• تاریخ انتشار: 1392/11/08
  • تاریخ آخرین ویرایش: 1393/4/11
  • حجم فایل: 23 مگابایت
  • تعداد نمایش: 255,289
  • نیازمند اندروید نسخه: 2.2 به بالا

به جدیدترین نسخه آپدیت و تغییرات نسخه جدید ذکر شد

باتوجه به فراگیر شدن اسمارت فون ها و مخصوصا سیستم عامل اندروید در بین کاربران، نرم افزار های تماس اینترنتی نظیر Viber و ooVoo و Skype و … روز به روز محبوبیت بیشتری در بین مردم پیدا می کنند. در ایران نیز با توجه به ارائه نسل جدید سیم کارت ها (رایتل) وارائه اینترنت پرسرعت بر روی سیم کارت ها کاربران این نرم افزار ها نیز بیشتر خواهند شد زیرا با استفاده از این نرم افزار ها می توانید به صورت رایگان و از طریق اینترنت با شخص مقابل تماس صوتی و تصویری برقرار کنید و یا به رایگان به او پیامک ارسال نمایید. اگر تجربه استفاده از این نرم افزار ها را داشته باشید حتما می دانید که هزینه تماس صوتی از طریق اینترنت بسیار کمتر از تماس با موبایل است و کیفیت صوت نیز اگر بگوییم حداقل 5 برابر بهتر است اغراق نکرده ایم . تانگو نام یک از برنامه های معروف برقراری تماس رایگان است که برای پلتفرم های مختلف از جمله اندروید منتشر شده است. این بدین معنا است که شما با تانگو و گوشی اندرویدی خودتان می توانید با هر سیستمی که این نرم افزار روی آن نصب است از جمله تبلت ها و کامپیوتر ارتباط برقرار نمایید. فقط کافیست هر 2 طرف به اینترنت متصل باشند.

Tango Messenger, Video & Calls 3.4.73370

تانگو با پشتیبانی استاندارد Face Time  صدا را از طریق سیم کارت و تصویر را از طریق Wifi انتقال می دهد و بدین ترتیب بدون در نظر گرفتن عدم پشتیبانی مخابرات از تماس تصویری، امکان این مدل مکالمه ایجاد می شود.

شاید مسنجر بی نظیر Nimbuzz اندروید شما نیز تا به حال نام Nimbuzz را شنیده باشید،مسنجری که با دارا بودن بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر یکی از موفق ترین برنامه های ارتباطی به شمار میرود.
این مسنجر که تا کنون برای همه ی پلتفرم های موبایل عرضه شده است یکی از کم هزینه ترین مسنجر ها نیز به شما میرود که  میتواند باعث صرفه جویی در هزینه های ارتباط شما با دوستان و آشنایانتان شود.
برخی از امکانات مسنجر Nimbuzz:
-داشتن صد ها چتروم ایرانی و خارجی برای چت با سایر مردم جهان
-امکان ارسال و دریافت انواع فایل نظیر عکس،فیلم،موسیقی و… در چت با دوستان
-امکان برقراری تماس کاملا رایگان با دوستان
-سرعت بسیار بالا
-هزینه های کم
-قابلیت شناسایی خودکار آشنایان شما که از نیمباز استفاده میکنند
-امکان اضافه کردن حساب های Gmail,Yahoo messenger,Live,Facebook و…
-امکان جستجوی هوشمند در میان کاربران نیمباز جهت یافتن آشنایان
و…
ویژه: نسخه ای از نیمباز با زبان فارسی را نیز منتشر کرده است که شما میتوانید برای مشاهده و دانلود آن اینجا را کلیک کنید.
پیشنهاد ما به شما این است جهت دریافت آخرین نسخه ی مسنجر فوق العاده محبوب نیمباز برای اندروید به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 5

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد