داستان بازی، تا آن جایی که مشخص شده است، خیلی خلاقانه و نو نیست. کلیشه تیمارستان سالیان زیادی بوده، که امتحان خود را در بازی ها و فیلم ها پس داده است. این موضوعی تازه نیست، ولی می توان با قدری کار کردن برروی آن، آن را تبدیل به داستانی کرد، که هیچگاه از خاطر گیمران نرود. بازی از جایی شروع می شود، که ماشین های پلیس بدون سرنشین در خیابان نزدیک تیمارستان حضور دارند. سباستین کاستلانوس(Sebastian castellanos) شخصیت اول بازی و یک مامور پلیس است، که به همراه چند نفر دیگر برای بررسی صحنه جرم وارد می شوند. آن ها با صحنه عجیبی روبرو می شوند، هیچ پلیسی نیست، یا بهتر اینکه هیچ فرد زنده ای نیست. آن ها متوجه می شوند، که یک جای کار می لنگد. پس از وارد شدن به تیمارستان، سباستین متوجه بوی خون می شود. اجساد سراسر سالن پخش شده اند. فیلم دوربین های امنیتی را مشاهده می کنند و تصویر یک زن به صورت شبح مانند، را می بینند، که در حال کشتن ماموران پلیس است. سپس سباستین را به صورت وارونه آویزان مشاهده می کنیم. مردی با هیکل درشت در حال سلاخی و تکه تکه کردن گوشت انسان هاست. او برای بردن شخص دیگری وارد می شود؛ سباستین می فهمد، که نفر بعد خود اوست؛ پس باید دست جنبانیده و خود را نجات دهد. این که شخصیت بازی فردی مستاصل است و نیرویی برای مقابله با دشمنان ندارد، به خودی خود کمی اضطراب بوجود خواهد آورد. سباستین پس از باز کردن خود متوجه در قفل می شود و می بایست کلید آن را از کنار مرد قصاب پیدا کند. اما، او متوجه حضورش می شود. یکی دیگر از عوامل ترس و هیجان مفرط تعقیب و گریز است. در این بازی هم از این اتفاقات کم نخواهد بود. مرد قصاب به دنبال سباستین می آید و خوشبختانه سباستین موفق به فرار می شود.

 

The Evil Within PC-RELOADED

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۳.۴ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

The Evil Within pc cover small دانلود بازی The Evil Within برای PC

 

 

در ادامه سباستین راه خروج از تیمارستان را پیدا می کند ولی دنیای بیرون چیزی متفاوت با قبل است. ماشین های بدون سرنشین، ساختمان های ویران و متروکه و خیابان های از بین رفته. می توانیم شاهد حضور دوستان او در طول بازی باشیم، که به گفته سازندگان تنها در دقایقی به صورت گذرا وارد بازی می شوند و تنهایی را از شما نمی گیرند.

سباستین به سمت خانه ای روستایی می رود، کم کم از این قسمت به بعد به قسمت های اکشن بازی می رسیم. دشمنان شبیه به زامبی بازی از زمین و زمان سوی شما می آیند و قصد کشتن شما را دارند. البته...

بازی سکوت خواب (به انگلیسی: Silence of the Sleep) یک بازی تحسین شده توسط بسیاری از وبسایت های نقد و بررسی بازی می باشد. این بازی، یک بازی با فضای ترسناک، معماهای چالش برانگیز، گرافیک و طراحی بی نظیر و موزیک بسیار مناسب می باشد و شاید بتوان آن را یکی از برترین آثار ترسناک سال ۲۰۱۴ دانست. این بازی شما را به کاوش و بررسی معماها وا می دارد و شما را غرق در کشف معماها خواهد نمود. شما در این بازی نقش مردی با نام Jacob Reeves را خواهید داشت که دلیل زنده بودنش را گم کرده است! وی خود را به یک تاریکی ابدی می اندازد تا به بدبختی های زندگی اش پایان بخشد، اما به جای اینکه زندگی وی پایان یابد و بمیرد، ناگهان از خواب بیدار شده و زندگی جدیدی را آغاز می کند. زندگی جدیدی که هیچ چیز از قدیم به یاد نمی آورد!

