نکته ها و عوامل موثر در سئو سایت و وبلاگ

هدف ما در این مطلب آشنایی شما با سئو و راه های افزایش و بهبود آن و همچنین معرفی چند سایت مفید در رابطه با بررسی میزان سئو سایت , بررسی ایراد ها و مشکل های درون قالب شما و راه های برطرف کردن آن و .. می باشد.

اگر دوست دارید سایت و وبلاگی پربازدید داشته باشید , اگر می خواهید ترافیک ورودی شما افزایش یابد , تمایل دارید محبوب باشید ؟ یکی از راه های آن بهبود سئو سایت یا وبلاگ خود می باشد.

ابتدا معرفی سایت های مفید :

1 - شما با استفاده از این سایت که در ذیل معرفی می شود می توانید از میزان سئو سایت خود آگاه شوید سئو بالای 80 درصد خوب است اما می تواند بهتر نیز شود.

2 - با استفاده از امکانات این سایت می توانید ایراد ها و مشکل های مربوط به قالب خود را بدانید و برای رفع آن ها اقدام کنید. برای ورود به سایت کلیک کنید.

فقط کافی است که آدرس سایت خود را وارد کنید و دکمه بررسی (check) را بفشارید.

در ادامه...

نسخه دمو بازی فیفا ۱۵ ساعاتی پیش ریلیز شده و در شبکه Origin که همان شبکه اختصاصی کمپانی EA می باشد، آماده ی دریافت برای کاربران در سرتاسر دنیا می باشد. به علت محدودیت های اینترنتی و حجمی در ایران، تصمیم بر آن شد که نسخه ی آفلاین این بازی را برای کاربران محترم وبسایت دانلودها آماده نماییم. آموزش کامل نصب و لینک های دانلود در ادامه مطلب قرار گرفته اند. لطفا دقت داشته باشید که از نقد و بررسی بازی خودداری کرده ایم، زیرا هنوز اطلاعات کامل و دقیقی از این بازی انتشار پیدا نکرده و هنوز نقدی مناسب برای آن آماده نشده است. در مورد تیم هایی که در این نسخه ی دمو قرار دارند، باید اعلام فرمود که این تیم ها عبارتند از: دورتموند، بارسلونا، لیورپول، بوکا جونیورز، چلسی، پاریسن جرمن، منچستر سیتی و ناپولی.

FIFA 15 PC-DEMO RELEASE

|آموزش کامل نصب، به صورت اختصاصی در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

FIFA 15 DEMO pc cover دانلود دمو بازی FIFA 15 برای PC

NirLauncher مجموعه ای با بیش از ۱۵۰ نرم افزار رایگان و قابل حمل برای ویندوز می باشد که طی چند سال توسط وب سایت NirSoft توسعه یافته اند. شما با دانلود این نرم افزار کم حجم که به صورت رایگان ارائه شده است می توانید به راحتی به بسیاری از ابزار های مهم ویندوز دسترسی داشته باشید. این نرم افزار دارای بیش از صد برنامه ی مختلف و کاربردی برای ویندوز است که برای بازیابی پسوردهای مختلف، مشاهده و مدیریت کش مرورگر، ابزارهایی برای کار با شبکه، سیستم ها و هارد دیسک، برنامه های مربوط به پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری، ابزارهای مربوط به دسکتاپ و جستجو در ویندوز و … است .

 

NirLauncher 1.18.73 ابزارهای کاربردی ویندوز NirLauncher 1.18.73

Acoustica Pianissimo وی اس تی کم حجم در عین حال کاربردی و با صدای دل نشین و طبیعی پیانو است.این نرم افزار در واقع یک VST قدرتمند با قابلیت پشتیبانی انواع آلات موسیقی مجازی ، DAW و همچنین MixCraft می باشد. . این وی اس تی به صورت مستقل در نرم افزارهای آهنگسازی بارگذاری میشود و نیازی به Kontakt ندارد. نسخه مستقل نرم افزار از اکثر دستگاه های MIDI و WAVE , ASIO , Wave RT و.. پشتیبانی می کند. قیمت این نرم افزار در بازار جهانی در حدود ۵۰ دلار ( چیزی در حدود ۱۵۰٫۰۰۰ تومان ) است .این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۲۵۰ مگابایت Sample با حداکثر کیفیت Steinway و با استفاده از پردازش سیگنال های پیچیده و تکتیک های برنامه نویسی ، لذت کار با یک پیانوی واقعی را فراهم خواهد کرد.

