اندرویدی به فروش میرسد.این برنامه یک ترتیب سنج موج‌گرای ابداعانه است که به شما امکان می‌دهد با استفاده از ژست‌های ساده صداها و حلقه‌های منحصربه‌فرد بسازید. می‌توانید در تنها چند دقیقه موسیقی‌های باکیفیت از هر سبکی بسازید.همچنین می توانید با تغییر طول موج های موسیقی ها صدای آن ها را افزایش دهید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Oscilab 1.0 نرم افزار تدوین فایل های صوتی Oscilab 1.0 – اندروید

همانطور که می دانید هر بازی یا نرم افزار برای اجرا مقداری از حافظه گوشی ( Ram ) را اشغال می کند . حال اگر به صورت همزمان چندین اپلیکیشن گشوده باشد در اجرای آنها مشکل به وجود خواهد آمد . اگر به دنبال برنامه ای حرفه ای در زمینه مدیریت برنامه های در حال اجرا می باشید این برنامه می تواند نیاز شما را برطرف کند. MultiTasking Pro یک ابزاری حرفه ای و کامل برای اندروید می باشد که با استفاده از آن می توانید به طور کامل بر اپلیکیشن ها و بازی های درحال اجرا مدیریت داشته باشید . همچنین شما می توانید برنامه های مختلفی را باز کرده و همزمان از برنامه ها استفاده نمایید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Multitasking Pro v1.76 کار با چند نرم افزار بصورت همزمان Multitasking Pro v1.76 – اندروید

 

150 میلیون بار دانلود در گوگل پلی – امتیاز : 4.5 از 5

نرم افزار Battery Doctor  که واقعا می توان آن را بهترین دکتر و طبیب برای باتری و مشکلات مصرف باتری بالای گوشی های اندروید دانست در واقع بهترین نرم افزار مدیریت باتری برای گوشی های اندرویدی است.

Battery Doctor (Battery Saver) 4.9.3

این نرم افزار با راهکارهای خاصی که در خود نهفته دارد مشکلات مصرف بالای باتری گوشی اندرویدی شما را رفع کرده و باعث عمر بیشتر باتری شما خواهد شد . احتمالا با خود می گویید این گونه نرم افزارها همگی بی مصرف و بی استفاده و بدون کارایی هستند ، اما بد نیست بدانید Battery Doctor  در مدت کوتاهی 150 میلیون بار دانلود از گوگل پلی به همراه امتیاز 4.5 از 5 را نصیب خود کرده و اگر کامنت های کاربران گوگل پلی را هم مطالعه کنید بدون شک به قدرت این نرم افزار پی خواهید برد .

ویژگی ها :

** غیرفعال کردن برنامه های غیر ضروری که باعث مصرف بیش از اندازه باتری میشوند
** بستن و Kill کردن تسک ها با Task Killer تنها با یک اشاره
** بستن برنامه ها در هنگام خاموشی صفحه
** زمان دقیق تا شارژ شدن باتری
** مد ذخیره انرژی قابل زمانبندی برای کار، کلاس، خواب و . . .
** سیستم شارژ 3 مرحله ای منحصر به فرد
** تاگل های دیتا، وای فای و بلوتوث
** کنترل روشنایی
** مدیریت CPU (برای گوشی های روت شده)
** دمای باتری
** نکات شارژ کردن
** پشتیبانی از 15 زبان
** استفاده آسان از رابط کاربری برنامه

و قابلیت های دیگر که پیشنهاد می کنیم حتما خودتان آن ها را بعد از نصب نرم افزار تجربه نمایید. برای دانلود آخرین نسخه از این نرم افزار جالب به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید...

ادامه مطلب

 

رفع مشکلات احتمالی در هنگام دانلود از وب ما:

آقا/برادر/خواهر/عزیزم...

جون هرکی دوس داری این مطلبو تا آخرش بخون...

