مجله Playstation Official Magazine UK مجله ی رسمی پلی استیشن میباشد ویکی از پرمخاطب ترین مجله ها در خصوص بازیهای ویدیویی میباشد که به نقد وبررسی بازیها میپردازد بازیهایی که بزودی قرار است منتشر شوند یا منتشر شده اند . با ورود به نسل هشتم کنسول های بازی و نمایش اقتدار سونی با معرفی PlayStation4 این مجله علاوه بر نسل هفتم نسل جدید یعنی نسل هشتم هم را پوشش میدهد و به معرفی امکانات و بازیها ی نسل جدید نیز میپردازد  شما هم اکنون میتوانید شماره جدید این مجله را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

| شماره های جدیدتر از این مجله در ماه های آینده در سایت قرار خواهد گرفت |

 

Official Playstation magazin UK 2014 oct دانلود مجله Playstation Official Magazine UK   October 2014

 

 

هنوز چند روز از معرفی ویندوز ۱۰ نمی گذرد ، این در حالی است که مایکروسافت ساعاتی پیش نسخه ای آزمایشی از این ویندوز را برای دانلود عموم قرار داده است تا مشکلات آن توسط گروه های سازنده ، مشتریان و … بررسی و گزارش شوند . برای دانلود فایل ISO ویندوز ۱۰ می بایست در سایت مایکروسافت ثبت نام کنید که این کار حرکتی غیرعادی از این شرکت می باشد . باید توجه داشته باشید که این نسخه از ویندوز در مراحل ابتدایی توسعه است و دارای باگ های متعددی می باشد . نسخه ی موجود را می توانید به صورت مجازی در ویندوز خود نصب کنید تا با قابلیت های جدید ویندوز جدید مایکروسافت آشنا شوید و یا ویندوز فعلی خود را به این نسخه ارتقاء دهید . در ادامه می توانید با قابلیت های این ویندوز بیشتر آشنا شوید .

 

 | به همراه دانلود مراسم معرفی ویندوز ۱۰ در دو کیفیت متفاوت |

 

Win 10 دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز 10   Windows 10 Technical Preview

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

WinRar.Cover دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا WinRAR 5.11 Final

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

 

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، آپدیت شده ماه September 2014 |

 

Windows 8.1 AIO دانلود ویندوز 8.1 به همراه جدیدترین آپدیت ها   Windows 8.1 AIO x86/x64 September 2014

ادامه مطلب

Nmap مخفف Network Mapper میباشد و یک نرم افزار کاربردی برای جستجوی شبکه یا ممیزی امنیتی شبکه به شمار میاید. این نرم‌افزار توانایی دارد سیستم عامل (و نسخه‌های OS) سرویس دهنده‌ها و یا اعضا شبکه که در حال اجرا هستند را به همراه نوع packet filter‌ ها و دیوار آتش‌های مورد استفاده قرار گرفته شناسایی کند.بسیاری از مدیران شبکه و سیستم هم این نرم افزار را برای انجام وظایفی مانند صورت برداری از شبکه، مدیریت برنامه‌های به روز رسانی خدمات، و نظارت بر به روز شدن خدمات و میزبان‌های شبکه مفید می‌دانند.Nmap یک نرم افزار رایگان است که به همراه کدهای آن تحت واژه GNU GPL در دسترس می باشد.

 

Nmap 6.47 Final نرم افزار ارزیابی امنیت شبکه Nmap 6.47 Final

 

مطمئناً شما هم جزء کسانی هستید که شاید دلتان بخواهد آندروید را بر روی لپ تاپ یا PC خود تست کنید! اگر دوست دارید نرم افزارهای اندرویدی را به طور مستقیم بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و بدون نیاز به گوشی اندرویدی آن ها را تست کنید BlueStacks نرم افزاری فوق العاده برای این کار است .به این ترتیب شما قبل از نصب برنامه یا بازی مورد نظرتان در موبایل، می توانید آن را در کامپیوتر خود اجرا کنید و ببینید آیا همان برنامه مورد نظر شما هست یا خیر. این نکته را به فراموش نکنید که این برنامه همچنان در فازهای اولیه آزمایشی می‌باشد در نتیجه ممکن است در حین کار با آن مشکلاتی وجود داشته باشد.

