آیا به دنبال نرم افزار کارامد و مطمئنی هستید که به شما در حفظ و نگهداری رمزهای عبور (پسوردها) و اطلاعات حساس، کمک کند؟ abylon KEYSAFE یک نرم افزار ساده و در عین حال قدرتمند برای مدیریت و نگهداری از پسورد ها ( رمز عبور ) و اطلاعات حساس و مهم شماست . یادآوری تمامی رمزهای عبوری که برای کارت های بانکی، حساب شبکه ی اجتماعی خود و ایمیل های خود و … دارید، در یک زمان واحد تقریبا ناممکن به نظر می رسد. با نرم افزار abylon KEYSAFE شما تنها یک رمز عبور اصلی دارید و باقی رمز های عبورتان توسط نرم افزار در فیلدهای خالی جایگذاری می شود . همچنین این نرم افزار از درگ و دراپ داده ها نیز پشتیبانی می کند و نیز یک ژنراتور تولید رمز عبور تصادفی نیز برای شما ارائه کرده است.

 

abylon KEYSAFE v12.00.07.2 نرم افزار نگهداری و مدیریت پسورد abylon KEYSAFE v12.00.07.2

Acoustica Pianissimo وی اس تی کم حجم در عین حال کاربردی و با صدای دل نشین و طبیعی پیانو است.این نرم افزار در واقع یک VST قدرتمند با قابلیت پشتیبانی انواع آلات موسیقی مجازی ، DAW و همچنین MixCraft می باشد. . این وی اس تی به صورت مستقل در نرم افزارهای آهنگسازی بارگذاری میشود و نیازی به Kontakt ندارد. نسخه مستقل نرم افزار از اکثر دستگاه های MIDI و WAVE , ASIO , Wave RT و.. پشتیبانی می کند. قیمت این نرم افزار در بازار جهانی در حدود ۵۰ دلار ( چیزی در حدود ۱۵۰٫۰۰۰ تومان ) است .این نرم افزار با دارا بودن بیش از ۲۵۰ مگابایت Sample با حداکثر کیفیت Steinway و با استفاده از پردازش سیگنال های پیچیده و تکتیک های برنامه نویسی ، لذت کار با یک پیانوی واقعی را فراهم خواهد کرد.

 

Acoustica Pianissimo 1.012 نرم افزار شبیه ساز پیانو اکوستیک Acoustica Pianissimo 1.012

دانلود CyberLink PowerDVD Ultra 14.0.4412.58 پلیر قدرتمند

 

دانلود CyberLink PowerDVD Ultra

پلیر قدرتمند و همه کاره

 

CyberLink PowerDVD Ultra 14.0.441258 معروفترین نرم افزاری است که تا به حال در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی و تصویری ارائه شده است. نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra محصول شرکت Cyberlink علاوه بر ایجاد محیطی شاد و سرگرم کننده قویترین نرم افزار جهت نمایش فایل های ویدئویی شما با بهترین کیفیت و شفافیت می باشد.

اولین نرم افزاری که به صورت کاملا جدید و نو تکنولوژی سه بعدی را به رایانه ها و تماشای فیلم ها کشانده است و شاید این مهم ترین خصوصیتی است که در این نسخه نرم افزار CyberLink PowerDVD Ultra به چشم می خورد. کیفیت HD در این نرم افزار بسیار بهبود یافته به طوری که کاربر در هنگام مشاهده یک فیلم گویی تصاویر زنده آن را مشاهده می کند. پشتیبانی از سه فرمت بسیار رایج MKV ، 3GP و FLV که امروزه به دلیل شرایط مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرند بخشی دیگر از قابلیت هایی است که در PowerDVD 13 قابل دسترس خواهند بود....

