• بهبود گرافیک و گیم پلی بازی

    نسخه تست شده (نصب کاملا آفلاین)

    نقد و بررسی کامل بازی

 

یکی از محبوبترین نرم افزارهای خانه اندروید GO Launcher EX Prime 4.16 Final می باشد. اگر محیط آندرويد خود خسته شده ايد و دنبال تنوع هستید از این برنامه استفاده کنید. وقتی شما دکمه ی Home‌ خود را فشار دهید، وارد خانه جدید خود می شوید!! از ویژگی های این برنامه میتوان به : صدها تم اختصاصی (باید با سلیقه خود دانلود کنید)، کار کردن روان و سریع، نوار وظیفه قوی، پشتیبانی کامل از widgets و... اشاره کرد.در اين بسته چندين تم نيز بصورت پيش فرض قرار گرفته است كه مي توانيد تم هاي بيشتري را دانلود كنيد و به آن اضافه كنيد.

soft98

 

 

بیش از 50 میلیون بار دانلود در گوگل پلی

امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی – کسب رتبه 5 ستاره از موسسه Av-Test

یکی از دغدغه های اصلی کاربران گوشی اندرویدی این است که متاسفانه گوشی های اندرویدی همانند ویندوز کامپیوتر پس از مدتی استفاده و نصب و پاک کردن مداوم نرم افزارها و بازی های مختلف دچار افت سرعت و مشکلاتی نظیر کند شدن و هنگ کردن می شوند .

 

 

  • کمتر کسی است که نام بازی Doodle Jump را نشنیده باشد ! شما باید هدایت شخصیت بازی را بر عهده بگیرید و با او تا ان جا که می توانید بالا بروید .شما باید از روی مکان هایی که در بازی وجود دارد بپرید و با خم کردن گوشی به چپ و راست می توانید این کار را انجام دهید . در هر مرحله ای که انتخاب می کنید دشمنان متفاوتی وجود دارد که با تیر زدن می توانید آن ها را نابود کنید . برای تیر زدن می توانید روی صفحه کلیک کنید .

 

ادامه مطلب

 

 
تغییرات بوجود آمده در این نسخه عبارت اند از :

نسخه پول بي نهايت

اضافه شدن 2 اتومبيل جديد

بهبود کيفيت بازي در شب

ترمز قوي تر و طبيعي تر

رفع مشکلات بازي

 

ادامه مطلب

بازی زیبای Zombie Highway  داستان فرار شما از دست زامبی‌ها است، این بار شما باید با اتومبیل خود از دست زامبی‌هایی که از همه‌طرف به‌سمت شما حمله‌ور می‌شوند فرار کنید. در میان راه نیز اتومبیل‌های خراب و موانعی وجود دارند که باید حواستان باشد با آن‌ها برخورد نکنید. البته اسلحه نیز در اختیار دارید و می‌توانید با آن زامبی‌هایی که خیلی به‌شما نزدیک شده‌اند را از پای در بیاورید. امکان به‌روزرسانی اسلحه‌ها و اتومبیل نیز از قابلیت‌های دیگر این بازی زیبا است. بازی Zombie Highway بر اساس مرحله نیست و در سبک Arcade است. شما باید تا جایی که می‌توانید به فرار خود ادامه دهید و سعی کنید رکورد را بشکنید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

zombie highway android بازی جذاب Zombie Highway 1.6 – آندروید

 

 

Clash-Of-Clans

دانلود نسخه جدید بازی برای اندروید

بازی جدیدی که امروز برایتان آماده کرده ایم به نام Clash of Clans می باشد. این بازی آندروید در سبک استراتژیک است که تا کنون بازی ای به این زیبایی قطعا ندیده اید و هم اکنون میتوانید این بازی را داشته باشید و با نصب آن بر روی گوشی های اندرویدی خود، از بازی با آن لذت ببرید. در بازی مذکور شما باید گروهی را رهبری کنید و با کمک آن ها روستایی را بسازید و سربازهای خود را برای این کارآماده کنید. در این بازی کم حجم اندروید که یک بازی جنگی می باشد باید با انواع سربازها و جادوگران و اژدها های زیادی روبرو شوید. ویژگی های این بازی :

- ساختن روستا در جایی که دوست دارید

- جنگ با دیگر بازیکنان در سراسر جهان

- همکاری با بازیکنان دیگر نقاط برای پیروزی نهایی

- مراحل چهارده گانه

بازی Temple Run 2 v1.2 یک بازی بسیار هیجانی و سرعتی است که شما برای زنده ماندن فقط باید فرار کنید. داستان بازی از این قرار است که شما یک مجسمه ی نفرین شده ای را از معبد دزدیده اید و نگهبانان معبد با خبر شده اند و شما باید برای نجات جانتان فرار کنید. اما در راه فرار با موانع مختلفی رو به رو می شوید و برای زنده ماندن باید آنها را پشت سر بگذارید. بپرید، بخوابید و سکه ها را جمع کنید تا قدرت بیشتری بدست آورید. این بازی ۲۵ میلیون طرفدار دارد و هم اکنون تبدیل به یکی از پر طرفدارترین بازی ها در این سبک شده است.