 

Acoustica Pianissimo 1.012 نرم افزار شبیه ساز پیانو اکوستیک Acoustica Pianissimo 1.012

دانلود Adobe After Effects CC 2014 13.0.2   نرم افزار ادوب افتر افکت

 

دانلود Adobe After Effects CC

نرم افزار ادوب افتر افکت

 

Adobe After Effects CC 2014 13.0.2 یکی از پیچیده ترین نرم افزارها در زمینه گرافیک متحرک و جلوه های تصویری سینمایی می باشد, همچنین نرم افزار زمان طولانی را صرف نصب نرم می کند و از رم کامپیوتر نیز استفاده بالایی می کند و همین چیزهاست که از نرم افزار انتظار می رود.  نرم افزار Adobe After Effects از مجموعه نرم افزار های ادوب یکی از حرفه ای ترین نرم افزار ها در زمینه طراحی سه بعدی و ساخت انییمشن می باشد و کاربران این حرفه به خوبی با این نرم افزار آشنا هستند اما آنچیزی که به این نسخه از نرم افزار اضافه شده است اضافه شدن ابزارهای 4 بعدی است که میتواند مورد توجه علاقمندان این نرم افزار قرار گیرد.

نرم افزار Adobe After Effects دارای رشته های متنی, رنگ جامد, دوربین, چراغ و همچنین لایه های سفارشی است به طوری که میتوانید با استفاده از ویژگی های ویرایشی و تنظیم و ترکیب عناصر یک اثر و انیمه با کیفیت بالا و سفارشی بسازید,از نمونه های از پیش تهیه شده نرم افزار نیز می توانید استفاده کنید. ابزار متعددی از جمله زمان معکوس و ماسک و … از جمله چیزهایی هستند که میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند تا اثر نهایی را هر چه بهتر سازند. شما میتوانید نسخه نهایی نرم افزار Adobe After Effects CC را از سایت ERWORD دریافت نمایید.

ادامه مطلب

 

دانلود Intel HD Graphics Drivers 15.36.3.3907 / 15.28.22.3517   درایور کارت گرافیک اینتل

 

دانلود Intel HD Graphics Drivers

درایور کارت گرافیک اینتل

 

 


Intel HD Graphics Drivers 15.36.3.3907 / 15.28.22.3517 درایور نسل های 2 و 3 کارت هار گرافیک Intel Core می باشد. با این برنامه امکان پردازش و ایجاد ارتباط پردازنده و کارت گرافیک فراهم می آید. در این پست نیز درایور کارت های گرافیک های اینتل مربوط به نسل های مختلف شرکت به صورت جداگانه برایتان آماده شده است. هم اکنون می توانید درایور Intel HD Graphics را از سایت ERWORD دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب

دانلود BlueStacks 0.9.1.4057 + Root + Mod   نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

 

دانلود BlueStacks

نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

| به همراه آموزش فارسی |

+ Root + Mod Android 4.4.2 Kitkat

 

BlueStacks 0.9.1.4057 Beta نرم افزاری برای اجرای برنامه ها و بازی های نوشته برای اندروید بر روی کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها می باشد. نرم افزار BlueStacks با استفاده از فناوری LayerCake این امکان را به کاربرانش می دهد تا برنامه های کاربردی آندرویدی را در سیستم ویندوز کامپیوتر اجرا کنند.
پس از نصب نرم افزار بلو استکس بر روی سیستم شما می توانید به طور مستقیم برنامه آندرویدی را دانلود و نصب نمایید بدون اینکه از گوشی خود استفاده کنید.

 

برنامه بلو استکس با دقت بسیار به عنوان رابط بین ویندوز عمل می کند. با استفاده از این برنامه تمامی برنامه های آندرویدی اعم از بازی و نرم افزار در یک پنجره معمولی یا تمام صفحه (فول اسکرین) اجرا خواهد شد.  نرم افزار اجرای اندروید در کامپیوتر از 12 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه برنامه BlueStacks را از سایت ارورد دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب

Wp Pro Quiz ساخت آزمون آنلاین در وردپرس

تا الان در سایت همیار وردپرس با مقاله های ارزشمند مختلف نشان دادیم که به راحتی با وردپرس هرکاری میخواهید میتوانید بکنید.

در ادامه , امروز میخواهیم شما را با افزونه ای فارسی آشنا کنیم که به راحتی بتوانید آزمون آنلاین با امکانات دقیق و پیشرفته تهیه کنید .