BlueStacks App Player v0.8.12 Build 3119 Beta 1 نرم افزار اجرای برنامه های اندروید روی ویندوز BlueStacks App Player v0.9.3.4070

21 نکته در ایمیل مارکتینگ

تحقیقات نشان می دهد 93% از متخصصین بازاریابی معتقدند که ایمیل مارکتینگ برگشت سرمایه(ROI) عالی(22%)، خوب(44%) یا متوسط(27%) دارد و از این نظر بعد از بهینه سازی برای موتورهای جستجو در رتبه دوم قرار گرفته است.
موضوعی که در ایران به واسطه عدم وجود ابزارهای مناسب و آگاهی کافی به آن خیلی پرداخته نشده است.
اگر توسعه کسب و کارتان برای شما مهم است، اگر به دنبال پیشی گرفتن از رقباء هستید، اگر می خواهید به میزان قابل توجهی فروش خود را افزایش دهید.
پیشنهاد می کنم، اگر آب در دست تان است زمین گذاشته و این کتاب را بخوانید.
ایمیل مارکتینگ می تواند یک اتفاق بزرگ در کسب و کار شما باشد.

در ادامه...

دانلود نرم افزار پر طرفدار لاین برای:  pc , android , iphone , blackberry , windows phone , nokia asha  , firefox osWindows , windows 8 , Mac OS

 این نرم افزار از خود سایت رسمی http://line.me گرفته شده و برای اولین بار در سایت ارورد قرار داده شده...

لذت ببرید...

altaltaltaltaltaltalt

 

ادامه مطلب

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21 Build 10 Final

اینم هدیه ی ERWORD به همه ی طرفدارانش :)))

تقویم دسکتاپی یک نرم افزار ویژه و خودکار است که همیشه دسکتاپ شما را با جدیدترین پوسترها و اطلاعات به روز می کند.

   
   

توجه :

در صورتی که در اجرای برنامه با خطا روبرو شدید پس از نصب برنامه به روی فایل BazikhorhaCalendar راست کلیک کرده و گزینه Properties را انتخاب کنید. سپس در پنجره باز شده به سربرگ Compatibility مراجعه و گزینه Run this as an administrator را در انتهای پنجره علامت بزنید و پس از آن روی OK کلیک کنید تا پنجره بسته شود.

 

تقویم ماهانه 12 تصویر از 12 ماه سال است که بهترین بازی های سال آینده را به نمایش می گذارد.

   
   
   
   

یکی از امکاناتی که مایکروسافت در اختیار کاربران قرار می دهد امکان استفاده از فضای رایگان تحت وب است که می توان برای نگهداری آنلاین اطلاعات به صورت رایگان بهره گرفت. OpenDrive سرویسی است که مایکروسافت برای این کار در نظر گرفته است. Microsoft OneDrive این سرویس جهت ذخیره سازی ، سازماندهی و دانلود فایل‌ها و عکس‌های مورد علاقه شما بر روی سرورهای آنلاین ویندوز میباشد. و به شما امکان دسترسی از هر کامپیوتر در هر مکانی را از طریق اینترنت فراهم مینماید.توانایی ذخیره سازی اکثر فایل ها و فرمت ها و امکان هماهنگی با انواع سیستم ها نظیرگوشی ها و تبلت ها و قابلیت پیش نمایش از تصاویر با پشتیبانی از فرمت عکس ها برای نگهداری عکس ها بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود.برای استفاده از این سرویس فقط کافیست در وب سایت Windows Live SkyDrive ثبت نام نموده و این وب سایت به شما یک ID برای استفاده از سرویس ارائه مینماید.