 

Silence of the Sleep PC-POSTMORTEM

 

Silence of the Sleep pc cover دانلود بازی Silence of the Sleep برای PC

بعد از طوفان مغناطیسی بسیار قدرتمندی… ناگهان شما به هوش می آیید! حافظه شما پاک شده و به کاوش دنیای اطراف خود می پردازید. چیزی یا کسی است که شما را به سمت بالا و بالاتر هدایت می کند. ناگهان، شما بزرگترین برجی که تا به حال دیده شده است را مقابل خود می بینید که از میان مه پدیدار می شود و متوجه می شوید که برای پاسخ به معماهای ذهن خود، باید به نوک این برج برسید. حال، چنان هم این موضوع ساده نیست و شما با یک سیستم امنیتی فوق تکنیکی مواجه هستید که از مکانیزم های پیچیده ساخته شده، لیزرهای کشنده و ربات ها نگهبان در سرتاسر این برج قرار داده شده اند و هر حرکت شما را ردیابی می کنند و به دنبال شما می گردند.

 

 DeadCore PC-RELOADED

 

Dead Core pc cover دانلود بازی  DeadCore برای PC

بازی Duck Dynasty یک بازی محبوب بر روی گوشی های اندرویدی بوده که حال پا به عرصه پلتفرم کامپیوتر گذاشته است. در این بازی شما به شکار، مسابقه و تکاپو خواهید پرداخت تا بتوانید خود را به یکی از اعضای خانواده ی روبرتسون تبدیل کنید و در این گروه خود را جای دهید! شما در این بازی شخصیتی با نام John را خواهید داشت که فرزند Willie بوده و در طی مراحل بازی، چگونگی تبدیل شدن به یکی از اعضای روبرتسون را فرا خواهید گرفت. در این بازی شما با ویلی، عمو سی و سایر اعضای خانواده تعامل خواهید داشت و درواقع شخصیت های تلویزیونی با شما در این بازی همراه خواهند بود. در این بازی شما به شکار اردک ها می پردازید و در حیات وحش های اطراف شهر لس آنجلس زندگی خواهید کرد. بازی بیشتر مبتنی بر داستانی می باشد که در سریال تلویزیونی با همین نام روایت می شود.

 

Duck Dynasty PC-CODEX

 

Duck Dynasty pc cover دانلود بازی Duck Dynasty برای PC

بازی F1 2014 جدیدترین عنوان ساخت کمپانی Codemaster می باشد که هر ساله عنوان جدیدی از بازی محبوب ماشین سواری فرمول ۱ را عرضه می کند. شعار امسال این کمپانی برای این بازی عبارتست از: امسال، سالی است که ورزش تغییر می کند! پیست ها، قوانین، ایرودینامیک، مسابقات و حرکات ماشین سواری همگی آپدیت شده اند و تغییراتی اساسی در آن ها ایجاد شده است. امسال، سالی است که فرمول ۱ به طور کلی تغییر کرده است و شما با بازی کردن F1 2014 می توانید این تغییرات را احساس کنید. در نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تمامی رانندگان، ماشین ها و تیم های ماشین سواری آپدیت شده اند و دوباره بازسازی شده اند. به گفته ی خود کمپانی، نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تنها نسخه ای است که تا به امروز، مورد تایید کامل سازندگان بازی بوده است.

F1 2014 PS3-DUPLEX

 

F1 2014 ps3 cover small دانلود بازی F1 2014 برای PS3

بازی F1 2014 جدیدترین عنوان ساخت کمپانی Codemaster می باشد که هر ساله عنوان جدیدی از بازی محبوب ماشین سواری فرمول ۱ را عرضه می کند. شعار امسال این کمپانی برای این بازی عبارتست از: امسال، سالی است که ورزش تغییر می کند! پیست ها، قوانین، ایرودینامیک، مسابقات و حرکات ماشین سواری همگی آپدیت شده اند و تغییراتی اساسی در آن ها ایجاد شده است. امسال، سالی است که فرمول ۱ به طور کلی تغییر کرده است و شما با بازی کردن F1 2014 می توانید این تغییرات را احساس کنید. در نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تمامی رانندگان، ماشین ها و تیم های ماشین سواری آپدیت شده اند و دوباره بازسازی شده اند. به گفته ی خود کمپانی، نسخه ۲۰۱۴ این بازی، تنها نسخه ای است که تا به امروز، مورد تایید کامل سازندگان بازی بوده است.