این قدرم سوال نپرسین جواب همه ی پرسش های شما اینجاســـــــــــــــــــــــــ

مرسی از همکاریتون...

(مدیر وب)


دانلود رایگان لغات زبان انگلیسی دبیرستان برای موبایل


در این پست توسط مرجع آموزش زبان ایرانیان نرم افزار لغات زبان انگلیسی  از اول دبیرستان تا دوره ی  پیش دانشگاهی جهت استفاده در موبایل با فرمت Java قرار گرفته است. از آنجایی که دروس زبان انگلیسی در رشته های ریاضی فیزیک، تجربی، علوم انسانی، فنی حرفه ای و کاردانش یکسان است لذا برای تمامی این دوره ها قابل استفاده خواهد بود. از ویژگی های این نرم افزار این است که کلیه ی کلمات به صورت درس به درس در هر مقطع طبقه بندی شده اند و به راحتی می توانید آن را بر روی موبایل خود نصب کرده و مورد استفاده قرار دهید.


برای دانلود این مجموعه، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

جدیدترین ورژن وی چت هم به سایت اضافه شد ورژن 2

 

 

ادامه مطلب

همان طور که می دانید یکی از مرورگرهای محبوب کامپیوترهای رومیزی با سیستم عامل های لینوکس ، مکینتاش و ویندوز مرورگر کروم محصولی از شرکت قدرتمند و بزرگ گوگل است. گوگلی که با سیستم عامل اندروید خود توانست دنیای موبایل و نرم افزارهای آن را زیر و رو کند . اما برای ما هم سوال بود که با اینکه آندروید محصولی از گوگل است ، چرا مرورگر پیش فرض این گوشی کروم نسخه موبایل نیست و یا حتی نسخه ای از کروم برای اندروید ساخته نشده ؟!

Chrome-Browser-Android

 

 

گوگل تا چند وقت نسخه بتای مرورگر خود را در اختیار کاربران قرار داد تا ان را تکمیل کند و هم اکنون این مرورگر از نسخه بتا خارج شده و نسخه نهایی آن منتشر شده است.

متاسفانه یا خوشبختانه این مرورگر از طرف شرکت گول فقط و فقط برای سیستم عامل جدید این شرکت یعنی اندروید 4 ارائه شده است که در این لحظه شاید حدودا 20% از گوشی های موجود دارای این سیستم عامل باشند و یا اگر گوشی شما به صورت رسمی به آندروید 4 آپدیت نمی شود می توانید از رام های کوک شده با ورژن اندروید 4 استفاده کنید.

 

Mobogenie 2.2.5.21 نرم افزار رایگان با محیط کاربری آسان جهت مدیریت گوشی اندروید میباشد. به کمک نرم افزار شما میتوانید از گوشی آندروید خود فایل پشتیبان تهیه کنید و در رایانه خود نگهداری کنید تا در صورت لزوم بازگردانی کنید. امکان مدیریت برنامه ها ، پیامکها ، انتقال فیلم ، موزیک ، عکس ، و ... از رایانه به گوشی آندروید و بالعکس امکانپذیز است . نرم افزار لیستی از برترین وب سایت ها را جهت دانلود فیلم و عکس و ... برای دانلود در اختیار شما قرار میدهد.

امکان ویرایش دفترچه تلفن ، مدیریت پیامک و ارسال پیامک از طریق نرم افزار برخی از قابلیتهای نرم افزار رایگان Mobogenie میباشد.

Mobogenie

 

ادامه مطلب

دانلود GO Locker 2.17 - لاک اسکرین زیبای اندروید

GO Locker Screenshot GO Locker Screenshot GO Locker Screenshot


 

GO Locker 2.17 لاک اسکرین زیبای اندروید است که بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندروید از گوگل پلی دانلود شده است. بوسیله این لاک اسکرین میتوانید به پیامها و تاریخچه تماسها دسترسی داشته باشید و موزیک پلیر خود را کنترل کنید. علائه بر اینها میتوانید اپلیکیشنها و قسمتهای مختلف را برای دسترسی سریع به این لاک اسکرین اضافه کنید.