 

Microsoft OneDrive 17.3.1171.0714 نرم افزار فضای ذخیره سازی مایکروسافت Microsoft OneDrive 17.3.1171.0714

 

NirLauncher مجموعه ای با بیش از ۱۵۰ نرم افزار رایگان و قابل حمل برای ویندوز می باشد که طی چند سال توسط وب سایت NirSoft توسعه یافته اند. شما با دانلود این نرم افزار کم حجم که به صورت رایگان ارائه شده است می توانید به راحتی به بسیاری از ابزار های مهم ویندوز دسترسی داشته باشید. این نرم افزار دارای بیش از صد برنامه ی مختلف و کاربردی برای ویندوز است که برای بازیابی پسوردهای مختلف، مشاهده و مدیریت کش مرورگر، ابزارهایی برای کار با شبکه، سیستم ها و هارد دیسک، برنامه های مربوط به پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری، ابزارهای مربوط به دسکتاپ و جستجو در ویندوز و … است .

 

NirLauncher 1.18.73 ابزارهای کاربردی ویندوز NirLauncher 1.18.73

آیا به دنبال نرم افزار کارامد و مطمئنی هستید که به شما در حفظ و نگهداری رمزهای عبور (پسوردها) و اطلاعات حساس، کمک کند؟ abylon KEYSAFE یک نرم افزار ساده و در عین حال قدرتمند برای مدیریت و نگهداری از پسورد ها ( رمز عبور ) و اطلاعات حساس و مهم شماست . یادآوری تمامی رمزهای عبوری که برای کارت های بانکی، حساب شبکه ی اجتماعی خود و ایمیل های خود و … دارید، در یک زمان واحد تقریبا ناممکن به نظر می رسد. با نرم افزار abylon KEYSAFE شما تنها یک رمز عبور اصلی دارید و باقی رمز های عبورتان توسط نرم افزار در فیلدهای خالی جایگذاری می شود . همچنین این نرم افزار از درگ و دراپ داده ها نیز پشتیبانی می کند و نیز یک ژنراتور تولید رمز عبور تصادفی نیز برای شما ارائه کرده است.

 

abylon KEYSAFE v12.00.07.2 نرم افزار نگهداری و مدیریت پسورد abylon KEYSAFE v12.00.07.2

Acoustica Pianissimo وی اس تی کم حجم در عین حال کاربردی و با صدای دل نشین و طبیعی پیانو است.این نرم افزار در واقع یک VST قدرتمند با قابلیت پشتیبانی انواع آلات موسیقی مجازی ، DAW و همچنین MixCraft می باشد. . این وی اس تی به صورت مستقل در نرم افزارهای آهنگسازی بارگذاری میشود و نیازی به Kontakt ندارد. نسخه مستقل نرم افزار از اکثر دستگاه های MIDI و WAVE , ASIO , Wave RT و.. پشتیبانی می کند. قیمت این نرم افزار در بازار جهانی در حدود ۵۰ دلار ( چیزی در حدود ۱۵۰٫۰۰۰ تومان ) است .این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۲۵۰ مگابایت Sample با حداکثر کیفیت Steinway و با استفاده از پردازش سیگنال های پیچیده و تکتیک های برنامه نویسی ، لذت کار با یک پیانوی واقعی را فراهم خواهد کرد.

 

Acoustica Pianissimo 1.012 نرم افزار شبیه ساز پیانو اکوستیک Acoustica Pianissimo 1.012

دانلود CyberLink PowerDVD Ultra 14.0.4412.58 پلیر قدرتمند

 

دانلود CyberLink PowerDVD Ultra

پلیر قدرتمند و همه کاره

 

CyberLink PowerDVD Ultra 14.0.441258 معروفترین نرم افزاری است که تا به حال در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری ارائه شده است. نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra محصول شرکت Cyberlink علاوه بر ایجاد محیطی شاد و سرگرم کننده قویترین نرم افزار جهت نمایش فایل های ویدئویی شما با بهترین کیفیت و شفافیت می باشد.