 

ادامه مطلب

دانلود Nero 2014 Platinum 15.0.10200   مجموعه ابزارهای نرو

 

دانلود Nero 2014 Platinum

 

Nero 2014 Platinum 15.0.10200 مجموعه نرم افزارهای چند رسانه ای نرو میباشد که به از جمله برنامه های آن می توان به ضبط و تبدیل ویدئو و تصاویر و ابزارهای سرگرم کننده اشاره کرد. نسخه جدید این برنامه با پشتیبانی کامل از ویندوز 7 و ویندوز 8 ارائه شده است. این برنامه تجربه لذت بردن از دیسک های بلوری را برایتان به ارمغان خواهد آورد. با استفاده از مجموعه بی نظیر نرم افزاری نرو شما می توانید هر نوع نیاز خود را از برنامه های کاربردی این شرکت رفع کنید و به طور سریع و آسان تمامی آنها را داشته باشید. برنامه تبدیل فرمت این مجموعه از آخرین فرمت های ویدئویی پشتیبانی می کند و ابزارهای قدرتمند ویرایش, رایت و تبدیل را برایتان ارائه میدهد.
با استفاده از آلبوم تصاویر این برنامه براحتی می توانید به تولید لیست پخش و نمایش اسلایدی تصاویر خود بپردازید و آنها را بازآفرینی کنید. در نرم افزار Nero Platinum پلیر قدرتمنید و همه کاره ای وجود دارد که قابلیت پخیش انواع فرمت های رسانه ای, صوتی و تصویری را دارا میباشد. با استفاده از برنامه پشتیبان گیری این برنامه می توانید از تمامی اطلاعات مهم خود به طور خودکار پشتیبان گیری کنید. در حال حاضر این برنامه از دیسک هایی با حجم بالاتر از 2 ترابایت و USB 3.0 پشتیبانی می کند. علاوه بر این شما می توانید از دستگاه NAS نیز برای پشتیبان گیری از اطلاعات شبکه ای استفاده کنید. هم اکنون می توانید برنامه Nero 2014 Platinum را از سایت ERWORD دریافت نمایید.

ادامه مطلب

دانلود Adobe After Effects CC 2014 13.0.2   نرم افزار ادوب افتر افکت

 

دانلود Adobe After Effects CC

نرم افزار ادوب افتر افکت

 

Adobe After Effects CC 2014 13.0.2 یکی از پیچیده ترین نرم افزارها در زمینه گرافیک متحرک و جلوه های تصویری سینمایی می باشد, همچنین نرم افزار زمان طولانی را صرف نصب نرم می کند و از رم کامپیوتر نیز استفاده بالایی می کند و همین چیزهاست که از نرم افزار انتظار می رود.  نرم افزار Adobe After Effects از مجموعه نرم افزار های ادوب یکی از حرفه ای ترین نرم افزار ها در زمینه طراحی سه بعدی و ساخت انییمشن می باشد و کاربران این حرفه به خوبی با این نرم افزار آشنا هستند اما آنچیزی که به این نسخه از نرم افزار اضافه شده است اضافه شدن ابزارهای 4 بعدی است که میتواند مورد توجه علاقمندان این نرم افزار قرار گیرد.

نرم افزار Adobe After Effects دارای رشته های متنی, رنگ جامد, دوربین, چراغ و همچنین لایه های سفارشی است به طوری که میتوانید با استفاده از ویژگی های ویرایشی و تنظیم و ترکیب عناصر یک اثر و انیمه با کیفیت بالا و سفارشی بسازید,از نمونه های از پیش تهیه شده نرم افزار نیز می توانید استفاده کنید. ابزار متعددی از جمله زمان معکوس و ماسک و … از جمله چیزهایی هستند که میتوانند مورد استفاده قرار بگیرند تا اثر نهایی را هر چه بهتر سازند. شما میتوانید نسخه نهایی نرم افزار Adobe After Effects CC را از سایت ERWORD دریافت نمایید.

ادامه مطلب

 

دانلود Intel HD Graphics Drivers 15.36.3.3907 / 15.28.22.3517   درایور کارت گرافیک اینتل

 

دانلود Intel HD Graphics Drivers

درایور کارت گرافیک اینتل

 

 


Intel HD Graphics Drivers 15.36.3.3907 / 15.28.22.3517 درایور نسل های 2 و 3 کارت هار گرافیک Intel Core می باشد. با این برنامه امکان پردازش و ایجاد ارتباط پردازنده و کارت گرافیک فراهم می آید. در این پست نیز درایور کارت های گرافیک های اینتل مربوط به نسل های مختلف شرکت به صورت جداگانه برایتان آماده شده است. هم اکنون می توانید درایور Intel HD Graphics را از سایت ERWORD دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب

Paint.NET یک برنامه ی رایگان با حجم خیلی پایین برای ویرایش عکس های شما همانند فتوشاپ می باشد. این برنامه می تواند کارهای تقریبا حرفه ای شما را انجام دهد. برنامه از ابزارها و امکانات فراوانی برخوردار است و قابلیت اضافه شدن plugin را نیز دارد. در بعضی موارد قدرت این نرم افزار تا جایی عالی می باشد که با برنامه فتوشاپ برابری می کند Paint.net برای فایل های ادیت شده ی خود، پسوندی جداگانه با نام pdn دارد و این پسوند اختصاصی این برنامه می باشد. برنامه دارای قابلیت بازگشت (Undo) نامحدود می باشد و افکت های فراوانی را پشتیبانی می کند.همچنین می توانید لایه های (layer) فراوانی را تولید کنید و از آنها استفاده کنید.

 

Paint.NET 4.0 Final نرم افزار ویرایش عکس های گرافیکی Paint.NET 4.0 Final

دانلود BlueStacks 0.9.1.4057 + Root + Mod   نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

 

دانلود BlueStacks

نرم افزار اجرای بازی و برنامه های اندروید در کامپیوتر

| به همراه آموزش فارسی |

+ Root + Mod Android 4.4.2 Kitkat

 

BlueStacks 0.9.1.4057 Beta نرم افزاری برای اجرای برنامه ها و بازی های نوشته برای اندروید بر روی کامپیوترهای رومیزی و لپ تاپ ها می باشد. نرم افزار BlueStacks با استفاده از فناوری LayerCake این امکان را به کاربرانش می دهد تا برنامه های کاربردی آندرویدی را در سیستم ویندوز کامپیوتر اجرا کنند.
پس از نصب نرم افزار بلو استکس بر روی سیستم شما می توانید به طور مستقیم برنامه آندرویدی را دانلود و نصب نمایید بدون اینکه از گوشی خود استفاده کنید.

 

برنامه بلو استکس با دقت بسیار به عنوان رابط بین ویندوز عمل می کند. با استفاده از این برنامه تمامی برنامه های آندرویدی اعم از بازی و نرم افزار در یک پنجره معمولی یا تمام صفحه (فول اسکرین) اجرا خواهد شد.  نرم افزار اجرای اندروید در کامپیوتر از 12 زبان زنده دنیا پشتیبانی می کند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه برنامه BlueStacks را از سایت ارورد دریافت نمایید.

 

ادامه مطلب

نرم افزار ساخت PDF فارسی Nitro

نرم افزار ساخت PDF نیترو پرو Nitro Pro ابزاری  قدرتمندی برای ساخت فایل های پی دی اف PDF با پشتیبانی کامل از زبان فارسی میباشد . نرم افزار Nitro Pro امکان ساخت ساده و سریع اسناد PDF با کیفیت بالا از هر نوع فرمت یا محتوا را به شما می دهد. این محتوا ممکن است کاغذ اسکن شده ، صفحات گسترده ، پرزنتیشن ها ، گزارشات و غیره باشند.

امکانات نرم افزار Nitro Pro :
- جدید! پیش نمایش لایه های فایل قبل از ساخت فایل.
- جدید! اضافه شدن پلاگین جدید OutLook.
- جدید! اضافه شدن ابزار اندازه گیری.
- جدید! امکان اشتراک گذاری اسناد به صورت Cloud.
- ساخت PDF و اسناد PDF/A به صورت مجازی از پنجره های فایل های مختلف.
- تبدیل فرمت و ترکیب فایل ها درون یک سند PDF.
- تبدیل تمامی فایل ها به PDF به صورت دسته ای.
- اسکن صفحات کاغذ و تبدیل به PDF.
- ساخت PDF با یک کلیک از نرم افزارهای Microsoft Word، Excel و PowerPoint.
- ساخت اسناد PDF هوشمند به همراه بوکمارک ها ، لینک ها ، اطلاعات Metadata و رمزهای عبور از نرم افزارهای Microsoft Office.
- ذخیره PDF برای استفاده دوباره در MS Word، WordPerfect، OpenOffice و…