 

یکی از محبوبترین نرم افزارهای خانه اندروید GO Launcher EX Prime 4.16 Final می باشد. اگر محیط آندرويد خود خسته شده ايد و دنبال تنوع هستید از این برنامه استفاده کنید. وقتی شما دکمه ی Home‌ خود را فشار دهید، وارد خانه جدید خود می شوید!! از ویژگی های این برنامه میتوان به : صدها تم اختصاصی (باید با سلیقه خود دانلود کنید)، کار کردن روان و سریع، نوار وظیفه قوی، پشتیبانی کامل از widgets و... اشاره کرد.در اين بسته چندين تم نيز بصورت پيش فرض قرار گرفته است كه مي توانيد تم هاي بيشتري را دانلود كنيد و به آن اضافه كنيد.

soft98

 

 

بیش از 50 میلیون بار دانلود در گوگل پلی

امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی – کسب رتبه 5 ستاره از موسسه Av-Test

یکی از دغدغه های اصلی کاربران گوشی اندرویدی این است که متاسفانه گوشی های اندرویدی همانند ویندوز کامپیوتر پس از مدتی استفاده و نصب و پاک کردن مداوم نرم افزارها و بازی های مختلف دچار افت سرعت و مشکلاتی نظیر کند شدن و هنگ کردن می شوند .

 

 

دانلودجدیدترین نسخه وایبر Viber v4.3.0.712 مکالمه و پیامک رایگان از طریق موبایل برای اندروید و سیمبین و v4.1.1 برای ios و ویندوزفون و جاوا و bada

این روزا شاید خیلی مطلب درباره مکالمه و ارسال sms رایگان شنیده باشید. خوب این مطالب چی میگن؟ مگه میشه رایگان ؟
مگه میشه مخابرات مهربان همینطور بیکار نشسته باشه تا مردم رایگان مکالمه کنن !!!!
مگه میشه ؟ !!!

آره میشه، اما از طریق اینترنت و به همراه نرم افزار.

خوب چطور؟ شما ابتدا باید نرم افزار زیر (متناسب با سیستم عامل گوشی تون) رو دانلود و نصب کنید. یه فعال سازی کوچولو داره.

خوب حالا می تونید با هرکدوم از افرادی که همین نرم افزار رو رو گوشی شون نصب کردن رایگان مکالمه صوتی، ارسال و دریافت عکس و پیامک داشته باشید. البته این رو هم بگم، برای مکالمه صوتی باید حداقل سرعت 18kb/s داشته باشید.

حتی با این نرم افزار می تونید جای دقیق فرد مقابلتون رو روی نقشه ببینید (در صورتی که اجازه داده باشه)

من که خودم و دوستانم از همین نرم افزار استفاده می کنیم و به مخابرات مهربان هم فقط همون پول اینترنت رو میدیم

مکالمه و پیامک رایگان از طریق موبایل، نرم افزار وایبر 2.3مکالمه و پیامک رایگان از طریق موبایل، نرم افزار وایبر 2.3مکالمه و پیامک رایگان از طریق موبایل، نرم افزار وایبر 2.3مکالمه و پیامک رایگان از طریق موبایل، نرم افزار وایبر 2.3

ادامه مطلب

دانلود نرم افزار رام ROM Manager (Premium) v5.5.2.1 اندروید

ROM Manager نرم افزاری است که داشتن آن  برای هر کاربر دارای سطح دسترسی روت ضروری می باشد . با استفاده از این نرم افزار خواهید توانست کارهای مختلف مربوط به رام دستگاه تحت اندروید خود نظیر بک آپ گرفتن ، فلش نمودن و انجام بسیاری از تنظیمات دلخواه را به سادگی انجام دهید .