اولین نرم افزاری که به صورت کاملا جدید و نو تکنولوژی سه بعدی را به رایانه ها و تماشای فیلم ها کشانده است و شاید این مهم ترین خصوصیتی است که در این نسخه نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra به چشم می خورد. کیفیت HD در این نرم افزار بسیار بهبود یافته به طوری که کاربر در هنگام مشاهده یک فیلم گویی تصاویر زنده آن را مشاهده می کند. پشتیبانی از سه فرمت بسیار رایج MKV ، 3GP و FLV که امروزه به دلیل شرایط مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرند بخشی دیگر از قابلیت هایی است که در PowerDVD 13 قابل دسترس خواهند بود....

 

ادامه مطلب

دانلود Nero 2014 Platinum 15.0.10200   مجموعه ابزارهای نرو

 

دانلود Nero 2014 Platinum

 

Nero 2014 Platinum 15.0.10200 مجموعه نرم افزارهای چند رسانه ای نرو میباشد که به از جمله برنامه های آن می توان به ضبط و تبدیل ویدئو و تصاویر و ابزارهای سرگرم کننده اشاره کرد. نسخه جدید این برنامه با پشتیبانی کامل از ویندوز 7 و ویندوز 8 ارائه شده است. این برنامه تجربه لذت بردن از دیسک های بلوری را برایتان به ارمغان خواهد آورد. با استفاده از مجموعه بی نظیر نرم افزاری نرو شما می توانید هر نوع نیاز خود را از برنامه های کاربردی این شرکت رفع کنید و به طور سریع و آسان تمامی آنها را داشته باشید. برنامه تبدیل فرمت این مجموعه از آخرین فرمت های ویدئویی پشتیبانی می کند و ابزارهای قدرتمند ویرایش, رایت و تبدیل را برایتان ارائه میدهد.
با استفاده از آلبوم تصاویر این برنامه براحتی می توانید به تولید لیست پخش و نمایش اسلایدی تصاویر خود بپردازید و آنها را بازآفرینی کنید. در نرم افزار Nero Platinum پلیر قدرتمنید و همه کاره ای وجود دارد که قابلیت پخیش انواع فرمت های رسانه ای, صوتی و تصویری را دارا میباشد. با استفاده از برنامه پشتیبان گیری این برنامه می توانید از تمامی اطلاعات مهم خود به طور خودکار پشتیبان گیری کنید. در حال حاضر این برنامه از دیسک هایی با حجم بالاتر از 2 ترابایت و USB 3.0 پشتیبانی می کند. علاوه بر این شما می توانید از دستگاه NAS نیز برای پشتیبان گیری از اطلاعات شبکه ای استفاده کنید. هم اکنون می توانید برنامه Nero 2014 Platinum را از سایت ERWORD دریافت نمایید.

ادامه مطلب

دانلود Adobe After Effects CC 2014 13.0.2   نرم افزار ادوب افتر افکت

 

دانلود Adobe After Effects CC

نرم افزار ادوب افتر افکت

 

Adobe After Effects CC 2014 13.0.2 یکی از پیچیده ترین نرم افزارها در زمینه گرافیک متحرک و جلوه های تصویری سینمایی می باشد, همچنین نرم افزار زمان طولانی را صرف نصب نرم می کند و از رم کامپیوتر نیز استفاده بالایی می کند و همین چیزهاست که از نرم افزار انتظار می رود.  نرم افزار Adobe After Effects از مجموعه نرم افزار های ادوب یکی از حرفه ای ترین نرم افزار ها در زمینه طراحی سه بعدی و ساخت انییمشن می باشد و کاربران این حرفه به خوبی با این نرم افزار آشنا هستند اما آنچیزی که به این نسخه از نرم افزار اضافه شده است اضافه شدن ابزارهای 4 بعدی است که میتواند مورد توجه علاقمندان این نرم افزار قرار گیرد.

