شاید تا کنون بای شما پیش آمده باشد که دوست شما نیاز به کمک و راهنمایی در خصوص سیستم عامل خود دارد ولی نمی تواند توضیحات شما را به کار ببرد و نیاز است خود شما این تغییرات را اعمال کنید. Ammyy Admin Corporate نرم افزاری مفید و کاربردی جهت کنترل رایانه از راه دور می باشد که به کاربران کمک می کند تا جهت ارائه خدمات پشتیبانی به دوستان، آشنایان و مشتریان خود از راه دور و از طریق اینترنت به کامپیوتر آنها متصل شده و مشکلات نرم افزاری آنها را مرتفع نمایند.

 

Ammyy Admin Corporate 3.5 Final نرم افزار کنترل رایانه از راه دور Ammyy Admin Corporate 3.5 Final

Beauty Guide نرم افزاری مخصوص آرایش ، زیباسازی و روتوش چهره ها می باشد که محصول شرکت Two Pilot و مخلوطی از دو نرم افزار این شرکت به نام های MakeUp Guide و Cosmetic Guide می باشد و شما با دانلود این نرم افزار قابلیت های دو نرم افزار نامبرده را یکجا خواهید داشت. توسط این نرم افزار ساده و کاربردی میتوانید نقص های روی صورت نظیر جوش ها ، لک ها ، پف کردگی ، چین و چروک ، حذف خراشیدگی ها و… را از بین ببرید و همچنین میتوانید برای آرایش چهره از رژ صورت و لب ، سایه چشم ، پودر ، تغییر رنگ چشم ، خط چشم و… نیز استفاده کنید. این نرم افزار بسیار ساده و کاربردی است و همچنین در ابتدای نرم افزار فیلم های آموزشی مربوط به هرکدام از ابزار درون خود نرم افزار وجود دارد و با مشاهده آنها نحوه استفاده از ابزارها را خواهید آموخت.

 

Beauty%20Guide%202.2.1 نرم افزار آرایش و رتوش چهره ها Beauty Guide 2.2.1

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.21 Build 15 Final

Google Drive یکی دیگر بهترین خدمات کمپانی گوگل، یک سرویس ابری تحت وب برای افراد جهان می باشد که امکان نگهداری، اجرا و همگام سازی فایل های شما با دیگر کاربران جهان را در اختیارتان قرار می دهد! اگر شما فضای کافی در دسکتاپ خود ندارید می توانید آن را در گوگل درایو آپلود کنید و در هر زمان به آن دسترسی داشته باشید و ان را با دیگران به اشتراک بگذارید .ایل گفتن هست که در سرویس درایو گوگل فرمت رایج فایل ها Google Document می باشد که می توان بصورت آنلاین هم فایل ها را به آن تبدیل کرد و به اشتراک عموم گذاشت. سقف حجم رایگان برای هر اکانت ۵ گیگ می باشد.همچنین میتوانید اسناد، عکس ها، فیلم ها خود و … را ویرایش کرده و ان ها را ذخیره کنید.

 

Google Drive 1.6.3837.2778 نرم افزار فضای مجازی گوگل Google Drive 1.6.3837.2778

 

Room Arranger نرم افزاری عالی برای طراحی سه بعدی اتاق،آپارتمان و طبقه با ظاهر کاربری بسیار ساده می باشد. کافی است ابتدا با ابزارهای نرم افزار آشنا شوید و بعد از دقایقی به راحتی نسبت به طراحی خود اقدام نمایید. از نکات مهم این نرم افزار که مسلماً برای معماران حائز اهمیت است،رعایت مقیاس در طراحی و وجود اندازه در طرح ها می باشد از این رو طراحی ایجاد شده کاملاً قابل استفاده استفاده و ارائه به کارفرما و مشتری است. نرم افزار با دارا بودن کتابخانه ای کامل از انواع مبلمان،طرح دیوارها،طرح سقف،نور پردازی،اشیاء،گیاهان،رنگ،بافت ها و… هیچ کمبودی در طراحی ظاهری از خود ندارد. لازم به ذکر است نرم افزار از استاندارد VRML پشتیبانی میکند. طرح ساخته شده قابل پرینت و یا ارائه به صورت تصویری در دنیای وب نیز می باشد. نرم افزاری دارای بخشی به نام Wall Editor می باشد که بسیار کاربردی است. در این بخش پلان خودتان را به نرم افزار ارائه میدهید و کار دیوار گذاری توسط خود نرم افزار به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد و شما کافی است نسبت به طراحی داخلی آنها اقدام نمایید. برای مشاهده طرح خودتان میتوانید هرلحظه طرح را در زاویه ای مختلف مشاهده نمایید. برای پرینت و خروجی گرفتن نیز همینطور خواهد بود و از هر زاویه ای میتوانید خروجی تهیه کنید.