این کار را قرار است با افزونه Wp-Pro-Quiz انجام دهیم . این افزونه یکی از قویترین افزونه های ساخت آزمون است که به طور رایگان عرضه شده است و توسط Behrooz N عزیز به فارسی ترجمه شده است .
به کمک این افزونه میتوانید به راحتی آزمون های چند گزینه ای با انواع شرایط از قبیل :
- سوال تصادفی
- سوالات زمان دار
- چیدن هوشمند سوالات
- امکان قرار دادن نمایش پیغام برای گزینه ها
- امکان قرار دادن راهنما در صورت پاسخ اشتباه
- امکان قرار دادن فیلد اضافی برای آزمون
- طراحی استاندارد
- امکان خروجی گرفتن از نتایج آزمون
- امکان نمایش قبل و بعد آزمون و …
حالا شاید بپرسید چطوری این آزمون رو بسازید … با ما باشید در همیار وردپرس که یک آموزش کامل داده ایم

که در ادامه مطالب ما آنهارا به شما آموزش میدهیم....

 

اگه به ادامه ی مطلب نری کل عمرت به فناســـــــــــــــ میفهمی؟ به فنااااااااااا...

سلام به همه ی بچه های عاشق کد های تقلب...

امروز مثل همیشه داشتم توی اینترنت وبگردی میکردم که به یه نرم افزار باحال ولی مسخره برخوردم که همین برنامه ایه که میبینین برای کد های تقلبو این چیزاس برای xbox و 3 و یه چنتا کنسول دیگس امیدوارم خوشتون بیاد ولی دلتونو با این برنامه خوش نکنین سوپرایز اصلی تو راه...

Cheat Book Issueنام نرم افزاری کم حجم است که به گیمر ها این امکان را می دهد که کدهای تقلب ۳۶۵ بازی معروف PC و ۲۲ بازی معروف کنسولهای مختلف بازی مانند PS3 ، Xbox و PSP‌ را در یک مجموعه داشته باشند. این نسخه از برنامه که برای دانلود قرار داده شده نسخه  آپدیت شده و ۲۰۱۳ می باشد که تقریبا تمام بازیهای معروف در رده های مختلف مانند استراتژیک و اکشن را در بر می گیرد.

کتاب کد تقلب بازیهای معروف

Cheat Book Issue | Size: 5 MB | Direct Link

 

 

ادامه مطلب

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۲۵ فایل EPS شامل ده ها آیکون متنوع را آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت EPS به همراه یک فایل پیش نمایش JPG می باشند .

 

Icon Set مجموعه آیکون های متنوع Different Icons Set

آیا باید حتما برای رایت نرو نصب کنیم؟

خیر
پس چرا همه نرو نصب می کنند؟
به چند علت:
1- شهرت نرو
2- کاربر پسند بودن
3- سادگی
4- فقط همینو می شناسن و فکر می کنن نرم افزار دیگه ای وجود ندار
5- همه فن حریف بودنش
 
اگر شما هم می خواهید نرم افزار نروی پر حجم خود بالای 300- 400مگابایت را که رم خوری معادل 200-300 مگابایت دارد را با نرم افزار 929 کیلو بایتی که هم  دیتا رایت میکند هم ویدئو و هم mp3 بشتابید و نرم افزار   Free Any Burn  را دانلود و نصب کنید  
 
 
 
 
 
 
 
 

اغلب ویروس ها معمولا  فایل ها و فولدرهای اصلی شما را مخفی می کنند و فولدر جعلی ای که در واقع ویروس است می سازند به طوری که با هر بار کلیک بر روی ویروس ویورس اجرا و شما را به محتویات داخل پوشه اصلی می رساند پس از حذف ویروس با ویروس کش هیچ فایل و فولدری برای شما باقی نمی ماند

 
البته باقی می ماند ولی شما خبر ندارید
 
برای بازگردانی فایلها و فولدرهای مخفی شده توسط ویروس به ترتیب ذیل عمل کنید
1- داخل درایو مورد نظر یک فایل نت پد (notepad) باز کنید.
 
2- کد زیر را داخل آن پیست کنید
attrib -s -h /s /d
 
3- فایل ساخته شده را با پسوند      bat.    ذخیره کنید.
 
4- اکنون شما یک فایل اجرایی دارید که در هر جایی اجرا شود فایل های مخفی را از آن حالت خارج می کند .
 
نکته: این برنامه ساده و جالب زیر مجموعه های پوشه را نیز پشتیبانی می کند و فارسی و انگلیسی هم برایش فرقی ندارد پس با یک بار اجرا در بالا ترین مسیر کل زیر شاخه ها هم شامل خواهند شد.

آیا تابحال شده که فایلی را اشتباها حذف کنید

شده!
پس از اینکه متوجه حذف اشتباهی شدید معمولا چه کاری می کنید؟
دیگر نگران نباشید با نرم افزار کیلوبایتی اما بسیار مفید restoration دیگر می توانید فایلتان را همان لحظه بازیابی کنید 
مزایا:
محیط بسیار ساده
سرعت بسیار زیاد
پشتیبانی از همه درایوها و حتی فلش
حجم بسیار کم
رایگان بودن و راحت بودن از کرک و غیره
 
 
 
تصویری از محیط نرم افزار
 
 
 
 
 
 
 

بی شک برای شما هم پیش آمده اطلاعاتی را به اشتباه حذف کنید یا ویروس حذف کند یا حتی درایو اطلاعاتتان فرمت شده باشد.

اگر شما هم جزو این افراد هستید مانند یک بیمار اورژانسی طبق موارد زیر با هارد رفتار کنید.
البته اگر میخواهید اطلاعاتتان دوباره برگردد.
 
1- از هرگونه overwrite کردن اطلاعات بپرهیزید . یعنی به فرض اگر اطلاعات درایو D پاک شده است 
2-سایر اطلاعات درون درایو را حذف نکنید
3-اطلاعات جدیدی نریزید
4- فایلهایتان را Rename نکنید 
5- فایلهای که اونجا قرار دارند رو باز و بسته نکنید حتی بهتره توی پوشه ها هم سرچ نکنید چه دستی چه کامپیوتری
6- از انجام دیفرگ Defrag پرهیز کنید
7- اگر کلا هارد پریده حتی ویندوز رو هم نصب نکنید یا پارتیشن بندی نکنید
8- سایز پارتیشن رو عوض نکنید
9- درایو رو اسم گذاری مجدد نکنید
10- سعی کنید کامپیوتر را فقط در موارد لازم روشن کنید
11- در سریع ترین زمان ممکن به متخصص مراجعه کنید.
نکته: (در صورتی که هارد پریده باشد حتی روشن و خاموش کردن بیهوده کامپیوتر هم در حد بسیار کم تاثیر گذار است.
 

آیا از ساختار ورد اطلاعاتی دارید؟

آیا تابحال شده است که بخواهید فایل عکس داخل ورد را لازم داشته باشید ؟
در این مواقع کار درست چیست؟
لابد شما هم وردتان را به پاورپوینت یا اچ تی ام ال تبدیل می گنید و عکس را برمی دارید؟!
برای آموزش راه راحت تر همراه ما باشید...
 
 
 

 
دوستان یه خبر بسیار عالی عالی عالی ...........
دنبال راهی میگشتم تا بتونم از گوگل دانلود کنم همینطور که سرچ میکردم دور زدن گوگل یه سایتی پیدا کردم با این
 
 
و توی اون یه متنی به چشم خورد بدین مضمون 
 
(   این راه، هم برای دور زدن تحریم سورس فورج هم گوگل کد و سایر نرم افزارهاش هم سان و جاوا و هم ادوبی و ... به کار می اد. این راه یک راه ساده استفاده از وی پی ان آزاد هست. با این وی پی ان کسی فیلطرینگ ایران رو دور نمی زنه بلکه این سایت کارش این هست که ماشین شما رو یه ماشین از مثلا المان جا می زنه تا شما بتونید بدون تحریم های اعمالی از سوی برخی سایتها نرم افزارهای خودتون رو دانلود کنید و استفاده کنید.مزیت این سرویس نسبت به نرم افزارهای مشابه در اینه که نیاز نیست شما برنامه ای رو روی سیستمتون نصب کنید. فقط کافیست بعد از ثبت نام و تایید اون آدرس fastun.com و پورت 7000 رو در تنظیمات پروکسی مرورگرتون وارد کنید و برای اولین اتصالتون نام کاربری و پسوردی که برای ثبت نام انتخاب کردید رو وارد کنید. با این حساب شما میتونید بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزاری از مزایای این سرویس هرجا که به اینترنت دسترسی داشتید استفاده کنید.)
 