نرم افزار Adobe After Effects دارای رشته های متنی, رنگ جامد, دوربین, چراغ و همچنین لایه های سفارشی است به طوری که میتوانید با استفاده از ویژگی های ویرایشی و تنظیم و ترکیب عناصر یک اثر و انیمه با کیفیت بالا و سفارشی بسازید,از نمونه های از پیش تهیه شده نرم افزار نیز می توانید استفاده کنید. ابزار متعددی از جمله زمان معکوس و ماسک و … از جمله چیزهایی هستند که میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند تا اثر نهایی را هر چه بهتر سازند. شما میتوانید نسخه نهایی نرم افزار Adobe After Effects CC را از سایت ERWORD دریافت نمایید.

ادامه مطلب

 

دانلود Intel HD Graphics Drivers 15.36.3.3907 / 15.28.22.3517   درایور کارت گرافیک اینتل

 

دانلود Intel HD Graphics Drivers

درایور کارت گرافیک اینتل

 

 


Intel HD Graphics Drivers 15.36.3.3907 / 15.28.22.3517 درایور نسل های 2 و 3 کارت هار گرافیک Intel Core می باشد. با این برنامه امکان پردازش و ایجاد ارتباط پردازنده و کارت گرافیک فراهم می آید. در این پست نیز درایور کارت های گرافیک های اینتل مربوط به نسل های مختلف شرکت به صورت جداگانه برایتان آماده شده است. هم اکنون می توانید درایور Intel HD Graphics را از سایت ERWORD دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب

Paint.NET یک برنامه ی رایگان با حجم خیلی پایین برای ویرایش عکس های شما همانند فتوشاپ می باشد. این برنامه می تواند کارهای تقریبا حرفه ای شما را انجام دهد. برنامه از ابزارها و امکانات فراوانی برخوردار است و قابلیت اضافه شدن plugin را نیز دارد. در بعضی موارد قدرت این نرم افزار تا جایی عالی می باشد که با برنامه فتوشاپ برابری می کند Paint.net برای فایل های ادیت شده ی خود، پسوندی جداگانه با نام pdn دارد و این پسوند اختصاصی این برنامه می باشد. برنامه دارای قابلیت بازگشت (Undo) نامحدود می باشد و افکت های فراوانی را پشتیبانی می کند.همچنین می توانید لایه های (layer) فراوانی را تولید کنید و از آنها استفاده کنید.

 

Paint.NET 4.0 Final نرم افزار ویرایش عکس های گرافیکی Paint.NET 4.0 Final

دانلود BlueStacks 0.9.1.4057 + Root + Mod   نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

 

دانلود BlueStacks

نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

| به همراه آموزش فارسی |

+ Root + Mod Android 4.4.2 Kitkat

 

BlueStacks 0.9.1.4057 Beta نرم افزاری برای اجرای برنامه ها و بازی های نوشته برای اندروید بر روی کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها می باشد. نرم افزار BlueStacks با استفاده از فناوری LayerCake این امکان را به کاربرانش می دهد تا برنامه های کاربردی آندرویدی را در سیستم ویندوز کامپیوتر اجرا کنند.
پس از نصب نرم افزار بلو استکس بر روی سیستم شما می توانید به طور مستقیم برنامه آندرویدی را دانلود و نصب نمایید بدون اینکه از گوشی خود استفاده کنید.

 

برنامه بلو استکس با دقت بسیار به عنوان رابط بین ویندوز عمل می کند. با استفاده از این برنامه تمامی برنامه های آندرویدی اعم از بازی و نرم افزار در یک پنجره معمولی یا تمام صفحه (فول اسکرین) اجرا خواهد شد.  نرم افزار اجرای اندروید در کامپیوتر از 12 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه برنامه BlueStacks را از سایت ارورد دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 8