F1 2014 XBOX360-COMPLEX

 

F1 2014 xbox360 cover small دانلود بازی F1 2014 برای XBOX360

بازی جدید NBA 2K15 پانزدهمین نسخه از سری بازیهای پر فروش NBA می باشد . در این سری از بازی با توجه به لایسنس های خریداری شده توسط کمپانی ۲K sports در حدود ۲۵ تیم از لیگ Turkish Airlines Euroleague به بازی اضافه شده اند. سال گذشته تعداد تیم های اروپایی این بازی تنها ۱۴ عدد بود. از تیم های بزرگ اضافه شده می توان به FC Bayern Munich از کشور آلمان، Partizan NIS Belgrade از کشور صربستان، JSF Nanterre از کشور فرانسه اشاره کرد.معمولاً در سری بازی‌ها NBA 2K هسته اصلی گیم پلی یک چیز است و در نسخه های بالاتر بیشتر شاهد پیشرفت در آن‌ها بوده‌ایم و معمولاً تغییر بزرگی در آن‌ها دیده نمی‌شود و به نظر می‌آید که همین موضوع در مورد NBA 2K15 هم صدق کند. تیم سازنده گفته است ما می‌خواهیم حسی را به شما القاء کنیم که فکر کنید واقعاً در ورزشگاه هستید و تجربه هاییی را ایجاد کنیم که هرگز قبلاً روی آن‌ها کار نکرده بودیم. بازی با Eco-Motion ساخته خواهد شد انجینی قدرتمند که با آن می‌توان واقعیت را به بازی منتقل کرد و این دقیقاً همان چیزی است که تیم سازنده می خواهد. قرار است بازیکنان طوری ساخته شوند که رفتار آن‌ها مطابق با طرز بازی کردن و رفتارشان در واقعیت است.

 

NBA 2K15 PC-RELOADED

 

NBA 2K15 pc cover small دانلود بازی NBA 2K15 برای PC

نسخه جدید بازی فوق العاده محبوب و مملوء از جایزه Sleeping Dogs با نام Definitive Edition (نسخه قطعی) عرضه  شده است که در این نسخه، تمامی محتوای بازی دوباره بررسی شده، دوباره ساخته شده و مستر دوباره برای کنسول های نسل جدید (هشتم) شده است. تمامی ۲۴ DLC که در قبل برای این بازی ریلیز شده در این نسخه قرار دارد، و دو داستان اضافه بازی نیز با نام های Year of the Snake و Nightmare in North Point نیز در این نسخه گنجانده شده است. شاید بتوان گفت با این بهبودهایی که در مسائل تصویری و صوتی بازی صورت گرفته است، هیچ موقع هونگ کونگ را در یک بازی به این زیبایی ندیده اید!

 

Sleeping Dogs Definitive Edition PC-CODEX

 

Sleeping Dogs Definitive Edition pc cover دانلود بازی Sleeping Dogs Definitive Edition برای PC

Epic Mickey 2 یک بازی جذاب، بدون تیراندازی، اکشن و کشتار می باشد. در این بازی پریدن، نقاشی کردن و پاک کردن حرف اول را می زنند و در آن یک اژدهای بزرگ را بدون شلیک یک گلوله از بین خواهید برد. در جدیدترین نمایش های این بازی، خیلی ها توانستند با فضای کلی بازی آشنا شوند و روند گیم پلی بازی را از نزدیک مشاهده کنند. یک بازی رنگی زیبا با المان های پلتفرمر دو بعدی که از Boss Fight های مختلفی تشکیل شده و مهارت های شما را به چالش می کشند. به عنوان شخصیت میکی (Mickey) در این بازی از قابلیتی به نام Fill in برخوردار هستید که باعث می شود تا بتوانید از اشیاء نامریی موجود در بازی، استفاده کنید.این کار را با آنالوگ سمت راست انجام خواهید داد و در این حالت هم باید به وسیله دکمه RT اشیاء نامریی را رنگ کنید. تنها کافی است که هدف بگیرید و رنگ کنید تا محیط بازی را به زیبایی خاصی برسانید. در ابتدا ممکن است که کنترل بازی کمی تازه به نظر برسد و به همین دلیل باعث شود که شما در طول بازی با مشکل روبرو شوید.