پیشنهاد ما به شما این استد به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ادامه مطلب

  • تاریخ انتشار: 1392/11/08
  • تاریخ آخرین ویرایش: 1393/4/11
  • حجم فایل: 23 مگابایت
  • تعداد نمایش: 255,289
  • نیازمند اندروید نسخه: 2.2 به بالا

به جدیدترین نسخه آپدیت و تغییرات نسخه جدید ذکر شد

باتوجه به فراگیر شدن اسمارت فون ها و مخصوصا سیستم عامل اندروید در بین کاربران، نرم افزار های تماس اینترنتی نظیر Viber و ooVoo و Skype و … روز به روز محبوبیت بیشتری در بین مردم پیدا می کنند. در ایران نیز با توجه به ارائه نسل جدید سیم کارت ها (رایتل) وارائه اینترنت پرسرعت بر روی سیم کارت ها کاربران این نرم افزار ها نیز بیشتر خواهند شد زیرا با استفاده از این نرم افزار ها می توانید به صورت رایگان و از طریق اینترنت با شخص مقابل تماس صوتی و تصویری برقرار کنید و یا به رایگان به او پیامک ارسال نمایید. اگر تجربه استفاده از این نرم افزار ها را داشته باشید حتما می دانید که هزینه تماس صوتی از طریق اینترنت بسیار کمتر از تماس با موبایل است و کیفیت صوت نیز اگر بگوییم حداقل 5 برابر بهتر است اغراق نکرده ایم . تانگو نام یک از برنامه های معروف برقراری تماس رایگان است که برای پلتفرم های مختلف از جمله اندروید منتشر شده است. این بدین معنا است که شما با تانگو و گوشی اندرویدی خودتان می توانید با هر سیستمی که این نرم افزار روی آن نصب است از جمله تبلت ها و کامپیوتر ارتباط برقرار نمایید. فقط کافیست هر 2 طرف به اینترنت متصل باشند.

Tango Messenger, Video & Calls 3.4.73370

تانگو با پشتیبانی استاندارد Face Time  صدا را از طریق سیم کارت و تصویر را از طریق Wifi انتقال می دهد و بدین ترتیب بدون در نظر گرفتن عدم پشتیبانی مخابرات از تماس تصویری، امکان این مدل مکالمه ایجاد می شود.

شاید مسنجر بی نظیر Nimbuzz اندروید شما نیز تا به حال نام Nimbuzz را شنیده باشید،مسنجری که با دارا بودن بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر یکی از موفق ترین برنامه های ارتباطی به شمار میرود.
این مسنجر که تا کنون برای همه ی پلتفرم های موبایل عرضه شده است یکی از کم هزینه ترین مسنجر ها نیز به شما میرود که  میتواند باعث صرفه جویی در هزینه های ارتباط شما با دوستان و آشنایانتان شود.
برخی از امکانات مسنجر Nimbuzz:
-داشتن صد ها چتروم ایرانی و خارجی برای چت با سایر مردم جهان
-امکان ارسال و دریافت انواع فایل نظیر عکس،فیلم،موسیقی و… در چت با دوستان
-امکان برقراری تماس کاملا رایگان با دوستان
-سرعت بسیار بالا
-هزینه های کم
-قابلیت شناسایی خودکار آشنایان شما که از نیمباز استفاده میکنند
-امکان اضافه کردن حساب های Gmail,Yahoo messenger,Live,Facebook و…
-امکان جستجوی هوشمند در میان کاربران نیمباز جهت یافتن آشنایان
و…
ویژه: نسخه ای از نیمباز با زبان فارسی را نیز منتشر کرده است که شما میتوانید برای مشاهده و دانلود آن اینجا را کلیک کنید.
پیشنهاد ما به شما این است جهت دریافت آخرین نسخه ی مسنجر فوق العاده محبوب نیمباز برای اندروید به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 3