Mobogenie 2.2.5.21 نرم افزار رایگان با محیط کاربری آسان جهت مدیریت گوشی اندروید میباشد. به کمک نرم افزار شما میتوانید از گوشی آندروید خود فایل پشتیبان تهیه کنید و در رایانه خود نگهداری کنید تا در صورت لزوم بازگردانی کنید. امکان مدیریت برنامه ها ، پیامکها ، انتقال فیلم ، موزیک ، عکس ، و ... از رایانه به گوشی آندروید و بالعکس امکانپذیز است . نرم افزار لیستی از برترین وب سایت ها را جهت دانلود فیلم و عکس و ... برای دانلود در اختیار شما قرار میدهد.

امکان ویرایش دفترچه تلفن ، مدیریت پیامک و ارسال پیامک از طریق نرم افزار برخی از قابلیتهای نرم افزار رایگان Mobogenie میباشد.

Mobogenie

 

ادامه مطلب

دانلود بازی Angry Birds GO 1.0.6 برای اندروید + نسخه نامحدود و دیتا

 

دانلود بازی Angry Birds GO برای اندروید

| به همراه Data نسخه بی نهایت|

 

Angry Birds GO 1.0.6 نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین در سبک مسابقه ای است که در سال ۲۰۱۳ توسط Rovio Mobile ساخته و برای سیستم عامل اندروید و آیفون عرضه شده است . در بازی انگری بردز گو با کاراکتر های معروف انگری بردز در مسابقات اتومبیل رانی شرکت خواهید نمود, در این میان همان خوک های سبز دردسر ساز این بار در این بازی سعی در انحراف مسیر و اذیت شما بر خواهند آمد و شما باید با سرعت فوق العاده زیاد همزمان با آنها نیز مقابله کنید. هر کاراکتر بازی Angry Birds GO ماشین مخصوص به خود را دارد که البته قابل تغییر و شخصی سازی نیز میباشد.

در بازی انگری برد گو که در جزیره پیگ ها انجام میشود, سرعت فوق العاده و المان های مختلف بازی و ماشین سواری را تجربه خواهید کرد شما همچنین در این بازی خواهید توانست با پیروزی در دورهای مختلف بازی ماشین و مهارت خود را ارتقا داده و بر چذابیت بازی بیافزایید. هم اکنون می توانید بازی Angry Birds GO را برای اندروید با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

 

ادامه مطلب

 
  •  Plants vs. Zombies بازی بسیار جذابی و پرطرفداری است که در عین سادگی توانسته توجه خیلی از بازی دوستان را به خود جلب کند. امروز نسخه اندروید این بازی زیبا را در اختیار شما قرار میدهیم. در بازی شما نقش یک باغبان را دارید که وظیفه کاشت گیاهان مختلف را بر عهده دارد اما زامبی ها به شما حمله میکنند و شما باید از گیاهان خود محافظت کنید و  در انتهای هر مرحله گیاهان خود را حفظ و امتیاز بیشتری بگیرید. با اینکه بازی خیلی ساده به نظر میرسد اما با شروع بازی متوجه جذابیت بازی خواهید. برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب

 دانلود Asphalt 8: Airborne v1.0.1 - بازی آسفالت 8 اندروید !

نصب کاملا آفلاین تست شده

اضافه شدن خودروهای رویایی جدید و تغییرات چشمگیر دیگر

با سرعت برانید و گرد و غبار به پا کنید! اکنون نسخه هشتم بهترین و محبوب ترین بازی مسابقه ای اندروید منتشر شده است. با سرعت برانید و یک رانندگی پر از هیجان و خطر را با فیزیک عالی تجربه کنید!

 

 

 
  • بهبود گرافیک و گیم پلی بازی

    نسخه تست شده (نصب کاملا آفلاین)

    نقد و بررسی کامل بازی

 

  • کمتر کسی است که نام بازی Doodle Jump را نشنیده باشد ! شما باید هدایت شخصیت بازی را بر عهده بگیرید و با او تا ان جا که می توانید بالا بروید .شما باید از روی مکان هایی که در بازی وجود دارد بپرید و با خم کردن گوشی به چپ و راست می توانید این کار را انجام دهید . در هر مرحله ای که انتخاب می کنید دشمنان متفاوتی وجود دارد که با تیر زدن می توانید آن ها را نابود کنید . برای تیر زدن می توانید روی صفحه کلیک کنید .