 

Room%20Arranger%207.5.0.407 نرم افزار طراحی سه بعدی داخلی ساختمان Room Arranger 7.5.0.407

 

Foxit PhantomPDF نرم افزاری بسیار کامل و قدرتمند در زمینه ساخت،ویرایش و مدیریت فایل های pdf می باشد. فایل های پی دی اف باتوجه به قابلیت هایی که دارند امروزه به یکی از پر مصرفترین فایل ها تبدیل شده اند و میتواند گفت در سطح فایل های نرم افزار آفیس در حال استفاده هستند.  در مرحله اول نرم افزار بسیار عالی برای ساخت فایل های pdf از دیگر اسناد می باشد. فایل هایی نظیر XLS, XLT, DOC, DOCX, PPT, PPTX, POT, PPTM, BMP, JPG, GIF, TIF, PNG, text که تماماً قابلیت تبدیل شدن به فایل pdf را دارند. همچنین تبدیل برعکس این فرایند یعنی تبدیل فایل pdf به انواع فایل های نامبرده شده که در زمینه نرم افزار دارای ocr نیز بوده و میتواند فایل های عکس نظیر jpg دارای متن را نیز به فایل های pdf کاملاً قابل ویرایش که حتی متن آنها نیز قابل ویرایش است تبدیل نماید. در زمینه ویرایش قابلیت ویرایش خط به خط متن فایل ها امکان پذیر است و حتی کاربر میتواند متن و پارگراف ها را ویرایش و جابجا نماید. قابلیت کامنت گذاشتن برای کلمات و جملات و همچنین highlight کردن یا علامت گذاری خطوط و کلمات به صورتی ماژیک های مارکر در دنیای واقعی که توسط این نرم افزار فراهم آمده است. قابلیت تغییر اندازه فونت ، تغییر رنگ و… نیز امکان پذیر می باشد. همچنین برای ویرایش اشیاء و عکس های درون فایل pdf نیز امکانات فراوانی نظیر تغییر اندازه و تغییر موقعیت یا اضافه کردن یا حذف آنها فراهم است. قابلیت رسم اشیاء توسط خود کاربر نظیر دایره و مثلث و مستطیل و… نیز وجود دارد. قابلیت قرار دادن واترمارک و لوگو و امضاء دیجیتال و مهر زدن فایل های پی دی اف در کنار قابلیت فشرده سازی و قرار دادن پسورد و محدود کردن دسترسی به فایل های pdf نیز از جمله توانایی های نرم افزار محسوب می شود. قابلیت جزئی زیادی درون نرم افزار وجود دارد که امکان نامبردن تمامی آنها نیز و به طور کل باید گفت نرم افزاری بسیار کامل در زمینه ویرایش و مدیریت فایل های پی دی اف می باشد.

Foxit.PhantoPDF.Cover ویرایش و مدیریت قدرتمند فایل پی دی اف با Foxit PhantomPDF Business 7.0.5.1021

Wondershare DVD Creator یک نرم افزار بسیار قدرتمند و در عین حال ساده و حرفه ای در زمینه تبدیل فرمت های تصویری به فرمت های قابل پخش در دستگاه های پلیر خانگی می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی اقدام به تبدیل هر نوع پسوند فایل تصویری به پسوند قابل پخش در دستگاه های خانگی نمایید و همچنین می توانید با قابلیت Drag And Drop یا همان کشیدن و رها کردن تعداد نامحدود فایل را انتخاب و با زدن گزینه استارت به صورت دسته جمعی اقدام به تبدیل نمایید و لازم به ذکر می باشد که می توانید بلافاصله پس از هر تبدیل فایل مورد نظر را به صورت اتوماتیک توسط نرم افزار تکثیر نمایید. همچنین شما می توانید به آسانی ایمیج های DVD ایجاد کنید و آنها را بر روی هارد دیسک ذخیره کنید.