 

Epic Mickey 2 The Power of Two-RELOADED

 

Epic Mickey 2 The Power of Two cover دانلود بازی Epic Mickey 2: The Power of Two برای PC

مجله Playstation Official Magazine UK مجله ی رسمی پلی استیشن میباشد ویکی از پرمخاطب ترین مجله ها در خصوص بازیهای ویدیویی میباشد که به نقد وبررسی بازیها میپردازد بازیهایی که بزودی قرار است منتشر شوند یا منتشر شده اند . با ورود به نسل هشتم کنسول های بازی و نمایش اقتدار سونی با معرفی PlayStation4 این مجله علاوه بر نسل هفتم نسل جدید یعنی نسل هشتم هم را پوشش میدهد و به معرفی امکانات و بازیها ی نسل جدید نیز میپردازد  شما هم اکنون میتوانید شماره جدید این مجله را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

| شماره های جدیدتر از این مجله در ماه های آینده در سایت قرار خواهد گرفت |

 

Official Playstation magazin UK 2014 oct دانلود مجله Playstation Official Magazine UK   October 2014

 

 

Outland یک بازی کم حجم و دوبعدی می باشد که به تازگی توسط یوبی سافت عرضه شده است . بازی دارای سبک Arcade میباشد.در این بازی شما می بایست با کمک پارکور موانع را پشت سر بگذارید و همچنین می توانید در بازی به آرامی راه رفته و با دشمنان بجنگید.حوادث ناگهانی و غیر منتظره ای نیز در انتظار شما خواهد بود که شما را غافل گیر می کند.بازی دارای هیجان بالایی می باشد. این بازی را می توان هم سیک بازی های دیگری همچون Shank دانست . وظیفه ی شما نجات دنیا از دست نیروهای شیطانی می باشد . در این بین از مناطق باستانی دیدن خواهید کرد .

 

Outland-SKIDROW

 

Outland دانلود بازی Outland برای PC

عنوان Alien: Isolation که یک بازی اول شخص Survival Horror نیز می باشد ، از فیلم کلاسیک ، ترسناک و تنش آور سال ۱۹۷۹ آقای Ridley Scott الهام گرفته است که در آن بازیکنان خود را در فضایی پر از ترس و خطر می یابند و در سایه ها باید با یک Xenomorph بی رحم و غول پیکر نیز مقابله کنند.البته نباید فراموش کرد که در حقیقت این بازی برگشت به عناوینی است که سبک Survival Horror را به پیش می راندند. از این رو نمی توان انتظار اکشنی خشن داشت. هرچند بازهم در بازی المان هایی از بازی های اکشن هم وجود دارد ولی در اکثر مواقع گرایش افراطی به بازی های سبک جدید همانند Amnesia  و Slenderman دیده می شود که از سویی واقعاً جای خوشحالی دارد و از سوی دیگر می تواند این بازی را به نابودی بکشاند. قسمت خوشحال کننده بازی به بخشی برمی گردد که  در آن بازی از حالت اکشن محض خارج شده است. اکشن در بازی های امروزی به حدی از افراط رسیده است که در هر بازی می توان گوشه های از آن را دید. همین عملکرد می تواند تا حدودی زمینه را برای  حضور سبک ها و بازی های دیگر همانند Amnesia که موفقیت خوبی هم به دست آورده اند، ایجاد کند. پس می توان گفت تا حدودی سبک فرار و مخفی شدن های پی در پی امتحان پس داده و شایستگی خود را ثابت کرده است.

 

Alien: Isolation XBOX360-COMPLEX

 

Alien Isolation X360 دانلود بازی Alien: Isolation برای XBOX360

داستان بازی Falling Skies The Game زمانی اتفاق می افتد که بیگانگان به رمین حمله می کنند و تنها بازماندگان باید از سیاره در برابر آنان محافظت کنند . در این بازی تیم مبارز باید با انجام عملیات های تاکتیکی مخفیانه برای نجات زمین تلاش کنند و همچنان زنده بمانند تا امید از بین نرود . در این بازی عملیات ها و مراحل بیشماری پیش روی شما قرار می گیرد و و شما با استفاده از مهارت خود باید آنها را پشت سر بگذارید و در عین حال تجهیزات و سلاخ های خود را تقویت کنید تا بتوانید در این مبارات پیروز شوید . در این بازی نقشه های متنوع و جذاب بسیار خودنمایی می کند و شما برای شروع مراحل بعدی مشتاق تر می شوید .