که من خودم هم امتحانش کردم و گوگل و ادوب و غیره رو به راحتی پشتیبانی میکرد و سرعتش هم بسیار بالا بود حتی برای اینکه بعدا از لحاظ شرعی مدیون کسی نباشم چند تا سایت فیل رو هم امتحان کردم دقیقا تحت نظر سیستم فیل ایران هست و فقط محدودیت ایجاد شده برای آی پی های ایرانی رو برمیداره
به هر حال به تمام هموطنان عزیز تبریک میگم و بهشون مژده میدم حداقل تا موقعی که این سایت بسته نشده میتونن قوانین ظالمانه گوگل و غیره رو دور بزنن
اگه سایتی بود که این سایت پشتیبانی نمی کرد همینجا بذارن تا براش دنبال راه اختصاصی بگردیم
 
برای شروع برید به این آدرس
 
 
 

 

 

رفع مشکلات احتمالی در هنگام دانلود از وب ما:

آقا/برادر/خواهر/عزیزم...

جون هرکی دوس داری این مطلبو تا آخرش بخون...

این قدرم سوال نپرسین جواب همه ی پرسش های شما اینجاســـــــــــــــــــــــــ

مرسی از همکاریتون...

(مدیر وب)

(((سوپرایز))))

 

كتاب كار رياضي هفتم توسط انتشارات بين المللي آبرنگ منتشر شد.

اطلاعات بيشتر و خريد كتاب... 

 

 

در ضمن كتاب هاي الكترونيكي كليه دروس بزودي در اين صفحه قرار خواهد گرفت.

 
كتاب هاي درسي پایه اول دوره اول متوسطه(سال هفتم) در سال 92-93 از طريق جدول زير قابل دريافت است.در ضمن فهرست كليه كتاب ها و پيش نويس ها و راهنماهاي معلم موجود نيز در بخش دانلود هاي سايت قابل دريافت است.  
از كاربراني كه لطف نموده و اين فايل ها را در سايت و يا وبلاگ خود به اشتراك مي گذارند خواهشمنديم از ذكر منبع خود دريغ ننموده و لينك به سايت انتشارات بين المللي آبرنگ را ذكر كنند.  

 

   

كتاب ورق زن

حجم فايل

اول متوسطه اول ( سال هفتم)

نام درس

 
 نسخه آنلاين

فايل 1

رياضي- نهايي شده

 

 نسخه آنلاين  

فايل 1

مطالعات اجتماعي-نهايي شده

 نسخه آنلاين  

فايل1

- عربي - نهايي شده

 

23.79 MB

فايل 1

- قرآن- نهايي شده 

 نسخه آنلاين

3.77 MB

فايل 1

 ادبيات فارسي- نهايي شده 

 نسخه آنلاين

2.28 MB

فايل 1

 - پيام هاي آسمان - نهايي شده

 

 

فايل 1

علوم- نهايي شده

 

1.22 MB

1.33 MB

فايل 1

فايل 2

تربيت بدني

 

1.06 MB

1.00 MB

فايل 1

فايل 2

تفكر و سبك زندگي

 
نسخه آنلاين 

8466 KB

فايل 1

 کار و فناوری- نهايي شده

 

 نسخه آنلاين 13/92 MB   فايل 1

 - انگلیسی- نهايي شده

 
 

7/99 MB

فايل 1

- كار انگليسي - نهايي شده

 نسخه آنلاين

814.50 KB

4.13 MB

فايل 1

فايل 2

كتاب فرهنگ و هنر پايه اول متوسطه- نهايي شده

دانلود DSL Speed 7.0 – نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

دانلود DSL Speed 7.0   نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

 

دانلود Dsl Speed

نرم افزار افزایش سرعت اینترنت

 

Dsl Speed 7.0  یک نرم افزار هوشمند است که سرعت اینترنت شما را تا حد الامکان افزایش میدهد. این نرم افزار فقط برای DSL PPPOE است و PPPOA NOR  مودم های دایال آپ  را پشتیبانی نمیکند. گاهی اوقات پیش می آید که سیستم از تمام پهنای باند استفاده نمیکند که در این مواقع Dsl Speed بسیار شما را کمک میکند.

همچنین این نرم افزار اتصالاتی چون  SDSL , IDSL , G.lite ADSL و … را پشتیبانی می کند و دارای محیطی بسیار ساده و دلنشین است که از بهترین قابلیت های افزایش سرعت برخوردار است. شما هم اکنون میتوانید برنامه Dsl Speed را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

ویژگی های اصلی نرم افزار DSL Speed :

-    سریع تر شدن بارگذاری صفحات وب

-   افزایش سرعت دانلود و آپلود

-   ترفند ذخیره سازی خطاهای  DNS در ویندوز های Xp/2000/7/Vista

-   و افزایش پهنای باند

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 4