Foxit Advanced PDF Editor نرم افزاری حرفه ای و کامل جهت کار با فایل های پی دی اف است. این نرم افزار تمامی امکانات ساخت ، ویرایش ، نمایش و تبدیل فایل های pdf را در خود جای داده است که اگر میخواهید به صورت جزئی آنها را بررسی کنید به ادامه مطلب بروید. اما به طور اختصار باید گفت در زمینه ویرایش فایل های pdf نرم افزار همانند نرم افزار word تمامی امکانات را جهت ویرایش فراهم آورده و گویی که کاربر در حال ویرایش یک متن در نرم افزار word است. ویرایش پارگراف ها و تغییر فونت ها و حذف یا اضافه کردن اشیاء و عکس و… . در زمینه ساخت و تبدیل فایل های pdf ، این نرم افزار توانایی این را دارد تا بیش از ۲۰۰ فرمت اسناد که مسلما فایل های نرم افزار آفیس و عکس ها و صفحات html و… جز آنها هستند را به صورت pdf تبدیل کند و از انها یک فایل pdf بسازد. ادغام چندین فایل pdf و همچنین برداشتن  و حذف صفحاتی از داخل یک فایل pdf دیگر نیز در زمره توانایی های نرم افزار قرار دارد. برای قابلیت های جزئی تر به ادامه مطلب بروید. 

 

Foxit PDF editor نرم افزار حرفه ای و کامل پی دی اف Foxit Advanced PDF Editor 3.00

 

Internet Download Manager: معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21.7 Final

 

Xara Web Designer Premium نرم افزاری بسیار قدرتمند و حرفه ای برای طراحی صفحات وب با استفاده از تکنولوژی HTML و CSS و JavaScript می باشد. توسط این نرم افزار نیازی به داشتن توانایی فنی و همچنین نوشتن حتی یک خط کد نخواهید داشت چرا که تمامی مراحل طراحی و ساخت در این نرم افزار توسط ویرایشگرهای بصری و دیداری خواهد بود و شما کافی است با صرف وقت و دقت به سادگی کلیک کردن وبسایت را طراحی کنید. وبسایت های طراحی شده توسط این نرم افزار با مرورگرهای مختلف نظیر فایرفاکس،کروم،اپرا و سافاری و… سازگاری دارند و از نظر بهینه سازی برای موتورهای جستجو کاملاً بهینه شده و Seo Optimized هستند. همچنین با انواع رزولوشن ها سازگاری دارند و به اصطلاح ریسپانسیو یا واکنش گرا می باشند و همچنین در سیستم عامل های iOS و Andorid نیز به راحتی بارگزاری می شوند. از نظر گرافیکی نرم افزار به طور کامل دارای ابزارهای طراحی بوده و بدون هیچ نیازی به نرم افزارهای گرافیکی میتوانید ظاهر گرافیکی وبسایت را طراحی نماید. این نرم افزار به طور کامل دارای ابزارهای گرافیکی جهت طراحی ظاهر و ابزار کدنویسی برای کدنویسی است و به هیچ نرم افزار ثانویه نیاز ندارد. قابلیت قرار دادن موزیک و ویدیو و فایل های پی دی اف الصاقی نیز در صفحات طراحی شده توسط Xara Web Designer وجود دارد. قابلیت ساخت صفحات فلش نیز با توجه به امکانات موجود نرم افزار وجود دارد.  

 

Xara Web Designer 10 cover طراحی آسان ولی حرفه ای وبسایت با MAGIX Web Designer 10 Premium

 

 

 

Internet Download Manager

Internet Download Manager 6.20 Build 5 Final Retail یا همان IDM یک نرم‌ افزار مدیریت دانلود است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل استفاده‌ است. Internet Download Manager ، دانلودها را به چند رشته تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود سریع‌ تر انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، نت‌اسکیپ، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند. تاکنون گزارشی مبنی بر اینکه IDM محتوی جاسوس‌افزار یا adware باشد، منتشر نشده‌است. IDM می‌تواند فیلم‌هایی که در وبسایت‌ ها مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی را به نام Download this video در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌توان فیلم یا صدا را بارگیری کرد. با اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را افزايش دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.