 

Falling Skies The Game-CODEX

 

Falling Skies The Game دانلود بازی Falling Skies The Game برای PC

پس از شروع کار سری بازی‌های شرلوک هولمز در سال ۲۰۰۲، این‌بار Frogwares دست به ساخت نسخه‌ای بر پایه رمان معروف “Crime and Punishment” اثر آقای Fyodor Dostoyevsky زده است. لازم به ذکر است که Sherlock Holmes: Crimes and Punishment از سریال شرلوک هولمز که در شبکه BBC پخش می‌شود نیز برای هرچه بهتر شدن بازی، الهام گرفته است. سیستم کلی گیم‌پلی بازی شباهت زیادی به عنوان L.A Noir دارد؛ یعنی پیدا کردن شواهد و مدارک مختلف و کنار هم گذاشتن آن‌ها برای رسیدن به یک پاسخ قابل اطمینان! مکانیزمی با نام “صفحه نتیجه‌گیری” (Deduction Board) در بازی وجود دارد که پس از کنار هم گذاشتن مدارک مختلف، چندین نتیجه و استنتاج را به وجود می‌آورد. پس از ارتباط دادن این نتایج برای به دست آوردن یک قیاس کلی، بازی‌کنان بر اساس این که هر مدرک را چگونه تفسیر کرده‌اند، پرونده را به اشکال مختلفی به پایان می‌رسانند. همانند دنیای واقعی، هر چیزی می‌تواند یک مدرک جرم به حساب بیاید و به همین دلیل امکان استفاده از دوربین اول شخص و سوم شخص برای مشاهده هر چه بهتر وسایل در محیط جرم تعبیه شده است. نکته قابل توجه این است که در هر زمان امکان تغییر دوربین از اول شخص به سوم شخص وجود دارد. مثل نسخه‌های قبلی این‌بار هم هسته اصلی گیم‌پلی در رابطه با بازجویی از افراد و حل کردن معماهای گوناگون است، بازیکنان باید در محیط بازی به جست و جو بپردازند و مدارک مورد نیاز را برای پیدا کردن مجرم به دست آورند. بسته به انتخاب بازیکن، امکان دارد یک پرونده ناتمام بماند و یا فرد بی‌گناهی به عنوام جنایتکار شناخته شده و به زندان روانه شود. هر پرونده شامل ۳ الی ۵ راه برای حل کردن است و با توجه به انتخاب‌های مختلف، دست کم ۶ پایان گوناگون برای هر Case وجود دارد.

Crimes and Punishments Sherlock Holmes XBOX360-COMPLEX

 

Crimes and Punishments Sherlock Holmes xbox360 cover small دانلود بازی Crimes and Punishments Sherlock Holmes برای XBOX360

بالاخره بازی محبوب  Stronghold Crusader II  پس از تاخیر کوتاهی که داشت به بیرون منتشر شد . این نسخه بازیکنان را به صحراهای باستانی میانه ی شرقی می برد تا شاهد پیکارهایی بیشتر از نوع Real-Time بین خلیفه ها و شوالیه ها باشند. بازی دارای جلوه های بصری کاملا جدید ، واسط جنگ جدید(battle interface) و انجینی تقویت شده شامل افکت ها ، انیمیشن ها و فیزیک های سبک Real-Time خواهد بود. هوش مصنوعی نیز بهبود یافته همچنین شاهد نقشه هایی کاملا جدید ، کلاس یونیت ها ، تله ها و طراحی قلعه ها خواهیم بود که همگی سعی خواهد شد به بهترین نحو ممکن انجام بگیرند همچنین در قسمت آنلاین همانند گذشته امکان بازی همزمان تا ۸ نفر وجود دارد و بازیکنان می توانند در حالت های مختلف و شخصیت های دلخواه به نبردهم بروند. کنترل  قلعه های راحت تر شده و ساخت قلعه تا حد بی نهایت ادامه خواهد یافت. ورود شخصیت های جذاب کلاسیکی نیز از بخش های جدید این بازی محبوب خواهد بود. سرعت حرکات دشمنان سریع می باشد و شما در مدت زمان کوتاهی باید از محاصره توسط دشمن بگریزید. هم اکنون میتوانید این بازی زیبا را ازسایت دانلودها دریافت نمایید.