Temple Run

دانلودجدیدترین نسخه وایبر Viber v4.3.0.712 مکالمه و پیامک رایگان از طریق موبایل برای اندروید و سیمبین و v4.1.1 برای ios و ویندوزفون و جاوا و bada

این روزا شاید خیلی مطلب درباره مکالمه و ارسال sms رایگان شنیده باشید. خوب این مطالب چی میگن؟ مگه میشه رایگان ؟
مگه میشه مخابرات مهربان همینطور بیکار نشسته باشه تا مردم رایگان مکالمه کنن !!!!
مگه میشه ؟ !!!

آره میشه، اما از طریق اینترنت و به همراه نرم افزار.

خوب چطور؟ شما ابتدا باید نرم افزار زیر (متناسب با سیستم عامل گوشی تون) رو دانلود و نصب کنید. یه فعال سازی کوچولو داره.

خوب حالا می تونید با هرکدوم از افرادی که همین نرم افزار رو رو گوشی شون نصب کردن رایگان مکالمه صوتی، ارسال و دریافت عکس و پیامک داشته باشید. البته این رو هم بگم، برای مکالمه صوتی باید حداقل سرعت 18kb/s داشته باشید.

حتی با این نرم افزار می تونید جای دقیق فرد مقابلتون رو روی نقشه ببینید (در صورتی که اجازه داده باشه)

من که خودم و دوستانم از همین نرم افزار استفاده می کنیم و به مخابرات مهربان هم فقط همون پول اینترنت رو میدیم

مکالمه و پیامک رایگان از طریق موبایل، نرم افزار وایبر 2.3مکالمه و پیامک رایگان از طریق موبایل، نرم افزار وایبر 2.3مکالمه و پیامک رایگان از طریق موبایل، نرم افزار وایبر 2.3مکالمه و پیامک رایگان از طریق موبایل، نرم افزار وایبر 2.3

ادامه مطلب

دوستان عزیز اینم یک لینک دیگه از بازی پو

به همراه نسخه هک شده نامحدود

 

دانلود بازی Pou 1.4.32 برای اندروید + نسخه پول بی نهایت

Pou 1.4.32 عنوان بازی محبوبی است که در عین سرگرم کننده بودن از حجم پایینی برخوردار می باشد. بازی پو ،یک بازی شبیه سازی مراقبت از حیوان خانگی می باشد که در آن شما دارای یک حیوان خانگی با مزه می باشید که باید مراقب آن باشید این حیوان خانگی شما Pou نام دارد که حیوانی بازیگوش،پرخور،پرانرژی و ترحم انگیز می باشد و همواره برای شما چالش انگیز می باشد.

در این بازی Pou گرسنه می شود شما باید به غذا بدهید،خود را کثیف می کند باید او را تمیز کنید، مریض می شود باید اورا درمان کنید.می توانید با او بازی کنید با او گل ها را آب بدهید و هر آنچه از یک حیوان خانگی هوشمند انتظار می رود. بازی پو بسیار سرگرم کننده می باشد به نحوی که پتانسیل آن را دارد که مخاطب را ساعت های متوالی مشغول او کند تا پول به دست آورد و به پو رسیدگی کند. بازی پو به طرفداران بازی های فانتزی پیشنهاد می شود.شما هم اکنون می توانید بازی Pou  را به همراه نسخه هک شده با پول بی نهایت از سایت یاس دانلود دریافت نمایید

پیشنهاد ما به شما این است به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

ادامه مطلب

دانلود Pou - بازی سرگرم کننده،اعتیادآور و پرطرفدار

بدون شک بازی پرطرفدار پو را می شناسید. در این بازی شما باید از این حیوان خانگی مانند یک بچه نگهداری کنید و بزرگش کنید. شما باید به پو غذا بدهید، او را بشویید و تمیز کنید، با آن حرف بزنید، بازی کنید، لباس بخرید و … که شما را در روز بسیار سرگرم خود می کند.