WS.Dvd.Creator.Cover ایجاد و ویرایش دی وی دی با Wondershare DVD Creator 3.2.0.1

سیستم شما همیشه و در هر زمان نمی تواند بالاترین کارایی خود را از لحاظ نرم افزاری داشته باشد و طبیعتا در صورت مواجه شدن با مشکلات، کاربر مایل است که سیستم به وضعیت خوب چند وقت پیش خود بازگردد. سیستم عامل ویندوز از ویندوز Me به بعد با خود بخشی به نام Windows Restore را دارا بوده که قادر به بازگرداندن سیستم تا حد امکان به آخرین وضعیت خوب قبلی خود می باشد. ولی این بخش نیز مانند باقی بخش های سیستم عامل ویندوز به طور تخصصی و به عنوان بهترین برای این کار مناسب نیست و فقط تعدادی از فایل ها را به حالت قبل بر می گرداند. Rollback Rx نرم افزاری قوی برای بازگردانی سیستم است و از هدر رفتن داده ها جلوگیری می کند و قابل استفاده کاربرهای خانگی و IT پیشرفته می باشد و مشکلات مهم کامپیوتر را رفع می کند. ابزاری عالی برای بازگردانی سیستم و اطلاعات آن به زمان قبل است و بسیاری از مشکلات پیش آمده مرتبط با ویروس ها و ایراد های سیستم را می تواند حل کند. بنابراین تمامی عملیات تعمیری و بازگردانی اطلاعات شما از این پس می تواند تنها طی چند ثانیه و چند کلیک موس صورت گیرد.

 

RollBack Rx Professional 10.2 Final نرم افزار بازگردانی حرفه ای اطلاعات RollBack Rx Professional 10.2 Final

Show My IP نرم افزاری بسیار کوچک، رایگان و کاربردی می باشد که به وسیله آن می توانید آدرس آی پی سیستم خود را مشاهده نمایید. نرم افزار Show My IP قابل حمل بوده و نیازی به نصب شدن ندارد. امیدواریم این نرم افزار مورد قبول شما عزیزان در ارورد واقع شود...

WinMend Disk Cleaner کسانی که مدت مدیدی از سیستم عامل ویندوز استفاده کرده اند به خوبی میدانند که به مرور زمان تعداد زیادی از فایلهای زائد در کامپیوتر آنها انباشته میگردد که با روشهای معمولی قابل پاکسازی نمیباشند . این دسته از فایلها که بعضی از آنها اصولا غیر قابل رویت میباشند در Document And Setting ، پوشه اصلی ویندوز ، پوشه System 32 و حتی ریشه درایو C بوجود میایند و اندک اندک سبب کندی ویندوز میگردند تا جایی کاربر بلاخره ناچار از نصب مجدد ویندوز گردد که آن نیز لاجرم از صرف وقت و هزینه میباشد .WinMend Disk Cleaner یکی از کوچکترین نرم افزارهای پاکسازی این دسته از فایلها میباشد که با اجرا گاه به گاه آن میتوانیم به مقدار قابل توجهی بر عمر سیستم عامل بیفزاییم .

WinMend.Disk.Cleaner.Cover بهینه سازی ویندوز با حذف فایل های زاید با WinMend Disk Cleaner 1.5.7.0

WinMend Registry Cleaner نرم افزاری کاربردی برای بهینه سازی رجیستری ویندوز می باشد. این نرم افزار قدرتمند و با ابزارهای مختلف خود می تواند مشکلات ویندوز را برطرف نموده و باعث افزایش سرعت ویندوز شود. شما همچنین با این نرم افزار می توانید از رجیستری ها بک آپ بگیرید و همینطور از آن برای تبدیل به رجیستری در آینده استفاده کنید.

WinMend.Registry.Cleaner.Cover بهینه سازی و پاک سازی رجیستری با WinMend Registry Cleaner 1.7.0.0

WinMend Data Recovery نرم افزاری قدرتمند برای بازیابی فایل های حذف شده به هر نحو است. بعد از بین رفتن فایل ها بایستی سریعا بدون ایجاد تغییرات دیگر در هارد دیسک نسب به بازیابی فایل ها اقدام کرد. با این نرم افزار میتوانید با جستجو اسکن قدرتمند درون هارد دیسک ، فلش مموری ها و کارت های حافظه میتواند فایل های حذف شده را بازیابی کند. این نرم افزار توانایی خوبی در جستجو جزئی درون حافظه ها دارد و میتواند به طور کلی یا جزئی درون حتی فولدری خاص را برای بازیابی فایل ها جستجو کند. همچنین دارای تنظیماتی جهت مشخص کردن حجم فایل ، فرمت فایل و… دارد تا جستجو سریعتر و دقیق تر انجام شود. نرم افزار از پروتکل های FAT12 / FAT16 / FAT32 / NTFS / NTFS5 پشتیبانی میکند. کاربرد با این نرم افزار بسیار ساده و بدون دردسر است و میتوانید بسیار سریع نسبت به بازیابی فایل های حذف شده اقدام کنید.

WinMend.Data.Recovery.Cover بازیابی فایل های حذف شده با WinMend Data Recovery 1.4.9.0

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

KLite Mega Codec برترین مجموعه کدک های پخش مالتی مدیا K Lite Codec Pack Update 10.8.2

نرم افزار AdFender با ممانعت از نمایش تبلیغات امکانی را برای شما فراهم می کند تا بدون هیچ تبلیغات مزاحمی به مرور صفحات وب بپردازید که این کار به نوبه خود باعث افزایش سرعت بارگذاری صفحات شده و در پهنای باند مصرفی اینترنت شما نیز صرفه جویی می شود. بازاریابی و تبلیغات موثر در اینترنت امروزه بسیار رایج شده است و این امر موجب شده تا وارد هر وب سایتی که می شویم با تبلیغات زیادی مواجه شویم که برخی اوقات بیشتر حجم نمایش صفحه را به خود اختصاص داده اند که ممکن است دیدن هرباره این تبلیغات بسیار خسته کننده باشد.استفاده از این برنامه نیاز به هیچ آموزش خاصی ندارد و پس از نصب آن می‌توانید نتیجه عملکرد آن را در مرورگر خود مشاهده کنید.

 

AdFender 1.82 نرم افزار حذف تبلیغات در وب AdFender 1.82

با توجه به نیازهای دیرینه بشری و دقت خاص جامعه امروزی به ظاهری آراسته، رشته هایی مثل مد و طراحی لباس به عرصه ظهور رسیده اند. رشته طراحی مد و لباس از رشته های بسیار مدرن و پر طرفدار می باشد. افرادی که جذب این رشته می شوند، در پایان تحصیلات خود تخصص های بسیار بالایی در زمینه طراحی لباس، پارچه ،دوخت، الگوسازی و … کسب می نمایند.با استفاده از Marvelous Designer می توانید طرح و ایده های مدرن برای لباس را خلق کنید و آنها را با دقت بسیار بالا رندر کنید، و الگوهای دقیقی را بدون استفاده از الگوهای CAD طراحی نمایید.چه هدف شما طراحی پیراهن های ساده باشد و یا لباس های مجلسی پر زرق و برق این برنامه قادر به درآوردن جنس لباس و پارچه با دقت بالا بوده و می توانید مشخصات فیزیکی دلخواه خود را با جزئیات بالا مثل شکل و جنس دکمه و سایر متعلقات بر روی طراحی های خود اعمال کنید.یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار هماهنگ سازی ویرایش الگو و دراپینگ ۳ بعدی برای طراحی تعاملی می باشد. به این معنی که هر گونه تغییرات در الگو را به صورت کامل و بلافاصله بر روی دراپینگ لباس های سه بعدی منعکس می کند. این نرم افزار از انواع خواص فیزیکی پارچه ها از جمله: کششی، برشی، خم، سفتی، چگالی، ضخامت و … پشتیبانی می کند و کنترل این پارامترها به شما در شبیه سازی هر چه ببهتر مدل های طراحی شده کمک می کند.