Stronghold Crusader II  – CODEX

Update: Stronghold Crusader II-3DM added!

 | آپدیت بازی + کرک ۳dm به پست اضافه شد|

 

 Stronghold Crusader II  cover دانلود بازی Stronghold Crusader II برای PC

Watch Dogs بر مبنای ایده های جدید بنیان گذاری شده است و المان های موجود در بازی کاملا جدیدی می باشند و نمونه ی آن ها تا کنون در هیچ بازی رایانه ای مطرح دیگری دیده نشده است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند. Watch Dogs یک عنوان Open World است که شما را به یکی از بزرگ ترین شهر های آمریکای شمالی یعنی شیکاگو می برد، جایی که همه چیز توسط سیستم های نظارتی فاسد کنترل می شود و این جا است که باید یک قهرمان خیزش کند و شهر را از خفقان نجات دهد اما Aiden قهرمانی نیست که شما انتظار آن را خواهید داشت. یوبی سافت اعلام کرده است که نوشتن داستان Watch Dogs از حدود ۲ سال قبل از شروع مراحل ساخت بازی یعنی سال ۲۰۰۸ آغاز شد و تیم نویسندگی داستان بازی با تحقیق و پژوهش بسیار توانستند تا به موضوعی برسند که به توان آن را برای چنین بازی بزرگی گسترش داد. تیم سازنده داستان بازی را بر مبنای یک چیز ساده پایه ریزی کرده است و آن وجود سیستم های نظارتی در جامعه است. چیزی که امروزه در اکثر مناطق جهان وجود دارد و حتی در انگلستان پوستر هایی بر روی دیوار ها وجود دارد که روی آن ها اعلام شده دولت مراقب شما است. چنین مبحثی که در آن تقریبا تمام فعالیت های انسان ها زیر نظر سیستم های نظارتی است، باعث می شود تا در برخی از مواقع عده ای از مردم از این وضعیت ناراضی شوند و دست به طغیان بزنند. داستان Watch Dogs نیز دقیقا بر روی همین مسئله تاکید دارد، وجود پیش از حد سیستم های نظارتی باعث می شود که یک هکر قدرتمند دست به طغیان بزند و به کمک قدرت هک کردن خود، یک تنه با این سیستم مبارزه کند.

 

Watch Dogs PC -RELOADED

Watch Dogs DLC Unlocker-RELOADED Added

Watch Dogs Update v1.04.497-RELOADED Added

Watch Dogs Bad Blood DLC-RELOADED Added

| نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۰ گیگابایت به پست اضافه شد |

 

Watch Dogs PC دانلود بازی Watch Dogs برای PC

ادامه مطلب

محیط بازی از کلورادو به اروپا منتقل شده است، منطقه توسکانی در شمال ایتالیا و قسمتی از جنوب فرانسه که به بهشتی روی زمین می‌مانند، طبق شنیده‌ها میزان مسیر‌های جاده‌ای سه برابر بیشتر شده‌اند. همین انتقال بازی به این منطقه خود گویای یک چالش بسیار بزرگ برای سازندگان بازی است، چالشی به نام گرافیک و تکنیک‌های بصری. بازی دارای آب و هوای Real Time است و دارای سیستم نورپردازی داینامیک. شما ممکن است در یک روز آفتابی مسابقه را شروع می‌کنید و در یک شب بارانی به پایان برسانید. شما بارش باران، مزارع، درخت‌ها، تپه‌ها و بقیه المان‌های محیطی را در بالاترین سطح تکنیکی و بصری، تجربه خواهید کرد. افکت‌های قطرات باران بر روی سطح جاده را کمتر جایی دیده‌اید. Draw Distance آنقدر خوب است که ما هوس می‌کنیم همه محدودیت‌ها را پشت سر بگذاریم و به تپه‌ای زیبا در دوردست، دست پیدا کنیم و بله، Horizon 2 به مراتب اپن ورلد تر از نسخه اول است، انواع محیط‌های درون بازی قابل دستیابی هستند، جنگل‌ها، مراتع، مزارع و جاده‌های شنی با خودروهای Off Road قابل دستیابی و برگزاری فستیوال هورایزن هستند. مهمترین چالش سازندگان در زمینه گرافیک، بحث اپن ورلد شدن بازی و محدودیت‌های سخت افزاری کنسول‌ها است، این محدودیت باعث شده است که میزان فریم‌ریت قربانی رزولوشن بالا شود. طبق گفته‌ها بازی با رزولیشن ۱۰۸۰ و با نرخ فریم ۳۰ فریم در ثانیه رندر خواهد شد ولی در این میان هیچگونه افت فریمی را شاهد نخواهیم بود. مثلا شما با یک بوگاتی با سرعت ۴۳۰ کیلومتر در ساعت در حال رانندگی هستید و ناگهان تصمیم می‌گیرید خیلی سریع به یک مسیر فرعی وارد شوید، در این حالت ثابت بودن فریم ریت اهمیت بسیار بالایی دارد.