 

قابلیت های نرم افزار Internet Download Manager 

 

در ادامه ی مطلب....

سلام به همه ی بچه های عاشق کد های تقلب...

امروز مثل همیشه داشتم توی اینترنت وبگردی میکردم که به یه نرم افزار باحال ولی مسخره برخوردم که همین برنامه ایه که میبینین برای کد های تقلبو این چیزاس برای xbox و 3 و یه چنتا کنسول دیگس امیدوارم خوشتون بیاد ولی دلتونو با این برنامه خوش نکنین سوپرایز اصلی تو راه...

Cheat Book Issueنام نرم افزاری کم حجم است که به گیمر ها این امکان را می دهد که کدهای تقلب ۳۶۵ بازی معروف PC و ۲۲ بازی معروف کنسولهای مختلف بازی مانند PS3 ، Xbox و PSP‌ را در یک مجموعه داشته باشند. این نسخه از برنامه که برای دانلود قرار داده شده نسخه  آپدیت شده و ۲۰۱۳ می باشد که تقریبا تمام بازیهای معروف در رده های مختلف مانند استراتژیک و اکشن را در بر می گیرد.

کتاب کد تقلب بازیهای معروف

Cheat Book Issue | Size: 5 MB | Direct Link

 

 

ادامه مطلب

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۲۵ فایل EPS شامل ده ها آیکون متنوع را آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت EPS به همراه یک فایل پیش نمایش JPG می باشند .

 

Icon Set مجموعه آیکون های متنوع Different Icons Set

Foxit Reader به گفته سایت سازنده بیش از ۵۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا داردو در همان مطلب هم ذکر شده است که وقتی کاربری برای اولین بار از این ابزار استفاده می کند ماه ها و حتی سال ها از آن بهره می برد. محیط کاربری نرم افزار هم فوق العاده ساده و در عین حال جذاب است که به افزایش رضایت کاربران کمک زیادی می تواند بکند. برای این که ابزاری ساده و در عین حال کارآمد داشته باشید پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دریافت کرده و برای همیشه خیالتان را بابت گشودن اسناد PDF راحت نماید.

 

Foxit Reader 6.2.0.0429 مشاهده اسناد PDF با Foxit Reader 6.2.0.0429

 

 

 

 

 

opera new نسخه جدید مرورگر اپرا Opera 21.0 Final

Mozilla Firefox نسخه نهایی مرورگر سریع فایرفاکس Mozilla Firefox 29.0.1 Final

Google.Chrome.Cover مرورگر محبوب و سریع گوگل کروم Google Chrome 35.0.1916.114

Internet.Explorer.Cover نسخه جدید مرورگر مایکروسافت Internet Explorer 11.0.9600.17107

 

ادامه مطلب

ooVoo نرم افزاری جهت ارتباط صوتی و تصویری می باشد . نرم افزار ooVoo ابزار حرفه ای و محبوب برای برقراری ارتباط های تصویری می باشد . قادر به ارتباط تصویری همزمان با ۱۶ نفر در سراسر دنیا می باشد. که مهم ترین ویژگی این برنامه به حساب می آید . قابلیت چت نوشتاری نیز برای کاربران فراهم شده است . این برنامه برای سیستم عامل های ویندوز ، مک ، آندروید ، آیفون می توانید نصب نمایید . این نرم افزار قابلیت ارسال فایل و دریافت فایل همزمان را دارد که یکی از امکانات این نرم افزار می باشد . آخرین نسخه منتشر شده توسط شرکت ooVoo نسخه ۳.۶.۳.۱۱ می باشد که به صورت رایگان در دنیای مجازی منتشر شده است . یک امکان این برنامه داشتن تماس تلفنی به سراسر جهان یکی از ده ها قابلیت های این نرم افزار می باشد . در سایت اصلی این نرم افزار ذکر شده است که می توانید بدون داشتن اکانت در سایت با استفاده از اکانت فیس بوک لوگین نمایید.

ooVoo 3.6.3.11 ارتباط صوتی و تصویری ooVoo 3.6.3.11

 

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

 

Skype.Cover تماس صوتی و تصویری رایگان با اسکایپ Skype 6.16.0.105

 

 

تعداد صفحات : 8