 

پیشنهاد ما به شما این است به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

ادامه مطلب

دانلود نرم افزار رام ROM Manager (Premium) v5.5.2.1 اندروید

ROM Manager نرم افزاری است که داشتن آن  برای هر کاربر دارای سطح دسترسی روت ضروری می باشد . با استفاده از این نرم افزار خواهید توانست کارهای مختلف مربوط به رام دستگاه تحت اندروید خود نظیر بک آپ گرفتن ، فلش نمودن و انجام بسیاری از تنظیمات دلخواه را به سادگی انجام دهید .

پیشنهاد ما به شما این استد به ادامه مطلب مراجعه کنید...

ادامه مطلب

  • تاریخ انتشار: 1392/11/08
  • تاریخ آخرین ویرایش: 1393/4/11
  • حجم فایل: 23 مگابایت
  • تعداد نمایش: 255,289
  • نیازمند اندروید نسخه: 2.2 به بالا

به جدیدترین نسخه آپدیت و تغییرات نسخه جدید ذکر شد

باتوجه به فراگیر شدن اسمارت فون ها و مخصوصا سیستم عامل اندروید در بین کاربران، نرم افزار های تماس اینترنتی نظیر Viber و ooVoo و Skype و … روز به روز محبوبیت بیشتری در بین مردم پیدا می کنند. در ایران نیز با توجه به ارائه نسل جدید سیم کارت ها (رایتل) وارائه اینترنت پرسرعت بر روی سیم کارت ها کاربران این نرم افزار ها نیز بیشتر خواهند شد زیرا با استفاده از این نرم افزار ها می توانید به صورت رایگان و از طریق اینترنت با شخص مقابل تماس صوتی و تصویری برقرار کنید و یا به رایگان به او پیامک ارسال نمایید. اگر تجربه استفاده از این نرم افزار ها را داشته باشید حتما می دانید که هزینه تماس صوتی از طریق اینترنت بسیار کمتر از تماس با موبایل است و کیفیت صوت نیز اگر بگوییم حداقل 5 برابر بهتر است اغراق نکرده ایم . تانگو نام یک از برنامه های معروف برقراری تماس رایگان است که برای پلتفرم های مختلف از جمله اندروید منتشر شده است. این بدین معنا است که شما با تانگو و گوشی اندرویدی خودتان می توانید با هر سیستمی که این نرم افزار روی آن نصب است از جمله تبلت ها و کامپیوتر ارتباط برقرار نمایید. فقط کافیست هر 2 طرف به اینترنت متصل باشند.

Tango Messenger, Video & Calls 3.4.73370

تانگو با پشتیبانی استاندارد Face Time  صدا را از طریق سیم کارت و تصویر را از طریق Wifi انتقال می دهد و بدین ترتیب بدون در نظر گرفتن عدم پشتیبانی مخابرات از تماس تصویری، امکان این مدل مکالمه ایجاد می شود.

شاید مسنجر بی نظیر Nimbuzz اندروید شما نیز تا به حال نام Nimbuzz را شنیده باشید،مسنجری که با دارا بودن بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر یکی از موفق ترین برنامه های ارتباطی به شمار میرود.
این مسنجر که تا کنون برای همه ی پلتفرم های موبایل عرضه شده است یکی از کم هزینه ترین مسنجر ها نیز به شما میرود که  میتواند باعث صرفه جویی در هزینه های ارتباط شما با دوستان و آشنایانتان شود.
برخی از امکانات مسنجر Nimbuzz:
-داشتن صد ها چتروم ایرانی و خارجی برای چت با سایر مردم جهان
-امکان ارسال و دریافت انواع فایل نظیر عکس،فیلم،موسیقی و… در چت با دوستان
-امکان برقراری تماس کاملا رایگان با دوستان
-سرعت بسیار بالا
-هزینه های کم
-قابلیت شناسایی خودکار آشنایان شما که از نیمباز استفاده میکنند
-امکان اضافه کردن حساب های Gmail,Yahoo messenger,Live,Facebook و…
-امکان جستجوی هوشمند در میان کاربران نیمباز جهت یافتن آشنایان
و…
ویژه: نسخه ای از نیمباز با زبان فارسی را نیز منتشر کرده است که شما میتوانید برای مشاهده و دانلود آن اینجا را کلیک کنید.
پیشنهاد ما به شما این است جهت دریافت آخرین نسخه ی مسنجر فوق العاده محبوب نیمباز برای اندروید به ادامه مطلب مراجعه کنید...

 

ادامه مطلب

تعداد صفحات : 5