Forza Horizon 2 XBOX360-iMARS_REPACK

 

Forza Horizon 2 xbox360 cover small دانلود بازی Forza Horizon 2 برای XBOX360

 

بازی کلاسیک Gauntlet که یک بازی ۴نفره در کنسول های قدیمی بود، حال بازسازی شده و با حال و هوایی جدید عرضه شده است. یکی از ۴  قهرمان بازی را انتخاب کنید و پا به سیاه چالی مملوء از هیولاها بگذارید و ترکیبی از منحصر به فرد بودن ساختمان ها و سطوح تصادفی بازی را تجربه نمایید. با دشمنان و دزدان، با همراهی دوستان خود به نبرد بپردازید تا ثروت و شکوه را بدست بیاورید. این بازی به ۲صورت تک نفره و چندنفره قابل بازی می باشد که شما می توانید برحسب تمایل خود، یکی از آن ها را انتخاب نمایید و طعم جدیدی از این سری بازی ها را بچشید.

 

Gauntlet PC-CODEX

 

Gauntlet pc cover small دانلود بازی Gauntlet برای PC

 

 

Fable Anniversary نام بازی معروف کمپانی مایکروسافت می باشد که توسط کمپانی Lionhead Studios منتشر گردیده است. این بازی نسخه های مختلفی را شامل شده که اولین آن در سال ۲۰۰۴ ریلیز گردید و پس از آن، مسئولین سعی در ارائه ی نسخه ی HD این بازی با حال و هوای گرافیکی جدید کردند.  گیم پلی بازی نیز دستخوش تغییراتی شده است که دور از انتظار هم نیست! بازی در سبک بازی های نقش آفرینی (RPG) می باشد و داستان بازی در مورد کودکی است که از سنین کم کنترل آنرا بدست میگیرد، وی قرار است به یکی از بهترین جنگنده های دنیا تبدیل شود و شما باید در این امر وی را یاری کنید. کودک به سن نوجوانی رسیده و کم کم به جنگنده ای حرفه ای تبدیل میشود، وی راه عدالتی را پیش میگیرد و دشمنان بسیاری را نابود میکند.

 

Fable Anniversary PC-RELOADED

 |نسخه فشرده BlackBox با حجم ۳.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Fable Anniversary pc cover دانلود بازی Fable Anniversary برای PC

نسخه جدید بازی محبوب توتال وار : رم ۲ که با عنوان Emperor Edition در ۴ سپتامبر ریلیز شده بود، با کرک نهایی ریلیز شد. این نسخه از بازی به علت تغییرات گسترده ای که شامل شده بود، به همراه تمامی DLC های آن که تا به امروز برای بازی ریلیز شده بودند، همگی در یک پکیج جدید قرار گرفت که در نسخه Emperor Edition قرار داده شده اند. این نسخه از بازی دارای بهبودهایی در خود گیم پلی را نیز دارا بوده است که می توان به بهبود سیستم سیاست گذاری ها، زنجیره های ساختمانی، همترازی دوباره نبردها و بهبودهای بصری در هر دو بخش نبرد ها و روند بازی اشاره نمود. برای مشاهده ی عکس های این نسخه از بازی و دانلود آن می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

Total War ROME II Emperor Edition PC-RELOADED

 

Total War Rome II pc cover small دانلود بازی Total War ROME II Emperor Edition برای PC

تعداد صفحات : 8