 

Marvelous Designer 3 v1.4.14.7701 Enterprise نرم افزار طراحی لباس Marvelous Designer 3 v1.4.14.7701 Enterprise

آیا تا بحال برای اجرای بعضی برنامه ها خصوصا اجرای بازی هایی که حافظه RAM زیادی برای اجرانیاز دارد دچار مشکل شده اید؟ نرم افزار Memory Release Master سیستم شما را همیشه کنترل می کند. و به شما نشان میدهد که چه مقدار از فضای حافظه، سی پی یو و حافظه کمکی شما چه مقدار استفاده شده است.یکی از ابزارهای فوق العاده این نرم افزار Compers می باشد که به کمک ان می توانید حافظه رم سیستم خود را که توسط برنامه های درحال اجرا اشغال شده است را فشرده کرده و فضای بیشتری برای اجرای برنامه های جدید ایجاد کنید. طرزکار برنامه به اینصورت است که در مواردنارسایی وکمبود حافظه ، دیتاهای قدیمی را از روی دیسک حافظه با عملیاتی موسوم به Swap (معاوضه) برمی دارد تا برای اجرای برنامه جدید حافظه آزاد شود.سپس فضا را به برنامه جدیدی که میخواهد اجرا شود میدهد،با آزادشدن حافظه دیگر مشکل کمبود حافظه در میان نخواهد بود.

 

Memory Release Master v7.1.0.8260 نرم افزار مديريت حافظه سيستم Memory Release Master v7.1.0.8260

نرم افزار قدرتمند و بی رقیب DAEMON Tools Ultra ابزاری پیشرفته در امر شبیه سازی CD/DVD می باشد که به شما امکان ایجاد یک کپی پشتیبان به صورت ایمیج از دیسک را می دهد. این کپی برابر اصل با استفاده از درایو مجازی DAEMON Tools می تواند بدون نیاز به نسخه اصلی دیسک در اجرای بازی و یا نرم افزار ی که به CD یا DVD خود برای اجرا نیاز دارد مورد استفاده قرار گیرد.همچنین قابل ذکر است که نرم افزار اکثر Image های محافظت شده و غیر محافظ اعم از: Safedisc, Securom, Laserlock, Lockblocks و… را اجرا می نماید مثل اینکه CD/DVD اصل برنامه را در اختیار دارید! همچنین خود برنامه نیز قادر است از تمام سی دی و دی وی دی ها فایل ایمیج iso تهیه کند.

 

DaemonTools.Ultra.Cover ایمیج گیری و ساخت درایو مجازی با DAEMON Tools Ultra 2.4.0.0280 Multilingual

نسخه جدید پلیر محبوب KMPlayer با ورژن The KMPlayer 3.9.1.129 Final منتشر شده است. KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

KMPlayer.Cover پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا توسط The KMPlayer 3.9.1.129 Final

Bitsum Technologies Process Lasso نرم افزاری بسیار عالی برای بهینه سازی پروسه ها،هسته های سی پی یو و مصرف پاور سیستم می باشد. این نرم افزار بسیار هوشمند با اولیت و طبقه بندی پروسه های در حال اجرا از مهم به کم اهمیت نسبت به اجرای هرچه بهتر نرم افزارها و پروسه های در حال اجرا یاری میدهد. همانطور که میدانید ویندوز به صورت عادی نسبت به تقسیم منابع سیستمی اقدام می نماید که این فرایند باعث به وجود مشکل در زمانی خواهد شد که کاربر نرم افزارها و پنجره های زیادی را اجرا کرده است. Process Lasso با تنظیم priority و اولیت بندی میتواند منابع سیستمی را به طور متناسب تقسیم نماید. این قابلیت با الگوریتم ProBalance انجام خواهد شد که در نرم افزار ایجاد شده است که نسبت به تقسیم منابع به صورت اولیت بندی انجام می شود. نحوه تشخیص اولیت ها به این صورت خواهد بود که نرم افزار با شناسایی پنجره و نرم افزاری که در آن موس و کیبرد فعال است ، اولیت مصرف بیشتر از منابع سیستم مانند ram و cpu را به آن خواهد داد و منابع سیستم کمتری را به نرم افزارها و پنجره های غیرفعال ارائه میدهد. حال در کنار این قابلیت ، توانایی تنظیمات قابل ذخیره سازی نیز وجود دارد، یعنی میتواند اولیت نرم افزارها و پنجره ها را از قبل برای Bitsum Technologies Process Lasso تعریف کنید تا به صورت اتوماتیک نرم افزار منابع بیشتری را رد اختیار آنها قرار دهد.

 

Bitsum Technologies Process Lasso Pro 7.0.0.0 نرم افزار بهینه سازی پروسه ها Bitsum Technologies Process Lasso Pro 7.0.0.0

 

تعداد صفحات : 8