 

ادامه مطلب

 

 
تغییرات بوجود آمده در این نسخه عبارت اند از :

نسخه پول بي نهايت

اضافه شدن 2 اتومبيل جديد

بهبود کيفيت بازي در شب

ترمز قوي تر و طبيعي تر

رفع مشکلات بازي

 

ادامه مطلب

بازی زیبای Zombie Highway  داستان فرار شما از دست زامبی‌ها است، این بار شما باید با اتومبیل خود از دست زامبی‌هایی که از همه‌طرف به‌سمت شما حمله‌ور می‌شوند فرار کنید. در میان راه نیز اتومبیل‌های خراب و موانعی وجود دارند که باید حواستان باشد با آن‌ها برخورد نکنید. البته اسلحه نیز در اختیار دارید و می‌توانید با آن زامبی‌هایی که خیلی به‌شما نزدیک شده‌اند را از پای در بیاورید. امکان به‌روزرسانی اسلحه‌ها و اتومبیل نیز از قابلیت‌های دیگر این بازی زیبا است. بازی Zombie Highway بر اساس مرحله نیست و در سبک Arcade است. شما باید تا جایی که می‌توانید به فرار خود ادامه دهید و سعی کنید رکورد را بشکنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

zombie highway android بازی جذاب Zombie Highway 1.6 – آندروید

 

 

Clash-Of-Clans

دانلود نسخه جدید بازی برای اندروید

بازی جدیدی که امروز برایتان آماده کرده ایم به نام Clash of Clans می باشد. این بازی آندروید در سبک استراتژیک است که تا کنون بازی ای به این زیبایی قطعا ندیده اید و هم اکنون میتوانید این بازی را داشته باشید و با نصب آن بر روی گوشی های اندرویدی خود، از بازی با آن لذت ببرید. در بازی مذکور شما باید گروهی را رهبری کنید و با کمک آن ها روستایی را بسازید و سربازهای خود را برای این کارآماده کنید. در این بازی کم حجم اندروید که یک بازی جنگی می باشد باید با انواع سربازها و جادوگران و اژدها های زیادی روبرو شوید. ویژگی های این بازی :

- ساختن روستا در جایی که دوست دارید

- جنگ با دیگر بازیکنان در سراسر جهان

- همکاری با بازیکنان دیگر نقاط برای پیروزی نهایی

- مراحل چهارده گانه

بازی Temple Run 2 v1.2 یک بازی بسیار هیجانی و سرعتی است که شما برای زنده ماندن فقط باید فرار کنید. داستان بازی از این قرار است که شما یک مجسمه ی نفرین شده ای را از معبد دزدیده اید و نگهبانان معبد با خبر شده اند و شما باید برای نجات جانتان فرار کنید. اما در راه فرار با موانع مختلفی رو به رو می شوید و برای زنده ماندن باید آنها را پشت سر بگذارید. بپرید، بخوابید و سکه ها را جمع کنید تا قدرت بیشتری بدست آورید. این بازی ۲۵ میلیون طرفدار دارد و هم اکنون تبدیل به یکی از پر طرفدارترین بازی ها در این سبک شده است.

Temple Run

دوستان عزیز اینم یک لینک دیگه از بازی پو

به همراه نسخه هک شده نامحدود

 

دانلود بازی Pou 1.4.32 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت

Pou 1.4.32 عنوان بازی محبوبی است که در عین سرگرم کننده بودن از حجم پایینی برخوردار می باشد. بازی پو ،یک بازی شبیه سازی مراقبت از حیوان خانگی می باشد که در آن شما دارای یک حیوان خانگی با مزه می باشید که باید مراقب آن باشید این حیوان خانگی شما Pou نام دارد که حیوانی بازیگوش،پرخور،پرانرژی و ترحم انگیز می باشد و همواره برای شما چالش انگیز می باشد.

در این بازی Pou گرسنه می شود شما باید به غذا بدهید،خود را کثیف می کند باید او را تمیز کنید، مریض می شود باید اورا درمان کنید.می توانید با او بازی کنید با او گل ها را آب بدهید و هر آنچه از یک حیوان خانگی هوشمند انتظار می رود. بازی پو بسیار سرگرم کننده می باشد به نحوی که پتانسیل آن را دارد که مخاطب را ساعت های متوالی مشغول او کند تا پول به دست آورد و به پو رسیدگی کند. بازی پو به طرفداران بازی های فانتزی پیشنهاد می شود.شما هم اکنون می توانید بازی Pou  را به همراه نسخه هک شده با پول بی نهایت از سایت یاس دانلود دریافت نمایید

پیشنهاد ما به شما این است به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

ادامه مطلب

دانلود Pou - بازی سرگرم کننده،اعتیادآور و پرطرفدار

بدون شک بازی پرطرفدار پو را می شناسید. در این بازی شما باید از این حیوان خانگی مانند یک بچه نگهداری کنید و بزرگش کنید. شما باید به پو غذا بدهید، او را بشویید و تمیز کنید، با آن حرف بزنید، بازی کنید، لباس بخرید و … که شما را در روز بسیار سرگرم خود می کند.

 

پیشنهاد ما به شما این است به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 2

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد